Trondheim: Treff på Orkdal Bil i september!

Anbefalte innlegg

Har vært i kontakt med Orkdal Bil på Orkanger, og de skal ha 20 års jubileum i år. De skal ha det gående i ca en og en halv uke, ikke søndag. Det blir andre eller tredje helga i September. De var interresert i at vi kom dit og stilte ut biler bl.a. Vi får i tillegg sette opp en stand hvor vi kan annonsere og gi tips til kunder om Klubben vår. Banneren får vi henge opp mellom flaggstengene, så det blir godt synlig fra veien.

Vi kunne begynne med å prøve å få tak på folk som har skikkelig gromme og pene biler til å stille ut. Så er det noen som kjenner noen så ikke nøl med å gi lyd fra dere.

Høres dette kult ut eller hva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo kjempebra! En mulighet vi absolutt ikke må la gå fra oss.

 

Vi kan jo ha Opelen min stående under banneren da, for å se hvilken inkluderende, grei klubb vi er :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det høres utrolig bra ut dette :-)

Er med jeg hvertfall! Er vel en ide å finne ut hvor mange biler det er plass til på 'standplass', og finne ut hvilke biler som er intressante å ha der..? For så og sjekke med de respektive bileiere? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det høres utrolig bra ut dette :-)

Er med jeg hvertfall! Er vel en ide å finne ut hvor mange biler det er plass til på 'standplass', og finne ut hvilke biler som er intressante å ha der..? For så og sjekke med de respektive bileiere? :)

 

Din må jo stilles ut? Jeg har sleptaug :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, herlig frekt Fredrik :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, herlig frekt Fredrik :D

 

Syns du? : smil : fra spøk(?) til revolver så syns jeg a4'n er en verdig kandidat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall dette Værnes, men lag litt mer utfyllende topic med "sept, Orkdal Bil" f.eks. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, herlig frekt Fredrik :D

 

Hva med og stille ut V8`n da Stig?

Du for min stemme : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall dette Værnes, men lag litt mer utfyllende topic med "sept, Orkdal Bil" f.eks. ;)

 

Enig.. :) Problemet er vel at vi ikke vet NÅR det blir enda, bare at det blir i september..

 

Er det noen interesse for å finne på 'noe mer' rundt dette treffet er det bare å komme med forslag. Cruisingrunde over hemnekjølen eller noe sånt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen! Det var flott at dere syntes dette hørtes bra ut! Kan ta en avstemming på hvilken dag vi skal stille ut. De aktuelle dager er Lørdag 8 eller 15 september fra klokken 10.00 til 14.00. Vi får sikkert stå lengre hvis vi vil. De skal starte Torsdag 6 september og holde det gående til Lørdag uka etter. De har ikke åpent på Søndagen.

Er det bra vær så kan vi i tillegg cruise rundt i gatene på Orkanger etter treffet! Mener det beste er å få vist frem doningene våre blandt folk. Si deres mening nå!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm forhåpentligvis vil holken min være på veien i litt bedre tilstand også da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med og stille ut V8`n da Stig?

Du for min stemme : ja :

 

:o

 

Nå gjør du sånn at jeg ikke tør vise bilen min igjen.. Får fuckings noia nå, hehe..

Men joda, om dere på noen måte mener at min bil er verdig å stå der, så er det bare å si fra, skulle alltids fått den så blank jeg klarer og luffa ned dit med den, jeg. Planen min var jo egentlig å kjøpe på den noen 19 eller kanskje 20" iløpet av sommer'n. Meeen, jeg har hatt litt for mange komplikasjoner med disse skinnkledde forpulte trafikkonstablene i det siste: gråter : , så den planen gikk lukt åt helvete.. Men som sagt, OM folk mener den har noe der å gjøre, så kommer den dit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro at forhandlere tar kontakt ang. slike ting.

 

Count me in!!: vinke :

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o

 

Nå gjør du sånn at jeg ikke tør vise bilen min igjen.. Får fuckings noia nå, hehe..

Men joda, om dere på noen måte mener at min bil er verdig å stå der, så er det bare å si fra, skulle alltids fått den så blank jeg klarer og luffa ned dit med den, jeg. Planen min var jo egentlig å kjøpe på den noen 19 eller kanskje 20" iløpet av sommer'n. Meeen, jeg har hatt litt for mange komplikasjoner med disse skinnkledde forpulte trafikkonstablene i det siste: gråter : , så den planen gikk lukt åt helvete.. Men som sagt, OM folk mener den har noe der å gjøre, så kommer den dit..

 

Om en V8 skal på utstilling? _selvsagt_ skal en V8 på utstilling : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får la flertallet bestemme det, men dere smigrer vertfall noe jævlig nå.. :)

 

Jeg syns vertfall at vi skulle fått med både originale, cleane biler, og et par oppjåla, for å vise spennet i klubben. Altså om V8'n skal med, så ville jeg også sett Vidar sin der! Og andre navn kjenner jeg ikke så godt til, men en A4 eller noe med "mye plastikk" også? Og en strøken audi 80/90 typ-85 (eller hva de heter?). Og selvfølgelig noen fra VW-siden av klubben, jeg savner forresten de på klubbmøtene, er det ingen av de som tør vise seg? Eller har alle lokallagsfolka Audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med VW i lokallaget ja.. Har en Passat som ikke bor så langt unna meg, mulig jeg klarer å lure med meg han :)

 

Og hva gjelder min, så antar jeg den er kjørbar til September, om den fremdeles er i mitt eie :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda Rune, den er FORTSATT i ditt eie da. Du kan ikke gi slipp på bilen når du nå har hatt den såpass lenge, og hatt den igjennom såpass mye! :D

 

Men, det er litt synd at det er så liten andel VW i lokallaget. Det er jo og representativt på Sluppen-treffene (hvertfall de jeg har vært på).

 

Hadde det vært en ide og laget et lite innlegg i Treffpunkt om denne hendelsen? Har lokallaget med medlemsmatriell til "stand" hos Orkdal, sammen med lokallagsbanner? Dette er sikkert alt for tidlig å få konkrete svar av deg Jann Gunnar, men det er tanker verdt å tenke! spør du meg da tihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig; Planen var å stille ut 90n ja... :) Har jo en plan på å bytte skjermer og fanger (Når den kommer :P) og lakkere litt her og der, så jeg skal ikke skjemme ut noen, nei..

 

Poenget er at jeg synes at alle de som vil stille ut bør stille ut sin bil. Jeg synes litt av poenget er å vise hvor mange forskjellige biler vi har i klubben, selv om det er hverdagsbilen. :)

 

Vi har jo en VW eller to i klubben, og Truls Johnsen sin Passat er jo riktig lekker, og Jann gunnar kan jo polere golfen litt òg stille ut den ;)

 

Jeg synes absolutt vi bør ha en liten notis i treffpunkt angående dette treffet, og kan sikkert bidra med noen linjer. Har også noen bilder fra sist treff vi kan ta med. Dersom noen melder seg frivillig til å bidra med tekst sier jeg bare takk til det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange biler det er plass til der da?

 

Plass til min da?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mange det er plass til jeg..

Men om det er plassmangel så står min hjemme mens simon sin står på stand. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm den A3 så misenkelig ut som en som farter oppi nabolaget her ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å si ca antall biler det er plass til ja! Parkering er ikke noe problem, og plass til utstilling mener jeg ca 15 stk. Men vi stiller oss slik at vi på en måte går over fra utstillere til parkerte biler uten noe stort åpenrom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får prøve å hive meg med jeg også da.:o:) er jo så menge konfirmsjoner i mai: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noen konfirmasjoner i september..? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.