Nord-Trøndelag: nytt tidspunkt for lokallagsmøte

Anbefalte innlegg

Så ikke dette før nå, så ikke sikkert jeg kommer. Har noen biler å polere i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Hvordan er innstillinga til et kjapt treff i kveld? Skal i bursdag kl 1900, så det passer for meg opptil en halvtime før dette klokkeslettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på steinkjer jeg. Kjøpte meg en audi 100. Men manglet styring og bremser. Så var litt stress å kjøre. Men kom meg til namsos

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dødt i lokallaget for tiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker nesten som om at Doffen har daua....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommet endel nye medlemmer (og eldre). Som jeg aldri har fått møtt. (gjelder sikkert flere)

Kunne tenkt meg at hele nord-tr. lokallag hadde møttes for en morrokveld med litt grilling og en pjoltert.

 

Er ikke værre enn å finne en camping med hytter. Hør om pristilbud når vi blir så mange. Og lag post med påmelding. Så får vi iallefall vite HVEM som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget godt forslag Sven Erling! Grunnen til at jeg har vært litt inaktiv i det siste er grunnet treffsesong.

Var på Hovedtreffet,og koste meg gløss ihjel. Nå er det 3 arbeidsdager igjen,så drar jeg til årets høydepunkt når det gjelder treff for min del, nemlig Bug Run!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne også tenke meg at vi hadde hatt en liten sammenkomst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert forslag ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag fra meg er om vi muligens skulle tatt med oss Trondheimsgjengen og arrangert en helg med litt kjøring og overnatting.

 

F.eks Trondheimfjorden rundt eller noe???

 

Fint om ALLE som leser hadde skrevet litt hva de mener da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag fra begge to! Skulle fått til dette!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint om styret fra NT kunne tatt kontakt med Trondheimsstyret kanskje?? Jeg kan stille meg til disp. for planleging/arrangering av dette hvertfall....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint om styret fra NT kunne tatt kontakt med Trondheimsstyret kanskje?? Jeg kan stille meg til disp. for planleging/arrangering av dette hvertfall....

 

Først å fremst skulle en vel raska sammen restene etter styret å fått til et styremøte kanksje?

 

Ikke mye som har skjedd i det siste i lokallaget (les: regionen)..

 

Synes det er veldig mange som er medlem å ikke møter på treff? noen forslag til hvordan få dem med seg til å komme på treff?

 

Hvordan er det egentlig med medlemmer ifra Stjørdal & omegn? er det en del derfra som ikke møter fordi det er for "langt" å kjøre til Steinkjer der vi har dem fleste treffene?

hadde det vært en del aktive fra Stjørdal som kan tenke seg treff så hadde det kanksje vært en ide å tatt et treff der?..

 

Vært veldig hyggeli å sett noen nye fjæs å.... ikke bare dem samme gamle. (ikke negativt ment mot dem som bruker å være på treff altså:rolleye: )

 

Skyt ut forslag for å få til et bedre lokallag(les: region)

 

MVH

 

Jan G.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint om styret fra NT kunne tatt kontakt med Trondheimsstyret kanskje?? Jeg kan stille meg til disp. for planleging/arrangering av dette hvertfall....

 

Først å fremst skulle en vel raska sammen restene etter styret å fått til et styremøte kanksje?

 

Ikke mye som har skjedd i det siste i lokallaget (les: regionen)..

 

Synes det er veldig mange som er medlem å ikke møter på treff? noen forslag til hvordan få dem med seg til å komme på treff?

 

Hvordan er det egentlig med medlemmer ifra Stjørdal & omegn? er det en del derfra som ikke møter fordi det er for "langt" å kjøre til Steinkjer der vi har dem fleste treffene?

hadde det vært en del aktive fra Stjørdal som kan tenke seg treff så hadde det kanksje vært en ide å tatt et treff der?..

 

Vært veldig hyggeli å sett noen nye fjæs å.... ikke bare dem samme gamle. (ikke negativt ment mot dem som bruker å være på treff altså )

 

Skyt ut forslag for å få til et bedre lokallag(les: region)

 

MVH

 

Jan G.

 

Som Jan Gunnar sier her,så hadde det vært på tide med et styremøte. Men,dessverre er vi nå inne i en tid hvor alle har ting å holde på med. Jeg er disponibel så å si konstant, når jeg ikke er på treff.

Så,jeg foreslår at vi møtes Onsdag neste uke! Det blir da den 13.juni! Kommer til å sende PM til de av dere i styret, med innkallelse og møteplass.

 

Når det kommer til arrangering og eventuell samkjøring med Region Trondheim på dette,så er jo det en ting som krever litt tid og full klaff ang tidspunkt for begge regionene. Helt klart et glimrende forslag, på lik linje med Sven Erling sitt. Ser for meg at et "campingtreff" er lettere å arrangere, pluss at det antageligvis er flere som er intresserte i det. Bedre med en grill,noen pils og god stemning,enn cruising langs Trondheimsfjorden i 25 varmegrader? :P

 

Og treffstatistikken for Region Nord Trøndelag er jo mildt sagt bak mål.

På Hovedtreffet var vi som jeg vet 4-5 stk fra vår region. Kan ikke si meg helt fornøyd der, men jeg kan jo ikke bestemme over deres fritid,for all del. Skulle ønske flere hadde tatt seg tid til Hovedtreffet vertfall, iom at det er et samlingspunkt for hele klubben. I år var det så bra som det overhodet kan bli.

Suverent treff.

 

Og,når det gjelder plassering av treffa,så tror jeg vi må være fleksible. Bedre at mange møter,enn at det slavisk må være på Steinkjer. Der må vi kunne finne den beste løsninga fortløpende tror jeg.

 

mvh

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde egentlig fått til grilling en fredag/lørdag en eller annen plass i fylket i sommer da... Slik at folk kan stille...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grilling m/overnatting + litt cruising 30. Juni f.eks??? Møtes vi å leie nå høtta på nå camping i Levangerområdet eller nå???

 

Håpe dåkk fra Namdalen orke å kjør nedover på treff når d bli me overnatting da... Åsså håpe æ at dåkk fra Stjørdaln & Meråker stille også....

 

Vess d e nån fra Trondheim eller omegn som har løst t å still, så må dåkk bærre bli me...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det kommet så mange gode forslag,at jeg krever å høre fra medlemmene i regionen.

Sommermøte skal vi få til i år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på et sommertreff jeg, hyttecamping med pils å pøls høres topp ut.

 

Men hva med noen små treff/samlinger på kveldstid, litt regelmessing.

De i Trondheim har jo lokalslagstreff hver 14. dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer også for flere lokallagsmøter, er jo rimelig fersk så kunne vært greit å blitt kjent med miljøet i nord-trøndelag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig med medlemmer ifra Stjørdal & omegn? er det en del derfra som ikke møter fordi det er for "langt" å kjøre til Steinkjer der vi har dem fleste treffene?

hadde det vært en del aktive fra Stjørdal som kan tenke seg treff så hadde det kanksje vært en ide å tatt et treff der?..

 

Vært veldig hyggeli å sett noen nye fjæs å.... ikke bare dem samme gamle. (ikke negativt ment mot dem som bruker å være på treff altså:rolleye: )

 

Skyt ut forslag for å få til et bedre lokallag(les: region)

 

MVH

 

Jan G.

 

Vi som er fra Meråker, ender som regel opp med å kjøre til Trondheim på treff, da dette går litt kjappere. I allefall for et treff på noen timer. Men om det blir noe større greier med en overnatting og litt mer sosialt så er det ikke noe i veien for å kjøre litt lengre da:)

 

Burde egentlig fått til grilling en fredag/lørdag en eller annen plass i fylket i sommer da... Slik at folk kan stille...

 

Dette hadde jo vært meget morsomt. Hva med i tillegg prøve å få med folk som kjører VAG som ikke er medlem også. Kjenner en del slike. Lettere å få de inn i klubben om de får vært med på sånt en gang kanskje?

 

Er med på et sommertreff jeg, hyttecamping med pils å pøls høres topp ut.

 

Men hva med noen små treff/samlinger på kveldstid, litt regelmessing.

De i Trondheim har jo lokalslagstreff hver 14. dag.

 

Hva er det som blir mest sentralt da, om vi skal prøve å få med alle sammen?

Sandmoen er jo en camping da, men den blir vel kanskje litt langt sør. Hvordan er det med plasser oppover mot nord? Frosta er det jo en grei camping på? Er ikke så kjent med campingplasser egentlig:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som ikke er medlemmer men kjører VAG skal jo få lov til å komme...

 

Personlig kjører jeg jo hverken VW eller Audi akkurat nå, men kjører VAG fordi da...

 

Har 2-3 stk på jobben som kjører VW/Audi som sikkert kunne tenkt seg å bli med på en slik tur da...

 

- - -

 

Men dette tror jeg i første omgang at styret skal få avgjøre. De har hvertfall fått bra motivasjon til å få igang dette nå da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempemorro at flere hiver seg inn her. Og jeg sier som Erik. De som ikke er medlemmer,enda,er hjertelig velkommen på både lokallagstreff og evnt sommertreff. Bare morro det. Så lenge det er VAG så er det greit.

 

Skal få sendt PM til folket i styret,så vi får gå gjennom disse ideene. Fordele litt oppgaver oss imellom og få til noe. Så fint vær som det er nå for tida,så lenger jo kropp og sjel etter grilla kjøtt og kald pils.

Right? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superb... Kan ikke bare noen si eksakt tid og sted da, så kan vi begynne å planlegge ut ifra det???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.