Hvor kjøpe poleringsmaskin?

Anbefalte innlegg

Hei, er på utkikk etter poleringsmaskin. Skal ha kvalitet, og ikke poleringsmaskiner til 250 kr. Maskinen må ha regulering på farten osv. Hvordan er muligheten for å kjøpe fra usa? Kontakten blir vel feil der? Tips?

 

Mvh

 

Ketil Falstad: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg handlet en grei en til 700 spenn hos bilxtra, det er en to hodet osilerende maskin ! funker bra den....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sterkt anbefale Torshov sin til bare 400,- To hodet med hastighetsregulering.

 

Edit: var Claser`n jeg kjøpte den hos.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei kom over denne for en stund siden... Ikke noe videre peiling på dette her men den fanget min oppmerksomhet:)

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260096339489&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=260100463184&itemcount=4&refwidgetloc=active_view_item&usedrule1=StoreCatToStoreCat&refwidgettype=cross_promot_widget

 

Masse utstyr til en lav pris, men sikkert kina produsert. Ikke at det nødvendigvis må være negativt. Kanskje noen andre kunne kommentert denne???

 

Men om du bestiller, så kunne jeg også tenkt meg 1. Men har ikke peling på å bestille på ebay. Så gi meg et hint om du skal bestille, så tar jeg også 1..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke tenkt å kjøpt maskin fra bilxtra osv. Har en slik maskin nå, men syns ikke den får opp nok fart(blir ikke varmt nok). Den fra ebay så rimelig grei ut, men ser ikke helt ut som den kvaliteten jeg vil ha. Har funnet en maskin jeg mulig kjøper http://www.autogeek.net/hk7424.html Men spørs hvordan det er med usa strøm vs norge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke tenkt å kjøpt maskin fra bilxtra osv. Har en slik maskin nå, men syns ikke den får opp nok fart(blir ikke varmt nok). Den fra ebay så rimelig grei ut, men ser ikke helt ut som den kvaliteten jeg vil ha. Har funnet en maskin jeg mulig kjøper http://www.autogeek.net/hk7424.html Men spørs hvordan det er med usa strøm vs norge..

 

I verste fall kan du jo kjøpe en overgang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke tenkt å kjøpt maskin fra bilxtra osv. Har en slik maskin nå, men syns ikke den får opp nok fart(blir ikke varmt nok).

 

BilXtra har jo "eksentersliper" polermaskin også da. Type Einhell. Koster 689,- "Trinløs" regulering av hastighet, 1000-3000rpm. Skal bli varmt nok da.

2093221_01016_BPPS_1100_E.jpg&width=500&

Har prøvd denne og den er god. Kan også bruke meguiars proff-pader på denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oformer fra 120 til 230V får du hos din nærmeste Clas Ohlson :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BilXtra har jo "eksentersliper" polermaskin også da. Type Einhell. Koster 689,- "Trinløs" regulering av hastighet, 1000-3000rpm. Skal bli varmt nok da.

2093221_01016_BPPS_1100_E.jpg&width=500&

Har prøvd denne og den er god. Kan også bruke meguiars proff-pader på denne.

 

Denne er vel ikke eksentrisk? Slik jeg har forstått er denne type maskin kun egnet til lakkrens da den lett kan lage synlige striper/ringer ved sluttpolering...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en ordentlig poleringsmaskin fra flex eller makita, ringer du meg på 970 74 233 skal du få kjempetilbud, dette er maskiner som holder hva de lover og er de beste på markedet. Bruker dette selv i bilpleieforretningen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei kom over denne for en stund siden... Ikke noe videre peiling på dette her men den fanget min oppmerksomhet:)

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260096339489&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=260100463184&itemcount=4&refwidgetloc=active_view_item&usedrule1=StoreCatToStoreCat&refwidgettype=cross_promot_widget

 

Masse utstyr til en lav pris, men sikkert kina produsert. Ikke at det nødvendigvis må være negativt. Kanskje noen andre kunne kommentert denne???

 

Men om du bestiller, så kunne jeg også tenkt meg 1. Men har ikke peling på å bestille på ebay. Så gi meg et hint om du skal bestille, så tar jeg også 1..

 

Den har jeg. Veldig sterk maskin, men den kan bli litt tung når du står med den noen timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grommeste makita maskina har en veiledende pris hos oss på 4200 + mva, men kan gjøre ett tilbud til 3600 pluss mva, dvs kr 4500.

 

Anbefaler dere også Top Tool Flex maskina, en tohodet polermaskin som er suveren både til rubbing og polering, mye enklere å bruke, mye mindre sjangs for å få kjøre gater osv osv.. Jeg bruker for det meste denne maskinen, men den koster normalt 8400,- pluss mva men du kan få den for 7400,- pluss mva.

 

Denne er super lett å jobbe med, personlig er jeg ikke noe glad i makita maskinen....

 

 

Begge maskinene har selvfølgelig justerbar rotasjonshastighet osv.. Kan sikkert ta bilde hvis noen er intrs i åssen de ser ut....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir nok litt over mitt budsjett. Fikk porter cabel maskinen + mange pads og en hel masse polerings produkter for 3000 kr ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grommeste makita maskina har en veiledende pris hos oss på 4200 + mva, men kan gjøre ett tilbud til 3600 pluss mva, dvs kr 4500.

 

Anbefaler dere også Top Tool Flex maskina, en tohodet polermaskin som er suveren både til rubbing og polering, mye enklere å bruke, mye mindre sjangs for å få kjøre gater osv osv.. Jeg bruker for det meste denne maskinen, men den koster normalt 8400,- pluss mva men du kan få den for 7400,- pluss mva.

 

Denne er super lett å jobbe med, personlig er jeg ikke noe glad i makita maskinen....

 

 

Begge maskinene har selvfølgelig justerbar rotasjonshastighet osv.. Kan sikkert ta bilde hvis noen er intrs i åssen de ser ut....

 

Ja sleng gjerne ut noen bilder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenger ut bilder i morgen tidlig, må ta bilder neppå jobben... Dette er høy kvalitets maskiner, noe av det beste man får på markedet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si gjerne ifra hvis dere trenger profesjonell poleringsmidler, såpe, vaskemidler, høytrykk spylere, støvsugere osv osv, har kjempe avtaler på dette....

 

Åpner også en webshop i nærmeste framtid hvor man kan bestille rett hjem med visakortet, men kommer tilbake til dette senere... Tror dere det er interesse for dette? Noen tilbakemeldinger på det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som var interresert ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poleringsmaskin har jeg nettopp bestilt fra Clas Ohlson:o , men jeg kunne klart tenkt meg å kjøpe diverse bilholds produkter ja:)

Innen poleringsmidler, blir det kjente merker alà Autoglym, Meguiars o.l.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir kun Lahega proff serie produkter, ikke så kjent som Meguairs, Auto Glym osv osv, men mye bedre produkter. Forhandler her i Norge er Remitek som er ett av norges største selskaper innen kjemikalier og renhold, bruker kun lahega produkter selv og kan garantere deg at dette er av de aller aller beste produktene man kan få kjøpt.

 

Videre er produktene vi kommer til å selge over nettet ikke blandet ut, det er "real deal", det er derfor ofte ting er billigere på bilextra, statoil osv osv pga at produktene er tilsatt vann eller annen uttynnende veske for at litersprisene skal gå ned, dette er absolutt ikke tilfelle med våre produkter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt interessert i høytrykksspylere. Har du noe mer info om de og pris ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skaffe deg en god spyler til 2600 inkl mva... Gerni Compact, meget bra til bilvask, husvask osv... Men gi beskjed fort hvis du ønsker en slik... Kun 3 stk igjen på tilbud...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger disse ploeringsmaskine på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grommeste makita maskina har en veiledende pris hos oss på 4200 + mva, men kan gjøre ett tilbud til 3600 pluss mva, dvs kr 4500.

 

Anbefaler dere også Top Tool Flex maskina, en tohodet polermaskin som er suveren både til rubbing og polering, mye enklere å bruke, mye mindre sjangs for å få kjøre gater osv osv.. Jeg bruker for det meste denne maskinen, men den koster normalt 8400,- pluss mva men du kan få den for 7400,- pluss mva.

 

Denne er super lett å jobbe med, personlig er jeg ikke noe glad i makita maskinen....

 

 

Begge maskinene har selvfølgelig justerbar rotasjonshastighet osv.. Kan sikkert ta bilde hvis noen er intrs i åssen de ser ut....

 

Hva ligger disse ploeringsmaskine på?

 

Ser der ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.