#801 Skrevet September 16, 2007 Kan noen ta med VAG-COM. jeg må resette service indikatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet September 16, 2007 Jeg kommer kanskje i morgen med Sharken på vinterhjul. Snør jo ikke så langt fra Mikki D så man må jo være forsiktig så langt nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet September 17, 2007 Jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet September 17, 2007 Se om jeg ikke snubler innom en tur før jeg stikker på fjellet.. Ta med dvd'n til ståle og kanskje få noen tskjorter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet September 17, 2007 Kommer jeg også (om jeg får start på bilen da:o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet September 17, 2007 Kommer jeg også (om jeg får start på bilen da:o) har du koblet selv nå Ørjan... hmm, hva har jeg lært deg om dette??? hehe stikker nok bortom en tur jeg også gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet September 17, 2007 Husk å kle dere godt, begynner å bli friskt på kveldingene nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet September 17, 2007 har du koblet selv nå Ørjan... hmm, hva har jeg lært deg om dette??? hehe stikker nok bortom en tur jeg også gitt. I motsetning til deg så vet jeg og kobble fra batteriet når jeg kobbler;) Er "gammle" golfen som ikke er helt i godt humør om dagen uten at jeg klarer å finne feilen. Kommer nok i stasjonsvogna siden jeg skal hente noen felger i kveld for samen i Alta (Ken Arne). Har også fått de nye W5W led pærene om du skal ha Arve;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet September 17, 2007 Kommer vel med S6 som har fått seg en ny front. Har også med disse hvis noen vil ha dem: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=98272 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet September 17, 2007 Kommer en tur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#811 Skrevet September 17, 2007 Jobber seint i dag så jeg kan ikke komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#812 Skrevet September 17, 2007 Kommer en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#813 Skrevet September 17, 2007 Det er 19:00 i dag også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#814 Skrevet September 17, 2007 Husk å kle dere godt, begynner å bli friskt på kveldingene nå Kommer vel i shorts og t-skjorte som vanlig jeg galskap! (lært av snabbgrabbar) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#815 Skrevet September 17, 2007 Det er 19:00 i dag også? KL 19.00 idag også ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#816 Skrevet September 17, 2007 Jeg kommer vell innom en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#817 Skrevet September 17, 2007 relativt ny her... så viste ikke om det hadde endret seg siden første post. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#818 Skrevet September 17, 2007 relativt ny her... så viste ikke om det hadde endret seg siden første post. Helt i orden det Bare å møte opp om en halv times tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#819 Skrevet September 17, 2007 Mange som var der i kveld eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#820 Skrevet September 17, 2007 Vi fyldte opp plassen som vanlig vi. Var vel en 20-25 biler tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#821 Skrevet September 17, 2007 Synes det var veldig bra oppmøte til å være såpass sent på sommeren (eller er det tidlig høst dette ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#822 Skrevet September 19, 2007 har så lyst å komme en tur, men må fikse opp kjerra mi før jeg setter den ved sidna de andre som står der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#823 Skrevet September 19, 2007 Hvorfor? Kommer biler i alle stand og versoner hver mandag. Dette er jo ikke en utstilling der vi går å finner feil på hverandres biler men en kveld der vi kan skravle og juge med hverandre om ting og tang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#824 Skrevet September 19, 2007 Hvorfor? Kommer biler i alle stand og versoner hver mandag. Dette er jo ikke en utstilling der vi går å finner feil på hverandres biler men en kveld der vi kan skravle og juge med hverandre om ting og tang. hehe, sant nok det. får se om jeg gidder å dra med meg bilen dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#825 Skrevet September 19, 2007 Får gjøre som meg...og parkere lengst unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...