Oslo: Felleskjøring til Hadeland 28. april (Statoil Furuset 07.30)

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg igjen og jeg foreslår at vi gjør som i fjor og møtes på Statoil Furuset 07.30 og drar derfra 07.45

 

Så møt opp så får vi til en fin kolonne oppover.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, Inge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også.. : ja : Regner med beskyttelse av S-line mafiaen :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med, men mulig jeg henger meg på fra Gjelleråsen siden jeg bor 1 minutt og 37 sekunder fra rundkjøringen på Gjelleråsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok lage plass til deg så du slipper komme bakerst ;) Blir vel cabben du kjører da?! : klø :

 

Jeg kommer forresten til å ha med en radio "for mye" så er det noen som vil holde kontakt underveis og ikke selv har radio er den til låns :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok lage plass til deg så du slipper komme bakerst ;) Blir vel cabben du kjører da?! : klø :

 

Jeg kommer forresten til å ha med en radio "for mye" så er det noen som vil holde kontakt underveis og ikke selv har radio er den til låns :)

 

Hadde vært supert det. Om det blir cabben eller ikke kommer helt ann på været. Gidder ikke kjøre cab om ikke taket kan være nede;) Også må jeg få byttet nedre bærekule på høyre og venstre side først siden det er blitt ganske stor slark i disse og det "klunkker" noe helt for j.....:o Håper bare det ikke er noe annet: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med, men mulig jeg henger meg på fra Gjelleråsen siden jeg bor 1 minutt og 37 sekunder fra rundkjøringen på Gjelleråsen

 

Jeg også : vinke : Tar følge fra Ospelia vi : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også : vinke : Tar følge fra Ospelia vi : smil :

 

Ospelia mafian er klare for tur: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører dere sammen tilbake også?

Mulig jeg skal på fotball kamp på kvelden i byen, og som det bondeknølen jeg er, så kommer jeg ikke til roa engang før det blir krøll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig noen stikker litt før, men tror da nok at de fleste av oss holder sammen også på tilbakeveien ;) Du er iallfall velkommen til å henge deg på (med de nye felgene kanskje?!) : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig noen stikker litt før, men tror da nok at de fleste av oss holder sammen også på tilbakeveien ;) Du er iallfall velkommen til å henge deg på (med de nye felgene kanskje?!) : ja :

 

Det holder ikke på lengere enn til 13.00 så det er vel ingen grunn til å stikke noe før det, så da prøver vi vel å kjøre samlet hjem igjen også.

 

Så Even det er bare å henge seg på inn til Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir vel med og henger meg på oppover jeg og. Moro å kunne bli med og kikke litt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir også med. henger med på med ørjan og jan-tore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir også med. henger med på med ørjan og jan-tore

 

... flott! Da har vi noen å mobbe på radioen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... flott! Da har vi noen å mobbe på radioen ;)

 

hehe, de mener det.. ja jeg hadde vel egentlig forventet det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en kjapp opptelling er vi nå 9 stk.

 

Så heng dere på folkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med

OT: Skikkelig fin bil du har, regner med det var du som var på McD i går?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

moro at nye blir med også. du er hjertelig velkommen dagfin, utrolig pen bil du hadde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere trenger vel en varebil bakerst???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere trenger vel en varebil bakerst???

 

Vi trenger deg til å passe på baktroppen ja ;) Må jo ha noen til å slippe inn alle etternølerne :rolleye: Bare ta med radioen, så er det andre som sørger for underholdning nok til hele turen tenker jeg : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

moro at nye blir med også. du er hjertelig velkommen dagfin, utrolig pen bil du hadde.

 

Takk, Takk. Er jo litt morro også når det er noe å se på, og ikke minst få hyggelige kommentarer. Det var mange fine og kule biler der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger deg til å passe på baktroppen ja ;) Må jo ha noen til å slippe inn alle etternølerne :rolleye: Bare ta med radioen, så er det andre som sørger for underholdning nok til hele turen tenker jeg : haha :

 

det kan jeg skrive under på... hehe :) alle er velkommene til å høre jeg blir moddet av både andreas, inge, ørjan og roger... hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan jeg skrive under på... hehe :) alle er velkommene til å høre jeg blir moddet av både andreas, inge, ørjan og roger... hehe :)

 

Får ikke jeg slenge med leppa da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke jeg slenge med leppa da?

 

selvsagt... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.