Telemark: Lokallagsmøte 9 april kl. 19.00 Elite Auto

Anbefalte innlegg

blei stoppet av sivil politi bil, målte meg til 89km/t i 60 sona, gjennomsnittshastighet, på Hof... Det var vist litt for høy hastighet gitt.. Det værste er at jeg ikke la merke til at jeg kom inn i 60 sona, så fortsatte i samme fart som jeg lå i i 80`n...: gråter :

 

Dette er da ingenting iforhold te alt jeg har vært igjennom. Du slipper unna med 3måneder. Lappen ryker på 86.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig leit og høre Kristian. Også nå i denne perioden også da som masse treff og godvær kommer:/

 

Lappen røyk på 85 da... Kompis av meg ble målt i 83 i 60 sona.... Svir greit med 6500,- bot kan jeg tenke meg....

 

Jaja.... du får si ifra da om bilen trenger luftetur da: smil :

 

 

 

hehe skal si ifra vettu, den må luftes av og til.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelig å høre Kristian...: bh :

Får håpe du får en mild "straff" da!

Jeg ble målt til 85.7 i høyeste fart i 60 sona, heldigvis tok sivilen å ga meg bot for gjennomsnittshastigheten ;)

Hvor lenge var du uten lappen Freddy?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har endel klistremerker samt skiltplater, bare grave de opp fra flyttelasset..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har endel klistremerker samt skiltplater, bare grave de opp fra flyttelasset..

 

Øhm tassen, Hvor er du til helgen? ere mulighet for at jeg kan komme og hente litt stasj?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelig å høre Kristian...: bh :

Får håpe du får en mild "straff" da!

Jeg ble målt til 85.7 i høyeste fart i 60 sona, heldigvis tok sivilen å ga meg bot for gjennomsnittshastigheten ;)

Hvor lenge var du uten lappen Freddy?

 

 

 

Jepp, men sånn ere når man ikke følger helt med desverre..

Får håpe de er snille:)

 

Blei 3 måneder og 8000,- i bot..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående vårpuss-kveld som ble den 15. om jeg ikke husker feil i farta... Noen som kunne tenke seg å være med på en liten photoshoot etter dette? Jeg kommer til å finne meg en plass eller 2 og knipse, så om noen hiver seg med er jo det bare morro!

 

 

Thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående vårpuss-kveld som ble den 15. om jeg ikke husker feil i farta... Noen som kunne tenke seg å være med på en liten photoshoot etter dette? Jeg kommer til å finne meg en plass eller 2 og knipse, så om noen hiver seg med er jo det bare morro!

 

 

Thomas.

 

Hadde vært kult og vært med på! Da har jeg fått lakk på delene også så da ser den litt mer hel ut!

 

Jeg er med! neste lokallagsmøte blir det satt opp kort hva medlemmene ønsker og lære ved kvelden og ved fint vær muligheter for og jobbe egen bil.

 

Tråd vil komme temmelig snart ang. dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.