#776 Skrevet September 10, 2007 Kommer i dag jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#777 Skrevet September 10, 2007 Så det siste sommer møtet blir 24. september? Eller 1. oktober? Vi prøver å samle en liten gjeng fra Kongsberg for å ta turen ser du! Har hørt det er no snakk om ut september så er treffene 1 gang i mnd på macD i Oslo et sted. Møtes hver mandag ut september. Deretter blir det vel 3. torsdag i måneden på McDonalds på Gaustad/Ullevål/Rikshospitalet (kjært barn, mange navn) Vi møtes siste gang for i år på Lørenskog 1.Oktober (24. September blir for tidlig;)) Møteplan for høsten/vinteren kommer snart i en egen tråd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#778 Skrevet September 10, 2007 Vi kommer i kveld også vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#779 Skrevet September 10, 2007 Mikael, har du noen skiltplater til den gamle typen skilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#780 Skrevet September 10, 2007 jeg kommer nok bortom en tur tror jeg.. muligens med ny chip montert i bilen... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#781 Skrevet September 10, 2007 Tar nok turen i dag jeg også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#782 Skrevet September 10, 2007 Tar nok turen i dag jeg også ja Good, så kan jeg få sett på polo`en din etter mod`s også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#783 Skrevet September 10, 2007 jeg kommer nok bortom en tur tror jeg.. muligens med ny chip montert i bilen... hehe Fra Johan gjør jeg regne med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#784 Skrevet September 10, 2007 Blir vel å komme bortom en tur i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#785 Skrevet September 10, 2007 Fra Johan gjør jeg regne med;) seff, finnes det noen andre å chippe hos????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#786 Skrevet September 10, 2007 Skall se hva tiden strekker til, mulig jeg må gjøre en liten operasjon i Arve's sin styrbox Håper været holder opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#787 Skrevet September 10, 2007 Været bøør holde seg Jeg vil også ha Chip, men har ikke spenn atm. Kommer han fyren på lokal treffet noen gang? PM'et han i chiptråden hans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#788 Skrevet September 10, 2007 Været bøør holde seg Jeg vil også ha Chip, men har ikke spenn atm. Kommer han fyren på lokal treffet noen gang? PM'et han i chiptråden hans. husk at du får ikke så mye ut av din med tanke på at du har 1,8T men du vil nok merke stor forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#789 Skrevet September 10, 2007 På bsr i sverige sier dem at jeg oppnå en 329NM 196HK. Vet ikke helt hva jeg får hvis jeg chipper hos han som reklamerer innenfor VW-Audi Club. Har lite peil på slike ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#790 Skrevet September 10, 2007 Rettelse, jeg kommer med en Golf 3. hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#791 Skrevet September 10, 2007 Kommer innom en liten tur men ikke med sharken http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=97540 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#792 Skrevet September 10, 2007 Jeg kommer. Med ny frontrute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#793 Skrevet September 10, 2007 Mikael, har du noen skiltplater til den gamle typen skilt? Beklager jeg ikke så denne før nå Får ikke logget meg på her fra jobben Men nei, har kun skiltplater for nye typen skilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#794 Skrevet September 10, 2007 Kjell Magnus. Ikke noe stress og ta kjerra di, si ifra så får jeg fikset den . Gå inn på tråden min el PM ,Mail meg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#795 Skrevet September 10, 2007 Johan: PM sendt - Takk for respons. Ståle: Takker for VagCom hjelpen idag =) Noen som har snøring på og programmere ting på Vagcom? Skulle Hatt slik at det kommer en sånn varsel lyd når jeg ikke har skrudd av lysene når jeg går ut av kjerra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#796 Skrevet September 16, 2007 Blir det noen på McD imorgen da? Begynner å nærme seg slutten på sommersesongen nå. Jeg kommer iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#797 Skrevet September 16, 2007 Imorgen kommer ikke jeg, for nå er jeg i kypros Og de 2 neste ukene er jeg på Rhodos Snakkes gutta, når jeg kommer hjem er det vel ned mot 0 grader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#798 Skrevet September 16, 2007 Klart vi møtes i morgen Er jo 14 dager til "vintersesongen" begynner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#799 Skrevet September 16, 2007 Jeg kommer i morgen med en liten overraskelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#800 Skrevet September 16, 2007 jeg kommer også en tur i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...