#851 Skrevet September 24, 2007 Da ble det en sjoko shake til ære for deg. Kjøpt av Roger drukket av meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#852 Skrevet September 24, 2007 Mandag er: GRATULERER MED DAGEN STEIN OVE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#853 Skrevet September 24, 2007 Så nære men alikevel så fjærnt... Men skal ikke klage...fikk chip på bilen i kveld.... *errn errn* så jeg satt på sørlikroa og drakk kaffe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#854 Skrevet September 24, 2007 har da laget en liten avstemming på hvor folk vil ha MCD møte i vinterhalvåret. gå inn å stem folkens. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=99138 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#855 Skrevet September 25, 2007 Har jeg forstått det riktig, mandag er siste møte før vintersesonen? Er det greit at 2 x RS2, 1 x S4, 1 x 8P og 1 x Golf IV (kanskje 1 x RS4} kommer på besøk fra Kongsberg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#856 Skrevet September 25, 2007 Har jeg forstått det riktig, mandag er siste møte før vintersesonen? Er det greit at 2 x RS2, 1 x S4, 1 x 8P og 1 x Golf IV (kanskje 1 x RS4} kommer på besøk fra Kongsberg? Det stemmer Dennis. Bare og komme. Alltid hyggelig med besøk fra andre lokallag. Blir også møter 1 gang i mnd i høst/vinter, men hvor er fremdeles usikkert da det foregår en diskusjon/avstemning om hvor det blir akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#857 Skrevet September 25, 2007 Nei fy sånne vil vi ikke ha der:( Seff er det greit. Hadde jo vært en topp avslutning på sommer halvår treffene å fått samlet folk fra både oslo og nær/fjernliggende lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#858 Skrevet September 25, 2007 Hehe jamen da kommer vi da...ses på mandag! Satser på skikkelig Indian Summer vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#859 Skrevet September 26, 2007 Nei fy sånne vil vi ikke ha der:( Seff er det greit. Hadde jo vært en topp avslutning på sommer halvår treffene å fått samlet folk fra både oslo og nær/fjernliggende lokallag. Kanskje legge ut en liten infotråd under "treff"? Så kanskje noen flere folk ser det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#860 Skrevet September 30, 2007 Imorgen gjelder det, årets siste på lørenskog. Meldt opphold imorgen kveld. Be there or be somewhere else. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#861 Skrevet September 30, 2007 Jeg kommer imorgen. Er vell også en gjeng fra Kongsberg som har "truet" med å møte opp på årest siste Lørenskog treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#862 Skrevet September 30, 2007 Jeg kommer imorgen. Er vell også en gjeng fra Kongsberg som har "truet" med å møte opp på årest siste Lørenskog treff. Yes my homies fra kongsberg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#863 Skrevet September 30, 2007 jeg kommer innom en tur også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#864 Skrevet September 30, 2007 får vel dra Raceren min dit jeg og...*host* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#865 Skrevet September 30, 2007 Jeg kommer ikke i morgen , jeg skal jobbe kvelden. Og så har jeg fått girkasse ras på Poloen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#866 Skrevet September 30, 2007 Kongsberg WILL be there...foreløpig har S'4'en plus G IV'en feiga ut...men vi er fortsatt 3 biler...2xRSII og en 8P som kommer :-) Vi håper selvsagt også på, om ikke sol, så oppholdsvær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#867 Skrevet September 30, 2007 Tar en tur innom jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#868 Skrevet September 30, 2007 jeg dukker nok opp jeg også. skal få fikset litt små ting på bilen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#869 Skrevet September 30, 2007 tar turen innom, tar også med meg et muligens nytt medlem med polo gti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#870 Skrevet September 30, 2007 Kommer innom med brukelig bil, dessverre. Gla'-bilen er parkert på vinterlagring i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#871 Skrevet September 30, 2007 kommer i morgen.. Store muligheter det blir i den nye bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#872 Skrevet September 30, 2007 Kommer i morgen jeg også Har fått fikset litt mer lyd i bilen (mere info kommer i tråden om bilen min ) så da vet dere hvorfor jeg kanskje er litt mer tunghørt enn vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#873 Skrevet Oktober 1, 2007 Skal prøve å spole en tur innom i morra jeg også hvis jeg får mulighet Lufte 50`n litt tror jeg. Stått stille litt lenge nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#874 Skrevet Oktober 1, 2007 Vi kommer nok også gitt, til en forandring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#875 Skrevet Oktober 1, 2007 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...