9.Int. VW & Audi Treffen Schafflund

Anbefalte innlegg

Da var datoen klar for årets Schafflund-treff!!

 

schafflund.sized.jpg

 

Hvem er med i år?

 

Ifjor var vi 6 biler fra norge som reiste nedover og STORKOSTE oss.

 

Blir vel å sjekke båtbilletter og lignende senere, men vi gjør vel som ifjor, tar båten til fredrikshavn og kjører nedover.

 

Veit noen har lyst til å bli et par dager ekstra i tysklad for blandt annet å besøke Schmidtfabrikken i år, men det er ikke noe i veien for at man reiser hjem med båt enten søndag 19. eller mandag 20.

 

Treffet i seg selv koster ikke stort, og ifjor fikk vi vel båtbiletter for to pers og bil på ca 1900 kr.

 

Filmen fra ifjor finner du her

 

Bilder finnes blandt annet her

Bli med! dette er stas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alles klar!

Dog usikker på om jeg reiser som sjåfør eller passasjer.

Skal vi gjøre realitet av planene om en natt i Bad Segeberg efter treffet? Det er en utrolig koselig by, og som vi husker er det svært godt med en dusj og et godt måltid etter en strabasiøs weekend.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ich bin eine berliner! Jeg er klar for tur jeg og.

Bør jo ta en tur ned til Bad Segeberg ja,få oss enda litt mer øll,og et par skikkelige måltider før vi drar hjem.

 

Må vel sette opp en kalender her,for denne sommeren blir heeektisk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år skal endelig jeg nedover (igjen). Er egentlig bare å legge inn tilstrekkelig antall feriedager, så er det bare å forlenge oppholdet i Tyskland.

 

Dog kommer jeg sikkert (som sist) til å kjøre fastlandsforbindelsen hele veien. Gidder ikke dette plankestyret får å få bilen ombord/i land. Dessuten har jeg da også større fleksibilitet mtp. avreisetidspunkt (ettersom jeg sikkert kommer til å jobbe den dagen jeg reiser).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alles klar!

Dog usikker på om jeg reiser som sjåfør eller passasjer.

Skal vi gjøre realitet av planene om en natt i Bad Segeberg efter treffet? Det er en utrolig koselig by, og som vi husker er det svært godt med en dusj og et godt måltid etter en strabasiøs weekend.

 

Det motellet vi havna på i skagen var som balsam for sjel og kropp, så jeg er med på dette

 

I år skal endelig jeg nedover (igjen). Er egentlig bare å legge inn tilstrekkelig antall feriedager, så er det bare å forlenge oppholdet i Tyskland.

 

Dog kommer jeg sikkert (som sist) til å kjøre fastlandsforbindelsen hele veien. Gidder ikke dette plankestyret får å få bilen ombord/i land. Dessuten har jeg da også større fleksibilitet mtp. avreisetidspunkt (ettersom jeg sikkert kommer til å jobbe den dagen jeg reiser).

 

Vi klarte oss uten planker ifjor, men fastlandsforbindelsen er jo absolutt et alternativ. Legg gjerne ut en reiserute og evt tidspunkter når det nærmer seg, så kanskje fler henger seg på deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir da IKKE med i år..

grunnen er rimelig god (+ tvang fra samboer) I can't fuck this up..

 

: gråter : : gråter :

 

håper dere får en bra tur da.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir da IKKE med i år..

grunnen er rimelig god (+ tvang fra samboer) I can't fuck this up..

 

: gråter : : gråter :

 

håper dere får en bra tur da.. :D

 

Ryktet på gata sier at du allerede har fucked dette up? Sånn bokstavelig talt? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år skal jeg nedover! Så får man se hva man kjører ;)

Regner med det skal være mulig å få med flere fra Hadeland denne gangen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år skal jeg nedover! Så får man se hva man kjører ;)

Regner med det skal være mulig å få med flere fra Hadeland denne gangen.. :)

 

Ja, egentlig så burde man få dratt nedover igjen. Prøve å få byttet litt på ferien. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja! Nå nærmer det seg med stormskritt her.. Nå må folk begynne å spikre litt,så kalenderen henger rett,og spikeren står fast på 16.august,for da reiser vi med båååden ned.

 

Vi har diskutert å være der noen dager ekstra i år,med hjemreise 20/21/22.august.

Ikke helt ferdigdiskutert når det blir hjemreise,men det er kanskje størst sjans for enten tirsdag eller onsdag vil jeg tro?

 

Hvis dere ikke har ordna dere fri enda,så anbefaler jeg dere å begynne med det nå.

Schafflund er højdare,og det sier jeg som kun har vært der ett år hittil. :P

 

mvh

Hans a.k.a Benny Hill

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er planen så videre da ? Skal man langt nedover tyskland eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg si det sikkert. Men,vi har vel snakka om å dra ned til Schmidt i Bad Segeberg. Er vel bare en liten times tid kjøring fra treffet. Der skal det visstnok finnes en knall camping hvor vi kan slappe av,dusje og spise god pizza. Så er det Schmidt dagen etter for å kikke.

 

Etter dette vet jeg ikke om det er planlagt noe videre nedover Tyskland,men det kan vi jo diskutere her.

Jeg kunne tenkt meg å være til onsdag,sånn at vi returnerer med båååden da.

 

Men,kom med forslag? Mattis og Andreas har jo litt peil på hva som finnes rundt i distriktet der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spikeren står i veggen og fri er ordna så da er jeg klar i år igjen! Lugar må snart bestilles så man kan innta litt alkohol, og lade opp for en tur man sent vil glemme. For de som syns BR var bra så er det bare å joine nedover til Schafflund. Og som Hans Benny Strømseng sier så er dette en højdare for oss som er vant med norske treff!:) Sjekk bildene og filmen fra tidligere år og bli med nedover: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes moro ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel fri fra jobben så er rimelig klar for å reise. :)

 

 

Men lurer litt på hva etterpå?

 

Snakket om litt banekjøring på BR. :rolleye:

Frister det. Men må helst på jobb igjen til torsdag... : bh : Tror ikke jeg får mer fri..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket om litt banekjøring på BR. :rolleye:

Frister det. Men må helst på jobb igjen til torsdag... : bh : Tror ikke jeg får mer fri..

 

Dvs torsdagen uka etter? Det funker nok helt sikkert, må avklare litt og se hva som skjer etter treffet.

Vet ikke hvor lang tid det tar ned til Ringen, det kan sikkert Mattis svare på.. også hadde det vært ålreit med en tur innom Bad Segeberg og Schmidt-folka;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dvs torsdagen uka etter? Det funker nok helt sikkert, må avklare litt og se hva som skjer etter treffet.

Vet ikke hvor lang tid det tar ned til Ringen, det kan sikkert Mattis svare på.. også hadde det vært ålreit med en tur innom Bad Segeberg og Schmidt-folka;)

Torsdagen uka etter helst ja. Går vel noen timer så om man skal det andre så er man vel på ringen mandagskveld om jeg husker riktig fra det Mattis sa. Kjører litt der på tirsdag, og litt oppover igjen på ettermiddagen og båt på kvelden onsdag? Kan sikkert komme litt senere på jobb torsdag. Det hadde vært perfekt for meg. Men er jo ikke bare meg som skal nedover. :)

Så finn ut hva man vil så får jeg se hva jeg klarer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter filmen å bedømme, så ser dette kjempe-moro ut: rock :

Har krysset av kalenderen, så satser på å få passaten nedover: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer og bli med. bare se om man kan fåforlenget ferien litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må desverre melde avbud i år gutter. Jobben krever sitt offer. Fikk en uforutsett oppsigelse her. så da må jeg jobbe. Men stiller sterkere igjen neste år og da forhåpentligvis med versjon 2 på veien ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferien min er spikra, så da skal jeg være med. Litt for lenge siden sist nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Da er det ikke lenge igjen. Hvem skal være med i år?

 

Jeg trenger noen å sitte på med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nedover!! Jeg har fortsatt ikke lovet bort passasjersete, Hans..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frista jo greit mye det der. Dritt at vaktlistene for den helga ikke er kommet ennå : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treffen.jpg

 

Og priser:

 

Preise

 

Veranstaltungsgelände: Fahrer inkl. Sa.&So. Zelteintritt 17€

 

+ Müllpfand 3€

 

Beifahrer inkl. Sa.&So. Zelteintritt 8€

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.