#751 Skrevet August 27, 2007 Blir nok ikke McD på meg ikveld.. Hadde glemt at jeg har lovet meg bort til ei venninde som trengte hjelp av en elektriker... Så blir å tusle ned til henne hvert øyeblikk.. Greit å gjøre jobben når man får betalt + middag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet August 27, 2007 Svinger innom selv om jeg er møkkatrøtt. Kommer kanskje med en kompis som skal bli fremtidlig vwaudi-club medlem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet August 27, 2007 jeg får ta meg en tur jeg også, med møkkete bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet August 27, 2007 Blei litt bilder i dag å gitt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet August 27, 2007 For de som sto og snakket med meg i dag så lovet jeg å legge ut link om han mc føreren som var "litt" uheldig. Jeg overdrev litt på lengden fant jeg ut når jeg leste om saken en gang til men fortsatt rimelig utrolig. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1937662.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet August 28, 2007 Blei litt bilder i dag å gitt:p få se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet August 28, 2007 Pictures! Skilter er sladdet;) Vaska bilen før jeg dro på møte: Ble et lite rat-lookhjørne i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet August 28, 2007 Og det var det fra meg denne gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet September 3, 2007 i dag kommer jeg:) har ikke vært på de to siste mandagene grunnet cross trening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet September 3, 2007 Jeg kommer ikke før neste mandag. Må hjelpe Broderen å justere høyden på golfen hans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet September 3, 2007 Vi kommer vi også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet September 3, 2007 KOmmer om jeg rekker det. Skal på ekstraordinær generalforsamling i borretslaget og det er alltid like gøy og høre på alt det dumme enkelte sier:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet September 3, 2007 KOmmer om jeg rekker det. Skal på ekstraordinær generalforsamling i borretslaget og det er alltid like gøy og høre på alt det dumme enkelte sier:p hehe, var på det torsdagen. syyyykt moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet September 3, 2007 KOmmer om jeg rekker det. Skal på ekstraordinær generalforsamling i borretslaget og det er alltid like gøy og høre på alt det dumme enkelte sier:p Skal visst på dette jeg å gitt så spørs om det blir noe tur i dag ja: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet September 3, 2007 Skal visst på dette jeg å gitt så spørs om det blir noe tur i dag ja: klø : Vi tar med oss bilnøkklene ned, banker gjennom det som skal taes opp og spinner avgårde;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet September 3, 2007 jeg kommer en tur i kveld også. i hvordan bil får dere se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet September 3, 2007 Er så sykt sliten i dag etter helgen så har mest lyst til å bare legge meg å sove men jeg får vel nesten trille bort å si hei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet September 3, 2007 Vi tar med oss bilnøkklene ned, banker gjennom det som skal taes opp og spinner avgårde;) Ja , nøkkelen er med , så da kan det jo hende vi rekker en tur.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet September 3, 2007 Når er siste samling i år hos dere? Finner ikke noe oversikt over datoene her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet September 3, 2007 Når er siste samling i år hos dere? Finner ikke noe oversikt over datoene her.. Vi kommer nok til å kjøre ut septemberfør vi går over i vintermodus (1 møte i måneden på McDonalds Ullevål) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet September 3, 2007 Så det siste sommer møtet blir 24. september? Eller 1. oktober? Vi prøver å samle en liten gjeng fra Kongsberg for å ta turen ser du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet September 7, 2007 Har hørt det er no snakk om ut september så er treffene 1 gang i mnd på macD i Oslo et sted. Mandag 10 Sept: Jeg trenger skiltplate(er) og dekor, er vel Dansken som ordner med dette? Meg i ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet September 7, 2007 Har hørt det er no snakk om ut september så er treffene 1 gang i mnd på macD i Oslo et sted. Mandag 10 Sept: Jeg trenger skiltplate(er) og dekor, er vel Dansken som ordner med dette? Meg i ny bil Jeg kommer med bilen full av skiltplater og klistremerker jeg Møtes hver mandag ut september. Deretter blir det vel 3. torsdag i måneden på McDonalds på Gaustad/Ullevål/Rikshospitalet (kjært barn, mange navn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet September 10, 2007 Blir det noe oppmøte ikveld da? Jeg kommer, enten med Audien eller en Skoda pickup.(Lånebil hos lakkereren). Jeg har også med meg broren min ikveld som kommer med sin MK3 TDI. Han har faktisk vært medlem lengre enn meg men har aldri vært på noe McD møte før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet September 10, 2007 Jeg kommer nok ikke i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...