#26 Skrevet April 3, 2007 Håper på treff snart jeg og. Må vel sette et tidspunkt for dette nå i nærmeste fremtid vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 3, 2007 jupp, burde få til noe snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 4, 2007 Audi`n vil på træff!!!...... prøv å få t nåkkå i påska?? Bli vanskeli å få d t på nå ainna daga ein lørdaga framover mot sommårn iallefall........ Arbeie fortia på Rørvik: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 12, 2007 Prøve å samle oss førstkommende lørdag? Har uansett lyst til at vi i styret møtes i helga,et par ting jeg vil lufte. Regner med at medlemsmassen kanskje har noen forslag til ting vi kan ta opp samtidig. Passer det for styremedlemmene å være igjen etter et lokallagsmøte og diskutere litt fremtid? Mye som foregår nå fremover. mvh Hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 12, 2007 Skulle vært på biltema en tur jeg, så passer sikkert fint det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 13, 2007 kan ta kå som helst lørdag så leng d e etter kl 15. jobbings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 13, 2007 Neimen gutter da.... Allerede nå til helga da? Jeg som er i Berlin i helga da... Dumme greier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 13, 2007 på tide med et treff ja... Jeg har en kollega på jobben som har begynt å få teften på audi nå. Han arva en gammel audi 80 som jeg har hjulpet han med. Skal prøve å få han med, så kanskje han blir medlem også Kom med tidspunkt lørdag eller søndag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 13, 2007 må få til treff i helga ja...... FKS: lørdag kl 18,00..... uttafor mc-donalds 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 13, 2007 lørdag passe best for me. e jo fotball på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 13, 2007 Lørdan kl 18 høres bra ut. Spørs om jeg får kjørt ned selv! Ene calipperesn foran sitter bom fast,så jeg må på jobb en tur i mårra og bestille meg en ny.. Damn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 14, 2007 Kl 18.00 i kveld? Skal gå fint det Får dra fram gliset da..boran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 14, 2007 Fanken, tror nesten ikke jeg har mulighet i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 14, 2007 Kl 18.00 i kveld? Skal gå fint det Får dra fram gliset da..boran Enn A8'n da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 14, 2007 Kain itj kom læl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 14, 2007 bærre å fyr opp boran å kom d ketil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 14, 2007 bli d her ett sånnt typisk møte igjen me lite folk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 14, 2007 joda det vart da litt liv på treffet. Hele 3 bila som sto på rekke å rad . pluss en liten moped etter kvart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 14, 2007 Hvorfor sier dere at dere kan hvis dere ikke vet det sikkert? Irriterende!! Ikke at jeg var der.. Men om jeg hadde vært bil nr 4 så hadde jeg klikka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 15, 2007 Hvorfor sier dere at dere kan hvis dere ikke vet det sikkert? Sånn har det altid vært å kommer altid til å være også... men jævli iriterende for dem som blir stående på treffet med lite folk.. Men blir da morro læll: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 17, 2007 Jeg glemte meg rett å slett bort oppi båtpussinga. Og jeg som hadde gledd meg sånn til å dra på biltema :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 9, 2007 På tide med nytt treff snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 10, 2007 i morgen klokka 19.00-20.30 må på biltema først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 11, 2007 Stiller opp jeg,men regner med det er litt for brått på for enkelte andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 12, 2007 Jeg kan nok stille opp også.... Skal på bursdag til en nevø i ettermiddag, men kan vel svinge meg en tur etterpå... Hans, kan du sende på meg en melding om det blir treff eller ikke??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...