#701 Skrevet August 17, 2007 Kommer jeg også Det er koselig å høre:) Snakkes da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#702 Skrevet August 17, 2007 Er det noen som kan ta med VAG-Com på mandag? (Håper Remy kommer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#703 Skrevet August 17, 2007 Kommer jeg og, men hadde også hatt litt behov for vag-com. ABS lampa slokner ikke, så stusser litt på hva det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#704 Skrevet August 17, 2007 Det er koselig å høre:) Snakkes da: vinke : Det gjør vi ,ses på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#705 Skrevet August 19, 2007 Jeg kommer!! Andreas Eidal kommer også i sin S3!! Blir vårt første møte, så blir gøy å hilse på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#706 Skrevet August 19, 2007 Kommer i morra jeg å hvis jeg blir ferdig med å legge gress i hagan:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#707 Skrevet August 19, 2007 jeg kommer en tur også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#708 Skrevet August 19, 2007 Jeg venter på bilen etter at den er (delvis) lakkert av Møller.. Får jeg bilen i morra, kommer jeg vel en tur.. Btw.. noen som vet hva jeg skal passe på vedr nylakkerte dører og tak? Ikke polère.. regner jeg med.. men utover dèt.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#709 Skrevet August 19, 2007 Jeg venter på bilen etter at den er (delvis) lakkert av Møller..Får jeg bilen i morra, kommer jeg vel en tur.. Btw.. noen som vet hva jeg skal passe på vedr nylakkerte dører og tak? Ikke polère.. regner jeg med.. men utover dèt.. ? ikke avfetting eller såpe. og lakken er myk, så det må ikke t6as for mye på lakken selv om den ser ren ut, da det vil bli riper med en gang! men husk å se etter støvkorn, sig og møkk i klarlakken, samt dårlig dekk med base lakken!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#710 Skrevet August 19, 2007 ikke avfetting eller såpe. og lakken er myk, så det må ikke t6as for mye på lakken selv om den ser ren ut, da det vil bli riper med en gang! men husk å se etter støvkorn, sig og møkk i klarlakken, samt dårlig dekk med base lakken!! Will do! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#711 Skrevet August 20, 2007 Jeg kommer. må jo få genseren min...wohoooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#712 Skrevet August 20, 2007 Jeg kommer!! Andreas Eidal kommer også i sin S3!! Blir vårt første møte, så blir gøy å hilse på Blir en romantisk middag på mcd på dere da...hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#713 Skrevet August 20, 2007 Ikke umulig jeg svinger innom en liten tur også... Med langt fra nyvasket bil (dessverre)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#714 Skrevet August 20, 2007 Ikke umulig jeg svinger innom en liten tur også... Med langt fra nyvasket bil (dessverre)! Da er vi to Kjetil. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#715 Skrevet August 20, 2007 Jeg får ikke bilen før i morgen, så det drøyer nok en uke før jeg plutselig dukker opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#716 Skrevet August 20, 2007 Har tenkt til ta en tur i dag jeg også (ikke nyvasket min heller..). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#717 Skrevet August 20, 2007 Tar turen innon i dag jeg også , i min nye Polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#718 Skrevet August 20, 2007 Vi er flere som ikke har nyvasket bil i dag ser jeg Sees etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#719 Skrevet August 20, 2007 Blir en romantisk middag på mcd på dere da...hehehe hehe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#720 Skrevet August 20, 2007 A6en er heller ikke nyvasket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#721 Skrevet August 20, 2007 Ser ut som om det blir en gjeste visitt fra Kongsberg...håper det er greit med 2 ekstra biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#722 Skrevet August 20, 2007 værgudene er med oss i dag, så da er bilen nyvasket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#723 Skrevet August 20, 2007 Kommer jeg og, men dieseldyret bærer preg av å ha kjørt fra Bergen til Oslo i heller dårlig vær:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#724 Skrevet August 20, 2007 håper alle ble fornøyde i dag da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#725 Skrevet August 20, 2007 jeg ble fornøyd, og det var det mange andre som var også! plutselig var det flere som gikk rundt med de nye genserene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...