#276 Skrevet August 30, 2007 Denne gangen skal jeg og ha meg burger,fikk jo ikke tid til det sist,selv om dere ble ferdige med å spise før jeg dro uansett Men, Bård Even. Kan jeg få sitte på utover,hvis det ikke er så fint vær at jeg kjører sykkel? .. Det skal nok la seg ordne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet September 4, 2007 Minne dåkk på at det bli lokallagstreff førstkommende Lørdag på Gråmyra,Levanger. Fra kl 19.00 å utover. Vælkømminnj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet September 4, 2007 Tru bættere æ ska få t å kåm læl! Itjnå probb å utsætt konfirmasjona vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet September 4, 2007 Minne dåkk på at det bli lokallagstreff førstkommende Lørdag på Gråmyra,Levanger. Fra kl 19.00 å utover. Vælkømminnj! husk kl 19 da! (les: 18.45) kanskje alle kommer dit til kl 19 å kommer det noen fra Meråker/Trondheim da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet September 6, 2007 Håper på bra oppmøte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet September 6, 2007 hmmm, kan ikke dere lure dere til Lånke da? Er jo "Rånedag" gjennom NAF der, fra 15 til 20 eller noe sånt på lørdag:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet September 6, 2007 Skal prøve å få tatt en tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet September 6, 2007 skal lokallaget "dra på tur" da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet September 6, 2007 Haha, morsom Bård "skal prøve å møte opp på gråmyra" bedre nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet September 7, 2007 er alle klare for et treff i morgen da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet September 8, 2007 Jeppjepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet September 8, 2007 Blir det gråmyra eller lånke da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet September 8, 2007 tror nok vi er innstilt på gråmyra her oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet September 8, 2007 Okay. Vet ikke hvordan det blir med meg enda. Virker som de fleste fra meråker ikke hadde tid idag. Og blir litt kjipt å kjøre alene. Så få heller ta det igjen på neste treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet September 8, 2007 Skal vi samles og kjøre sammen ut fra Steinkjer eller? 1800 Shell Figga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet September 8, 2007 Den er god! Møter der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet September 8, 2007 im in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet September 8, 2007 det vart da bra me oppmøte i dag da nånn nye fjes for min del. Så va d jo bra med en matbit på Venezia pizeria som avsluttning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet September 8, 2007 Kjempebra oppmøte igjen. Knall at det kom noen nye folk også. Ble jo ikke tatt noen bilder grunnet regnet, men mange fine biler Dette må gjentas om ikke lenge gutter, og jenter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet September 8, 2007 Vi må være meget fornøyd med oppmøte i kveld ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet September 8, 2007 Kjempesaker! Håper på fler sånne treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet September 8, 2007 Jepp. Kjempetreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet September 9, 2007 Ble jo ikke tatt noen bilder grunnet regnet, men mange fine biler kremt... var vel mere med at i en stresset situasjon når klokken gikk alt for fort så glemte jeg å ta med meg batteriet til kameraet: flau : kommer sterkere tilbake neste gang;) som en får håpe blir før snøen laver ned.. var bra oppmøte i kveld ja. åsså skal vi på Venezia igjen kan vi ikke være flere da dem ikke har langbord som rommer flere folk: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet September 9, 2007 Hvor mange var dere egentlig på treffet i går? Sitter her i Berlin og irriterer meg over at jeg ikke var hjemme slik at jeg fikk til å være med da... Får prøve å være hjemme i Norge en gang det er lokallagstreff da... Noen nye medlemmer eller var det stort sett samme gjengen som sist? Føler jeg har mistet kontrollen på nye medlemmer nå... Men jeg får i stadighet legge ut bilder av FINE biler fra Adolf-land jeg da... Slik som denne bl.a... Sto parkert like borti gata her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet September 9, 2007 Det var vell 4 VW og 7 Audi som møtte opp til slutt. Flere nye folk og biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...