Klubbmateriell Trondheim m/omegn (Skiltplater og klistremerker)

Hva slags skiltplater trenger du?  

59 stemmer

  1. 1. Hva slags skiltplater trenger du?

    • Gammel type
      55
    • Ny type
      157


Anbefalte innlegg

høres flott ut, men kan du ikke sende dem? hadde vært mye lettere for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres flott ut, men kan du ikke sende dem? hadde vært mye lettere for min del.

 

Posten sin smartpakke som passer koster 160kr, men om det er greit, så kan du kontakte meg på PM og få konto nr mitt. Så legger jeg ut for deg og sender deg pakka.

 

/Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor kan jeg hente skiltplater? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mulighet til å få kjøpt ett par skiltplater til di nyeste plastskiltene? :P Holder til på Heimdal, kan komme å hente di om det passer seg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mulighet til å få kjøpt ett par skiltplater til di nyeste plastskiltene? :P Holder til på Heimdal, kan komme å hente di om det passer seg:)

 

Har ikke fått henta det nye partiet på posten ennå, men sier i fra når det er i hus :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å mas alts, men kjøre no rundt med skiltplata fra Volvo, wist last og buss:p Nå formening om når det kan ordne sæ:)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg et sett holdere til nyskilta jeg også, så akkurat at skiltet foran hadde datt av (heldigvis når jeg sto parkert, så jeg ikke mista skiltet.) Den dobbeltsidige teipen jeg trodde skulle holde så bra var tydeligvis ikke god nok, hehe! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager dette tar lang tid. Nå sliter jeg med å finne ut hvilket postkontor som har fått pakka, for det nye når jeg flytta har ikke fått den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Postkontoret hadde klart å levere pakka med skiltplater ut til noen andre, men er nå tilbake på postkontoret igjen, så da får jeg snart henta den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg ønsker 4stk skiltplater av den gamle typen om det er mulig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg ønsker 4stk skiltplater av den gamle typen om det er mulig?

 

Om du mener de gamle stålskilta som er hakket kortere enn dagens plastskilt og den tidligere modellen stålskilt med plass til flagget på sida, så har jeg ikke flere av disse og det produseres ikke lenger.

 

Anbefaler deg å bestille nye skilt hos Statens Innkrevningssentral, tidligere kalt Statens Vegvesen og Biltilsynet ;) eller kjøre uten skiltplater kan være like fint :)

 

Kanskje noen klistremerker i siderutene kan være aktuelt som et merke på tilhørighet i klubben?

 

/Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du skiltrammer nå?

Claus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen liggende til gamletypen skilt enda, ikke til de nye..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du skiltrammer nå?

Claus

 

Ja, da har jeg endelig fått pakka med skiltrammer til nye typen plastskilter :)

 

Skiltrammer kan hentes hos meg; Paul Fjermstadsveg 19A, rett ved Okkenhaug på Tyholt.

Send på en tekstmelding dagen i forveien (47462020) så vet du om jeg er hjemme på kvelden eller ikke.

 

Forøvrig får jeg snart et fremkomstmiddel, så blir å ses på lokallagstreff framover også. Tar med skiltrammer og klistremerker da :) Må bare få henta bilen fra Skien.

 

Jeg har noen liggende til gamletypen skilt enda, ikke til de nye..

 

De gamle gamle som er kortere enn de nye stål og nye plastikk?

 

/Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistremerker inne nå?

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistremerker inne nå?

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

 

Hei Svein Åge,

 

Nå har vi klistremerker inne.

 

Selges for 15kr per stk + frakt med posten, eller gratis over et lokallagstreff dersom noen av oss har med.

 

/Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Svein Åge,

 

Nå har vi klistremerker inne.

 

Selges for 15kr per stk + frakt med posten, eller gratis over et lokallagstreff dersom noen av oss har med.

 

/Roy

 

 

Hei. ønsker klistremerke hvis du har ijænn ? pm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

 

Kunne å ha tengt meg noen klubbklistremerker til bila :))

Og hvis noen har så har jeg et ønske om og få tak i gamletypen skiltholdere. 2 stk.

Bor på Ranheim så er veldig enkelt for meg og komme på neste lokaltreff på Lade :)

 

Mvh. Fredrik Svebak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. ønsker klistremerke hvis du har ijænn ? pm?

 

Hei Paul,

 

Jeg har fortsatt klistremerker :) Kontakt på PM eller kom innom neste lokallagstreff så skal jeg ta med.

 

Hei !

 

Kunne å ha tengt meg noen klubbklistremerker til bila :))

Og hvis noen har så har jeg et ønske om og få tak i gamletypen skiltholdere. 2 stk.

Bor på Ranheim så er veldig enkelt for meg og komme på neste lokaltreff på Lade :)

 

Mvh. Fredrik Svebak

 

Tar med på neste lokallagstreff :)

 

/Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med på neste lokallagstreff :)

 

/Roy

 

Takker :)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Ny her inne :) Finnes det skiltplater til gammletypen(?) skilt, uten flagg tilgjengelig? Holder til i Orkdal, men er i byen rett som det er evt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Ny her inne :) Finnes det skiltplater til gammletypen(?) skilt, uten flagg tilgjengelig? Holder til i Orkdal, men er i byen rett som det er evt.

 

Om du hører med Vidar Smevik så tror jeg kanskje han har noen liggende, men jeg har ingen dessverre. Kun til nye typen lengde og den kortere før de fikk plass til flagget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en mulighet å få tilsendt et par klistremerker? Jeg betaler selvsagt . Pm meg

 

Mvh Kim Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt fire skilplateholdere til nytypen metallskilt, samt klistremerker. Har du sånnt inne nå? Bor på Melhus og jobber i byen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet med "Bjørn Gisle Brygfjeld" på siste treffet og han kunne ha et lite lager med Skiltplater og klistremerker. Han er veldig ofte på treff, om ikke hver gang. Så da kunne han ta med hvis noen er int i slikt.

Vi som da vil ha, må gi beskjed om det på forhånd så han kan ta med på neste treff.

Kan en av dere ledere ta dere av det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.