Klubbmateriell Trondheim m/omegn (Skiltplater og klistremerker)

Hva slags skiltplater trenger du?  

59 stemmer

  1. 1. Hva slags skiltplater trenger du?

    • Gammel type
      55
    • Ny type
      157


Anbefalte innlegg

Klubbartikler som er etterspurt her på forumet, og som skulle ha vært tilgjengelig omkring i landet, er for så vidt et bevis på at lokallags-systemet ikke fungerer slik det er antatt. De fleste (tror jeg) som "klager" her, kjenner ikke til HVEM som er lokallagsansvarlig lokalt, og dette er en utfordring for den i styret som har dette ansvaret. For vedkommende i styret, er det altså en stor utfordring. Men de som savner klubbartikler, og har evne til å yttre en viss misnøye, burde kanskje selv påta seg lokallagsverv ?

Det å samle lokale medlemmer ved faste anledninger kan kanskje anses litt vanskelig, men umulig er det ikke. Så vidt jeg vet, er det lagt opp fra styrets side, hjelp til å få vite (adresser og navn) hvem som tilhører de forskjellige lokallag. Litt mer hjelp til selvhjelp lokalt, ville være takknemlig, mener jeg. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder skiltplater, har vi det i Trondheims Lokallag ja! Stickers er det sendt forespørsel på! Kjøp av plater avtales via min PM!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Oslo/Drammen som har skiltplater/klistremerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, Jann-Gunnar !

Da er det opp til de andre i Trondheim å henvende seg til deg. Jeg håper inderlig at de har eventuelt e-post/mobil-nr ditt (?). Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det får de ved henvendelse til Pm-en min!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater og klistremerker for Telemark Lokalllag, kan kjøpes ved å sende meg en PM.

 

Fikk en ny forsyning i går.

 

Even

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Trondheim Lokallag fått Stickers! Tar med Skiltplater og Stickers til Funesdalen på Lørdag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Trondheim Lokallag fått Stickers! Tar med Skiltplater og Stickers til Funesdalen på Lørdag!!

 

Du er vell ikke tilfeldigvis innom Tiller området i nærmeste framtid ? Kunne tenkt med 1 stk skiltplate og 2 stickers.

Evt om du kan sende? ( litt travelt som 2 barns får)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg 1 stk skiltplate og 2 stickers jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg 1 stk skiltplate og 2 stickers jeg også :)

 

Ta kontakt både du og Paul etter helga!! Tlf: 92467817.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Jann G. Witzøe-Værnes som overleverte skiltplate og klistremerker til meg igår =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger 2 skiltplater til den type skilt man tar ut på bt idag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger 2 skiltplater til den type skilt man tar ut på bt idag

 

Mulig noen tar med på treff på imorgen eller så kan du sende en PM til Roy eller Vidar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går ikke sende dem pm? ellrr er drt bare meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går ikke sende dem pm? ellrr er drt bare meg?

 

Vidar skal kunne motta PM men Roy vet jeg ikke. Jann G. Witzøe-Værnes har kanskje, han pleier ofte å være på treffene. Virker som om det er andre over her som har fått av Jann Gunnar iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plater fåes på treff i morgen, eller dere kan ringe meg 92467817 for avhenting hos meg eller på dagtid i uka!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er fra sogn og fjordane. Men er i trondheim eit par dager med båt(jobb) lurte på om eg kunne få skiltplate og stickers? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er fra sogn og fjordane. Men er i trondheim eit par dager med båt(jobb) lurte på om eg kunne få skiltplate og stickers? :-)

 

Hei William

 

Ring Jann Gunnar, nummeret står i innlegget over ditt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å få tilsendt 2 skiltplater og noen merker?:) Har handlet inn ny vogn og den må jo ha klubb tilbehøret!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Jann Gunnar for overlevering av materiell på lørdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha hadd 2 skiltplater jeg. Hvor kan jeg evt hente de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha hadd 2 skiltplater jeg. Hvor kan jeg evt hente de?

 

Du kan eventuelt kjøpe disse på lokallagstreffene som er annenhver søndag. Eller så kan du kontakte Jann Gunnar (nr står lengre opp) og avtale et møte med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.