Telemark: Lokallagsmøte 9 april kl. 19.00 Elite Auto

Anbefalte innlegg

Hei.

 

da vil jeg minne om et nytt lokallagsmøte den 9 April kl. 19.00 Elite Auto.

Grunnen til at lokallagsmøte blir flyttet 1 uke er så lett som det at det er påskeuken. Fler enn meg som kanskje har fri denne uken. og jeg kommer til og være litt fra og til så derfor blir dette møtet flyttet.

 

Vi forsetter med og sette agendaen;

 

- Hovedpunktet for kvelden; Oppdatering og vidre framgang på planlagt treff.

Begynne og fastslå punkter for treffet. Folket som har meldt seg for og hjelpe til med dette komme fram med forslag og jeg forteller om videre framgang.

 

- Vårpuss kveld.

Fått bekreftet av Miljø Service Bilpleie at vi kan sette en kveld vi ønsker dette og få litt opplærling i dette. Håper interessen er tilstede.

 

- oppdatering på kommende treff

Snakke om treffene inngående måned. Sette klokkeslett og sted dersom felleskjøring blir aktuelt.

 

- Diverse

 

Agendaen for kvelden er ikke stor. Men håper på at medlemmene kommer for og dele meninger og for og møtte folk med lik interesse.

 

Om folk skulle ha noe på hjertet som de vil ta opp kan det sendes pr. PM eller mail; taunorwe@online.no

 

Håper på like godt oppmøte som sist. Da var det virkelig fult! Denne dagen kommer jeg med litt stasj fra Tommy på Grenland Auto som vi kan klistre på veggene der oppe.

 

Da skal mail være sendt ut til de som står meldt på lista mi. dersom du ikke har fått mail, send den pr. PM!

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, eg kjæm ni i allafall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ser du ut til at faktisk jeg kan komme å. problemet hittil i år har vært at madamen jobber sent hver mandag og har ungene annenhver uke. dette har seff.havnet på hver mandag lokallagsmøtet har vært.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nå i Telemark et nydelig vær. Dette været er også i store deler av norge. Dette har gjort at mange har lagt om til sommerdekk! Og folket har kanskje startet så smått og tatt ut verdigjenstandene som har stått godt lagret i vinter??

 

Ta turen til Mandag! Få luftet bilen, møt nye mennesker og eldre medlemmer fra klubben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer desverre ikke.. Bilen står på bukker så det er prioriteringen min fremover nå :) desverre.. Men kommer fort tilbake (les gti) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om møtet imorgen. Dette er jo en fridag, 2 påskedag. Men håper folk møter opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar turen innom veit du :) husk merker og skiltplater til meg ...

 

MVH

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar turen innom veit du :) husk merker og skiltplater til meg ...

 

MVH

 

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nå i Telemark et nydelig vær. Dette været er også i store deler av norge. Dette har gjort at mange har lagt om til sommerdekk! Og folket har kanskje startet så smått og tatt ut verdigjenstandene som har stått godt lagret i vinter??

 

Ta turen til Mandag! Få luftet bilen, møt nye mennesker og eldre medlemmer fra klubben!

 

HAH! Bilen min er dekket med no hvitt pulver-f***skap hvertfall... : bh :: mad :

 

Og i følge vg.no er det meldt mer snø mandag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAH! Bilen min er dekket med no hvitt pulver-f***skap hvertfall... : bh :: mad :

 

Og i følge vg.no er det meldt mer snø mandag...

 

Nei faktisk ikke:p Bilen min står trygt og godt i garasjen:nana:

 

Vi har HATT nydelig vær får vi vell si: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Ja, vi har jo hatt et utrolig bra vær...

 

Men ser jo faktisk ikke ut som det kommer no mer snø, så da er jeg fornøyd...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Ja, vi har jo hatt et utrolig bra vær...

 

Men ser jo faktisk ikke ut som det kommer no mer snø, så da er jeg fornøyd...;)

 

Ser ikke ut som det kommer mer nei.... Men faktisk, jeg kom akuratt inn... jobba ute med 90èn... Og nå kom det et eller annet ned... Snø eller regn, veit ik..

 

Men tar du turen idag på møtet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, jeg kommer jeg. Mulig jeg ikke kan være så lenge, men kommer uansett. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, hva er prisene på skiltplater og klistremerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, hva er prisene på skiltplater og klistremerker?

 

100,- for 2 stk. skiltplater og da får du med 2 klistremerker på kjøpet: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100,- for 2 stk. skiltplater og da får du med 2 klistremerker på kjøpet: ja :

 

flotters

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flotters

 

Om jeg har fler merker:o

 

Begynner og gå skrall for de... mange som måtte ha nye nå på vårparten!

 

Men skaffer nye iløpet av kort kort tid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinger innom en tur jeg også...

 

Edit: Har noe merker liggende jeg også, så skal se om jeg får tatt med hvis du er tom Lars Erik!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinger innom en tur jeg også...

 

Edit: Har noe merker liggende jeg også, så skal se om jeg får tatt med hvis du er tom Lars Erik!

 

Nydelig! Har sendt pm til Christian for han har vell slikt liggende...

 

Snakkas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt problemer med å komme da jeg mangler sertifikat...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt problemer med å komme da jeg mangler sertifikat...

 

Kristian, fortell....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian, fortell....

 

 

 

blei stoppet av sivil politi bil, målte meg til 89km/t i 60 sona, gjennomsnittshastighet, på Hof... Det var vist litt for høy hastighet gitt.. Det værste er at jeg ikke la merke til at jeg kom inn i 60 sona, så fortsatte i samme fart som jeg lå i i 80`n...: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

au da :( det var ikke bra .... får håpe du får lappen tilbake om ikke så alt for lenge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

au da :( det var ikke bra .... får håpe du får lappen tilbake om ikke så alt for lenge

 

håper på det, mange som sier det blir enn 3 måneder?? jeg vet ikke helt ennå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei stoppet av sivil politi bil, målte meg til 89km/t i 60 sona, gjennomsnittshastighet, på Hof... Det var vist litt for høy hastighet gitt.. Det værste er at jeg ikke la merke til at jeg kom inn i 60 sona, så fortsatte i samme fart som jeg lå i i 80`n...: gråter :

 

Utrolig leit og høre Kristian. Også nå i denne perioden også da som masse treff og godvær kommer:/

 

Lappen røyk på 85 da... Kompis av meg ble målt i 83 i 60 sona.... Svir greit med 6500,- bot kan jeg tenke meg....

 

Jaja.... du får si ifra da om bilen trenger luftetur da: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.