Oslo: Mandagsmøtene på Mc Donald`s - Lørenskog 2007

Anbefalte innlegg

Eller gjør som meg. Parkere den gamle sharken min mitt på plassen. Er ikke en person som ser på den :glad::cri::grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller gjør som meg. Parkere den gamle sharken min mitt på plassen. Er ikke en person som ser på den :glad::cri::grouphug:

 

hehe..får se om jeg kan ta meg en tur nå neste mandag! men kjenner ingen =/ var der EN gang før..med en annen golf jeg har :P

 

men tar meg sikkert en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det bare å :grouphug: så kjenner/vet du hvem flere er innen du går derfra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var caddyèn solgt: gråter : Men blir en ny bil så snart som mulig:) Fikk et bra tilbud på den, så da ble det salg. Men kommer nok en tur på mandag, enten som passasjer eller som sjåfør i en skoda octavia (Hvis den er godkjent da. hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det bare å :grouphug: så kjenner/vet du hvem flere er innen du går derfra;)

 

er jo sjenert! *ler*

Skjer det noe i morgen?

Trur vel egentlig jeg skal få "oppgradert CPU'en" til 196 hk eller noe i morgen.

Så jeg er vel i traktene der igjen muligens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller gjør som meg. Parkere den gamle sharken min mitt på plassen. Er ikke en person som ser på den :glad::cri::grouphug:

 

Erre du snakker om a? Fikk jo heftig oppmerksomhet sist. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det bare å :grouphug: så kjenner/vet du hvem flere er innen du går derfra;)

Sjenert : flau :: faint : hehehe..!

 

Erre du snakker om a? Fikk jo heftig oppmerksomhet sist. ;)

 

hehe, akkurat! nei..tror jeg holder meg unna til jeg får noe av LITT verdt å vise fram :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjenert : flau :: faint : hehehe..!

 

 

 

hehe, akkurat! nei..tror jeg holder meg unna til jeg får noe av LITT verdt å vise fram :P

 

Nei det syns jeg ikke du skal gjøre. Syns du skal ta turen jeg. Det kommer biler i alle mulige tilstander, alt fra slitne bruksbiler til finere biler.

man kommer for å prate, spise burger og ljuge så ta deg en tur ikveld du så skal du se at det blir koselig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med Rune her. Det er bare å møte opp det. Det er ingen utstilling hvor bilene skal være mest mulig strøkne, det er mere som et stort prosjekttreff hvor det går an å få litt input og ideer, noen gode råd og tips, og ikke minst få seg en bananmilkshake på McD mens det juges og skrytes over en lav sko. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med Rune her. Det er bare å møte opp det. Det er ingen utstilling hvor bilene skal være mest mulig strøkne, det er mere som et stort prosjekttreff hvor det går an å få litt input og ideer, noen gode råd og tips, og ikke minst få seg en bananmilkshake på McD mens det juges og skrytes over en lav sko. ;)

 

Mmmmmm bananmilkshake. :) Minn meg på å kjøpe det idag a :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmmmmm bananmilkshake. :) Minn meg på å kjøpe det idag a :)

 

hehe, da får jeg ta meg en tur da? :D dere får : vinke : litt til meg da når dere ser en rød golf to med en list borte på førerdøren og litt lakkskader også? :P

Så vet jeg hvem jeg kan plage :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å dukke opp : ja : Dette er ikke treff eller utstilling sånn sett, vi bare møtes, skravler og ljuger : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å dukke opp : ja : Dette er ikke treff eller utstilling sånn sett, vi bare møtes, skravler og ljuger : smil :

 

Jeg Ljuger aldri....hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer vel antagelig i dag jeg også, i Skoda Fabia stv:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer vel i dag i en orange/brun kadett 75 : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer vel antagelig i dag jeg også, i Skoda Fabia stv:(

 

Står golfen på Ryen, syns jeg så den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke da kjerringa jobber,men skulle hatt skiltplater til golfen :(

Ingen som passerer skedsmokorset på vei hjem a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke da kjerringa jobber,men skulle hatt skiltplater til golfen :(

Ingen som passerer skedsmokorset på vei hjem a?

 

Hør evt. med John K, ellers kan jeg stikke innom Korset "på veien hjem" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer desverre ikke i dag.. Er på fjellet og det å kjøre over 20 mil for å stå der og juge orker jeg ikke :D

 

Knut-Erik, Ken eller Ståle får ta en milkshake for meg i shorts

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står golfen på Ryen, syns jeg så den...

 

 

Jupp, endelig fått time for å rette opp bulken jeg fikk 23. juni: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber i kveld så da dukker ikke jeg opp i dag : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer en tur idag også! og har endelig fått nye baklamper!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer desverre ikke i dag.. Er på fjellet og det å kjøre over 20 mil for å stå der og juge orker jeg ikke :D

 

Knut-Erik, Ken eller Ståle får ta en milkshake for meg i shorts

 

Sir yes sir. 1 stk shake skal drikkes på dine veier. Men står over å ta den i shorts tror jeg.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sir yes sir. 1 stk shake skal drikkes på dine veier. Men står over å ta den i shorts tror jeg.:P

 

Pingle eller? Trudde du var skikkelig mann jeg!? Men men, godt å høre at du tar shaken hvertfall..

 

Regner med at damene hadde gitt seg over hvis jeg hadde kommet idag med shorts...

 

Sitter på fjellet hvor det regner og blåser noe helt sinnsykt, men har heldigvis fått på vinterdekk om det skulle snø som forrige uke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.