Nord-Trøndelag: nytt tidspunkt for lokallagsmøte

Anbefalte innlegg

Moan camping på levanger er jo ganske midt mellom stjørdal å steinkjer da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men prøv å ikke legge dette treffet til en helg hvor det skjer noe annet stort da. F.eks Gatebil,ACR,større treff på lånke eller lignede. Blir lettere å få med folk om de ikke har planer om noe annet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres topp ut!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gullberget Camping på Åsen da??? Bærre ferr å ikke bli allt ferr midt i sentrum nån plass... Prøv å få litt fred fra BMW & Volvo-rånera....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gullberget Camping på Åsen da??? Bærre ferr å ikke bli allt ferr midt i sentrum nån plass... Prøv å få litt fred fra BMW & Volvo-rånera....

 

holde seg unna volvo rånera... da må en langt bort fra levanger/verdal ihvertfall: eek :

 

En annen ting er at når det skal arangeres treff så er det MANGE som sier dem skal komme. men veldig få som møter opp.... dette er en trend som gjentar seg veldig ofte(alt for ofte): bråk :: bh :

 

Neste helg er en veldig dårlig plan ihvertfall...

 

Stjørdalinga osv: dåkk tilhøre NT Regionen: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holde seg unna volvo rånera... da må en langt bort fra levanger/verdal ihvertfall: eek :

 

En annen ting er at når det skal arangeres treff så er det MANGE som sier dem skal komme. men veldig få som møter opp.... dette er en trend som gjentar seg veldig ofte(alt for ofte): bråk :: bh :

 

Neste helg er en veldig dårlig plan ihvertfall...

 

Stjørdalinga osv: dåkk tilhøre NT Regionen: bråk :

 

Ja, er litt synd mange sier de kommer, men så dukker de ikke opp. Men er kanskje større sjangse om det blir litt festligheter osv.

Og ja, vi er fra NT, men blir så mye lengre å kjøre til Steinkjer enn Trondheim:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er litt synd mange sier de kommer, men så dukker de ikke opp. Men er kanskje større sjangse om det blir litt festligheter osv.

Og ja, vi er fra NT, men blir så mye lengre å kjøre til Steinkjer enn Trondheim:(

 

Kan ikke dere arrangere et treff i stjørdal eller meråker da en kveld?:) ikke så langt for oss fra steinkjer vettu:rolleye:

 

 

Skal være enig i at hovedtreffet var et kjempetreff..

men neste år skal jeg huske solkrem: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke dere arrangere et treff i stjørdal eller meråker da en kveld?:) ikke så langt for oss fra steinkjer vettu:rolleye:

 

 

Skal være enig i at hovedtreffet var et kjempetreff..

men neste år skal jeg huske solkrem: dum :

 

Hehe, kan jo det vi da:p Er jo camping som ligger ca 50meter fra en pub her da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kan jo det vi da:p Er jo camping som ligger ca 50meter fra en pub her da;)

 

hehe.)... vært fint det da.) så lenge det er pils/øl så kommer Hans ihvertfall kan jeg tenke meg: haha :

 

noen som skal til mo i helgen foresten????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.)... vært fint det da.) så lenge det er pils/øl så kommer Hans ihvertfall kan jeg tenke meg: haha :

 

noen som skal til mo i helgen foresten????

 

Hehe, bra det da:p Jepp, skal vel oppover ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal oppover jeg også. Skal ligge i telt på banen. Hvor skal resten ligge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal oppover jeg også. Skal ligge i telt på banen. Hvor skal resten ligge?

 

blir vel som vanlig her at det blir opp på morgen lørdag å ned på kvelden igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal til Tydal'n på 50'årsdag til helga, men synes vi bør få til dette "sommertreffet" vårt i NT her nå...

 

Om vi tar det på Levanger, Åsen, Stjørdal eller en annen plass bør vel ikke være så nøye... Bare folk giddet å stille...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en fordel å få gjort det før folk drar på ferier etc. blir somregel overbooket.

 

Er nok av campingplasser rundt om. Men må finne en koslig en. Gjerne ved sjøen.

 

Hadde også vært flott om vi kunne samkjørt det med skoleavslutning til en 10ende klasse. Er vel i dette taket ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynne å planlegge litt mer her? en nærmere dato kanskje? Tror vi ikke samkjører det med en skoleavslutning til en 10ende klasse :P For sven si skyld :D Men kan være lurt å finne ei helg, og booke hytter/plasser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : : haha :

Hadde også vært flott om vi kunne samkjørt det med skoleavslutning til en 10ende klasse. Er vel i dette taket ;)

 

 

Du e dæ sjøl lik! Ich komme nicht on se fleir lokallagstreff før biln bist opp and runnings!: klø :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er snakk om Pils å Pøls her, Så da kjæm nu æ iallefall . . :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : : haha :

 

 

Du e dæ sjøl lik! Ich komme nicht on se fleir lokallagstreff før biln bist opp and runnings!: klø :;)

 

 

Joa, sitt på med meg i avanten. Gidder ikke kjøre coupe.

 

Må ha med ørten kasser pils osv.

 

Før noen finner dato, så må vi finne en plass som folk gidder å dra til. Som er koslig og helst ikke for langt fra en by. Men igjen ikke nært. (Tilfelle noen skulle ha behov for noe) Evt slipper alle å handle før avreise.

 

Er jo camping i namsos, Men er litt kjedelig for oss her å kjøre en km. for å ligge over :P Men det er en fin camping med hytter nært strand og mulighet for at det kommer damer som skal sole seg om været er fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med namsos er at det er helt i nord, da blir det langt for f.eks de fra meråker osv. Bedre å finne noe rundt steinkjer-stjørdal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som dette kan bli bra :D

 

masse audi, pils , pølse , 10 klassinger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som om de fleste blir fornøyd hvis det blir med 10-endeklassinger på denne turen, så da får noen ta initiativ å finne ut om det er noen som er på tur noe sted denne helga...

 

:P

 

Jaja.... Uansett... Kan styret ta en rask avgjørelse om hvor og når vi skal møtes, så kan vi bare sette av helga kanskje??? Bare 14 dager igjen snart jo... :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gir meg pokker i hele 10ende klassen.. skal til ei øy utti her på fredag og lage mat til avsluttninga til 10ende jeg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke råa til hverken damer pils eller pøls nå jeg. Må ha meg 2 nye felger, ei frontrute, ny demper og kanskje forstilling.

 

Flink t å sag i asfalten folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Du sven du sven..

 

Har varebil jeg vettu. så jeg tar med øllet ditt jeg :P

 

Øra hadde vert fint ja du :P Fin "show off" plen for bila oxo :)

 

Vert skøy med et treffa ja, ikke vert med klubben før jeg i allefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.