9.Int. VW & Audi Treffen Schafflund

Anbefalte innlegg

jeg skal i hvertfall nedover. Skal hente noen biter også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal i hvertfall nedover. Skal hente noen biter også

 

Hmmm. Du kjører? Når reiser du opp og ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm. Du kjører? Når reiser du opp og ned?

 

skal kjøre ja. Reiser etter jobb. Ferdig på jobb rundt 17:00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alt er like vellykket

bur090.jpg

bur089.jpg

 

GT1

bur088.jpg

 

bur110.jpg

bur111.jpg

 

bur106.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nivået er høyt som før. sykt og tenke på at dette er som å regne som et lokallagstreff i tyskland. Hvordan var været i helga? i fjor regna det sjukt mye og gjørme på hele området. Men ser ut til at det har vært bedre i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg var veldig full ifjor, men ser ut som om andelen trivelige biler var høyere i år...

Angrer selvfølgelig som en hund på at jeg ikke reiste nedover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff, synd det ikke noe tur.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller vel sterkere neste år gutter? jeg er klar i hvertfall. vet jeg har ansatte og fri allerede. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller vel sterkere neste år gutter? jeg er klar i hvertfall. vet jeg har ansatte og fri allerede. hehe.

 

jeg har veldig lyst selv, og ingen kid på vei denne gang så.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har veldig lyst selv, og ingen kid på vei denne gang så.. hehe..

 

Vent et par måneder før du sier det der ;) hehe..

Men ja, vi må nedover neste år , gutta!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes ikke nivået var så høyt på bilen. Alle hadde mer eller mindre "ei kvise". M3 speil eller noen rare sideskjørt.

 

Synes gjennomsnittlig at nivået er bedre i England, men nå har jeg bare vært på større treff der....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jobber vaskemaskinen på høygir og snora er full. Dette var en våt fornøyelse!

 

Har ennå ikke kommet i gang med reingjøring av bilen, men jeg ser for meg at det er bra mye jord inni hjulhusene. Det var rett og slett kul umulig å komme seg inn på området. Det var bare å parkere rett på show and shine-området først som sist. Slike møkkaforhold var ikke akkurat det jeg hadde håpet på med delvis ny lakk.

 

Treffet i seg selv var meget bra. Festen var enorm (uten at det trengs å utdypes noe mer;)). Nivået på en del av bilene var meget høyt. Og ikke minst var det en del typer bil som det ikke akkurat myldrer av på treffene hos oss (f.eks. todørs Type 81 med dieselfemmer:)). Det har også en del å si at det ikke er tillatt med uregistrerte biler på dette treffet. Dermed er en del av de aller grommeste bilene vi kjenner fra bladene utelukket. En annen vesentlig ting er at dette treffet i den store sammenhengen er rimelig lite sammenlignet med f.eks. Alles VW, Luckau-Treffen og VW-Blasen.

 

Takk til Andrej, Matze og Rolf (fra Hamburg) og Frode og Ole for et meget hyggelig treff!

 

Etter dette dro Ole og jeg videre til Nürburgring. Der var heller ikke været all verden, så oppholdet ble dessverre avsluttet noen dager før planlagt. Når jeg ser hvordan været er her så var ikke det det dummeste som kunne skje:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.