Anbefalte innlegg

Var hos shariff her om dagen og forklarte om at bilen funka med andre 18" felger. Men det ble nok ikke noe bedre nei. Fikk ikke byttet til andre dekk. Han mente at jeg dealen var ferdig siden jeg beholdt falken dekka, etter at jeg fikk byttet fra nokian og falken. Jeg gjorde som dem sa og hadde bilen på kontroll og det kostet meg ca 5000 kroner !! Syns dette er dårlig service fra dems side .... siden jeg gjorde som dem sa og i tillegg så funker ikke gummien på felgene....

 

Noen som vet om jeg har noe rett til å kreve penger tilbake, både for dekk og ekstra kostnadene på bil-kontroll ?

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med forbrukerkontoret og hør med dem. Vil vel si at mulighetene er der uten at tør å påstå noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Forbrukerrådet, men dem henviste meg til ett nr i Naf, men dem kunne ikke hjelpe meg. Siden jeg valgte å kjøre på falken dekkene(byttet da fra nokian til falken), så har jeg kanskje ingen case her ..... får vel heller vurdere å selge dekkene og kjøpe nye ....

 

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med TSW importøren og han sa at "veggen" i alle felger er den samme. Han sa også at lufttrykket i dekket burde være 10 lbs mere enn standard. Jeg skal blåse inn så mye luft jeg klarer, så får vi se om det blir bra :)

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville sagt at dette var en vesentlig feil eller mangel jeg da, og da kan du heve kjøpet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fylte inn 45 lbs og det hjalp lite ....

 

Er nok forseint med oppheving tenker jeg og siden jeg valgte å bytte fra nokian til falken så har jeg ingenting å si ....skit !!

 

Jeg heller kjøpe nye felger (brukte) når jeg får litt bedre råd ...

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke at det skal ha noe å si at du valgta å bytte fra et dekkmerke til et annet. "Feilen" er der fortsatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja...jeg veit ikke helt, men siden jeg sa "OK" da jeg byttet til falken, så sa jeg på en måte at det var greit. Jeg hadde da mulighet å legge tilbake nokian dekka som jeg hadde først eller ta de nye jeg testa(falken). Jeg var såpass lei da, så jeg gadd ikke å vente til å få skiftet over til nokian igjen, så jeg bare beholdt falken dekka og dro derifra medengan...

 

Når jeg snakket med shariff(i ettertid, i fprrige uke), så mente han at siden jeg valgte å ta falken dekka, så var saken ute av verdenen hos dem ....

 

Forbrukerrådet viste heller ikke hva de skulle gjøre, så da veit jeg ikke hvem jeg skal ringe til for å noe hjelp i dette dekk-styret mitt ...

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat de samme dekka som de første her, nokian NRZi, 225/40-18", på 8,5x18" Azev C, mener da dette funker fint som smør jeg da.... Er dine 8,5 toms brede? : klø :

 

Snodig problem du har der Robert, håper det blir fix snart!

 

Kjipt å spolere hele "sesongen" med kjipe lisser!

 

kjøpt hos Sharif 01/04-04 disse også forresten...

 

Her er mine hjul:

hjul!.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond:

Skal være 8 brede felger, så 225 burde funke det ! Jeg tror nok at alle dekkene jeg har prøvd har vært helt fine og ikke noe feil med dem. Men de passer nok ikke til felgen, litt rart spørr du meg. De som satt på felgen da jeg kjøpte dem var dunlop SP9000 225-40/18, så jeg må nok ha hatt flaks siden de satt veldig bra felgen ...

 

ja, det er kjedelig å ødelegge sommersesongen med "båtkjøring" på veien.....kjipt som bare f*** det ....

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk du noengang fiksa dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.