Trondheim: Treff på Orkdal Bil i september!

Anbefalte innlegg

jeg får prøve å hive meg med jeg også da.:o:) er jo så menge konfirmsjoner i mai: bh :

 

Du tenker sikkert på banekjøringa på lånke 20 Mai du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en VWAudi-club skiltholder og en orkdal bil, så jeg får vel automatisk plass på utstilling? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en VWAudi-club skiltholder og en orkdal bil, så jeg får vel automatisk plass på utstilling? :P

 

He he, nesten nødt til å sette av plass da ja!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og selvfølgelig noen fra VW-siden av klubben, jeg savner forresten de på klubbmøtene, er det ingen av de som tør vise seg? Eller har alle lokallagsfolka Audi?

 

JEG har VW!:)

 

Får se om jeg kommer meg til Orkanger, mulig jeg er tilbake fra ferie i Nord Norge rundt den tiden...

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det kan hende jeg anskaffer meg en gammal skroten VW igjen i sommer.

Så får vi se! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres meget bra ut.......jeg selv får min nye A4 Avant TDIQ ,fra orkdal Bil ,i slutten av mai måned. Stiller gjerne opp med mann og bil...........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt sette fra meg Plusen der ei stund jeg,viss det er plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest igjennom denne tråden og det begynner å se bra ut for et bra oppmøte på Orkdal Bil i September ja! Fortsett slik og vi blir populær!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato og tid er spikret nå! Lørdag 15. september kl. 11.00 og utover skal vi ha utstillinga. Det blir muligheter for å melde seg inn i klubben, se og diskutere ting som er bilrelatert. Mulighet for grillmat som Orkdal Bil står for! Vi har med skiltplater og klistremerker med klubblogo. Diverse effekter kan man få kjøpt inne i butikken. Det blir utdelt diplom, men er ikke bestemt hvilken type bedømming vi skal ha enda. Regner med at vi skal ha det klart til utstillinga. Vi skal etter noen timer cruise en tur, men det er ikke blitt bestemt hvor, så det tenkte jeg å høre med dere om. Kom med forslag! Er det interesant med overnatting på camping med en liten fest også eller? Hva mener folk? Kommer kanskje mere info senere, men tror jeg har fått med alt nå! Vel møtt til alle!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka e sjansen for at min vw lupo kan bli me elr:p hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ta med deg Lupoen og kom ja! Tror vi får et mindretall av VW, så det hadde vært fint! Velkommen til deg også!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den e go:) får tbake korte mitt den 3sept så treffe passe bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert stille med min også om ønskelig :) (dog ikke helt fin lakk på sideskjørtene lenger:()

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må vel hive meg med på dette jeg også. Foreløpig ser det jo ut til å passe.....

For da med Audi's flaggskip fra 2001 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får væl still me min passat æ da. Hvis dein ikke e solgt før dein ti.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kanskje stille med VW jeg også, om det ikke dukker opp noe jobb eller noe annet på den tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden æ e nærmest stamgjæst på Orkdal Bil,så stille æ med Corrado`n såfræmt æ får lakkert stylinga t træffet!

Hvis ikke får æ ta en tur innom med 80`n!!

Vi snakkast!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsstyret har hatt telefonisk kontakt i løpet av kvelden, og litt mere info rundt dette arrangementet kommer antageligvis i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato og tid er spikret nå! Lørdag 15. september kl. 11.00 og utover skal vi ha utstillinga. Det blir muligheter for å melde seg inn i klubben, se og diskutere ting som er bilrelatert. Mulighet for grillmat som Orkdal Bil står for! Vi har med skiltplater og klistremerker med klubblogo. Diverse effekter kan man få kjøpt inne i butikken. Det blir utdelt diplom, men er ikke bestemt hvilken type bedømming vi skal ha enda. Regner med at vi skal ha det klart til utstillinga. Vi skal etter noen timer cruise en tur, men det er ikke blitt bestemt hvor, så det tenkte jeg å høre med dere om. Kom med forslag! Er det interesant med overnatting på camping med en liten fest også eller? Hva mener folk? Kommer kanskje mere info senere, men tror jeg har fått med alt nå! Vel møtt til alle!:)

 

Det var da som!!! Tenk at Orkdal gjengen legger slikt til første jakthelga!?!?! : bh :

Får nok ikke anledning til å stille da. Er i Trollheimen og trasker rundt etter rypa...: gråter :

Selv om DET selvfølgelig blir konge! : rock :

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel stille med min jeg også, hvis det er ønskelig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikker stille opp jeg også.

Selv om bilen min er rimelig orginal enda da.

Har fikset dobbel eksos ut bak, ser litt bedre ut.

Men det er kansje ikke så mye å stille ut da...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overraskende bra repsons her, det høres jo veldig bra ut :)

Vært abpslutt moro hvis vi hadde klart å stille med en del biler fra klubben.

Både gamle, nye, orginale og modifiserte :)

 

Ser dog at Kay Langhelle drøyer med info :P

*piske*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Er ganske ny i traktene, ikke den store utstillingsbilen, men kan gjerne stille med striglet A4 :)

Viss det er mulighet for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fortsetter i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96448 som har litt mer info i første post.

Thomas: Vi vil gjerne ha med nystriglet bil, kan du ikke sende meg en PM med telefonnummer eller noe så jeg kan kontakte deg når det begynner å nærme seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.