Nord-Trøndelag: nytt tidspunkt for lokallagsmøte

Anbefalte innlegg

Skal vi prøve å komme oss utover til Orkanger den 15.september eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ta turen dere, personlig så kommer jeg hjem til fedrelandet sendt i morgen kveld og blir til 18. sept. MEN jeg skal på 50-årsdag til svigerfar på lørdag, så jeg får det hvertfall IKKE til da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som bestemmer seg for å dra utover må si fra til meg, da arrangørene ville ha en oversikt over hvor mange som stiller opp.

Er det noen av dere som ønsker å stille ut hos Orkdal Bil, så må dere også si fra til meg så fort som mulig.

 

Personlig så håper jeg at jeg stiller med ny bil på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som bestemmer seg for å dra utover må si fra til meg, da arrangørene ville ha en oversikt over hvor mange som stiller opp.

Er det noen av dere som ønsker å stille ut hos Orkdal Bil, så må dere også si fra til meg så fort som mulig.

 

Personlig så håper jeg at jeg stiller med ny bil på lørdag.

 

Mulig jeg haiker med deg denne gangen da Hans: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vell at jeg tar meg en tur til Orkdal den 15. Og viss det er fåtall på VW som stiller ut så kan jeg alltids stille ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som skal være med utover? Vi bør vel kanskje begynne å kjøre i 10 tida eller noe sånt?

Hva mener dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser muligens ut til at det blir roadtrip på meg også.. Bør vel ikke starte noe seinere enn 10 ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal muligens vise bilen i Trondheim i morgen, så kanskje jeg slenger meg på kolonnekjøring dit ihvertfall :)

OT: Har du fått tak i Golfen nå Hans?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da nærmer det seg. Tror vi satser på å kjøre til Trondheim i 09.30 tida i morgen tidlig. Da skal vi vel greie å være fremme på Bunnpris Nidarvoll til 11-11.30. Så kjører vi sammen med Trondheimsgutta videre inn til Orkdal Bil.

 

Jeg skal å se på Golfen i morgen Kristian. Ordner seg vel vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det blir tur med meg også, skal iallefall være opplagt :)

(sofaen er jaggu grei å sove middag på :D 16,00-2205 ikke no problem :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta telefon da din tulling :D

 

Aiai, kaptein : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg står over tur til Orkanger i morgen. Skal til Trondheim uansett i morgen, og har ikke bil tilgjengelig.

Tar antageligvis toget utover utpå dagen istedet.

 

Litt dumt at jeg ikke har fått henta meg bil i løpet av uka. Men, influensa, ødelagt clutch og diverse har spolert litt her.

 

Håper dere som har tenkt dere utover, drar. Og hvis dere er intressert, så går det en kollonne fra Bunnpris på Nidarvoll i 11.30 tida utover til Orkdal Bil..

 

God tur, og god helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal på møller-trondheim i morra å se på bil. Evt på maxpower etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Personlig så håper jeg at jeg stiller med ny bil på lørdag.

 

Kremt.. Ble det ny bil eller?

 

nysgjerrig serru..:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,ble ikke ny bil. Jeg leter videre. Håpet er der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,ble ikke ny bil. Jeg leter videre. Håpet er der :D

 

Synd det ikke ble rally`n vi kikka på....golf rally er :: rock :

Men men , skjønner Hans leter etter den "perfekte" bil : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Den perfekte bil, det er nok rimelig umulig for meg å finne. Altfor ubesluttsom. :)

 

Men,nå skal jeg foreslå noe for dere.

 

Pizza og ølkveld? Noe dere kunne tenkt dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kunne vi tenkt oss :D

Pizza og øl glir alltids ned!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg sette igang planlegginga av dette jeg.

Hvor og når?

 

Dolly Dimple's Steinkjer er forslaget mitt. Har fine store øll der, og god pizza.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallye i Tyskland (Erik bur jo her no, så vess æ nån gång ska t heimlainne igjen så kainn æ ta me bila ferr nån oppover da)

 

http://www.mobile.de/SIDuvqj-OcUvuSIMxtSPmnUBw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1190397293A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B10%81P-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E25200FrallyeBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=3&id=11111111277239068&

 

http://www.mobile.de/SIDuvqj-OcUvuSIMxtSPmnUBw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1190397293A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B10%81P-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E25200FrallyeBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111275734295&

 

http://www.mobile.de/SIDuvqj-OcUvuSIMxtSPmnUBw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1190397293A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B10%81P-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E25200FrallyeBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111278022497&

 

http://www.mobile.de/SIDuvqj-OcUvuSIMxtSPmnUBw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1190397293A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B10%81P-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E25200FrallyeBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=5&id=11111111269686006&

 

Åsså syncro da:

http://www.mobile.de/SIDuvqj-OcUvuSIMxtSPmnUBw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1190397293A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B10%81P-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E25200FrallyeBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=6&id=11111111277078708&

 

Btw: Øl og pizza bli d her i kveill å... SKÅL!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg sette igang planlegginga av dette jeg.

Hvor og når?

 

Dolly Dimple's Steinkjer er forslaget mitt. Har fine store øll der, og god pizza.

 

Høres bra ut med dolly ;) Når? Vet iallefall at det ikke passer for meg neste helg (svigers kommer oppover : eek : ) Er vel helg som er best?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.