Oslo: Felleskjøring til Hadeland 28. april (Statoil Furuset 07.30)

Anbefalte innlegg

Skal ikke se bort ifra at jeg henger meg på oppover også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt : ja : Ser ut til å bil en veldig fin kolonne dette : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser lovende ut dette, bare synd at man skal reise så syyyyyykt tidlig.gjesp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har veldig lyst til å slå meg med da.får prate med dama så kan det hende vi blir med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det muligheter for at vi får slenge oss med au? Hvor er lettest å møte dere fra jessheim foresten? Dere bruker vel kanskje ny veien ved nittedal??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem å slenge seg på vet du. Vi kjører nok som i fjor av ved Olavsgård, opp til Gjelleråsen og tar Riksvei 4 derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det muligheter for at vi får slenge oss med au? Hvor er lettest å møte dere fra jessheim foresten? Dere bruker vel kanskje ny veien ved nittedal??

 

Vi kjører Rv4 fra Gjelleråsen og opp til Hadeland.

 

EDIT: slått på målstreken av en annen som ikke har noe annet å gjøre på jobben en å surfe VACN Forum....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei vetz, står ved ei lita avluke etter veien vi tenker jeg rundt exporama.. Bare se etter en lav svart skygge i veikanten hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vååkitååkien er full ladet og klar for morgendagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjenstår bare en lett restaurering av bilen så er jeg klar også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ladet opp radioen jeg også og skal bare hjem og vaske bil, så jeg er jeg klar : ja : Været ser jo ut til å bli like perfekt som i fjor så nå gleder man seg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vaske ved ankomst jeg, rekker ikke før vi reiser imorgen tidlig. buhuuuu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nå vasket og shinet klar for morgendagen: smil : og er parkert i garasjen hvor den blir til i morgen tidlig

 

Men noen Walkie Talkie har vi ikke : rolleyes burde jeg hatt det ? men hvor skaffe ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nå vasket og shinet klar for morgendagen: smil : og er parkert i garasjen hvor den blir til i morgen tidlig

 

Men noen Walkie Talkie har vi ikke : rolleyes burde jeg hatt det ? men hvor skaffe ?

 

Kan låne av meg så lenge hvis du vil : ja : Kan bare bruke en om gangen og kjøpte et sett på Clas Ohlson med 2 radioer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan låne av meg så lenge hvis du vil : ja : Kan bare bruke en om gangen og kjøpte et sett på Clas Ohlson med 2 radioer ;)

 

Kult...

 

men bare et problem , jeg møter jo ikke på furuseth .... kommer jo sammen med Ospelia Mafian og vi henger oss på på gjelleråsen... gidder vel ikke stoppe heller....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult...

 

men bare et problem , jeg møter jo ikke på furuseth .... kommer jo sammen med Ospelia Mafian og vi henger oss på på gjelleråsen... gidder vel ikke stoppe heller....

 

Arve møter oss utenfor garasjen 7.45. Skal se om jeg finne den andre radion min så kan du låne den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve møter oss utenfor garasjen 7.45. Skal se om jeg finne den andre radion min så kan du låne den.

 

Ahhhhhh det hadde vøri kult....

 

Ses i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, Inge.

Vi kommer, heter det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer, heter det ;)

 

Han hadde i et svakt øyeblikk glemt deg Andreas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanal 7 på walkiene stemmer ikke det: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Ørjan : ja :

 

Nå er bilen vasket og polert, så da er det natta og sees om 8 timer : sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det bare vask og polering av den strømlinjeformede kroppen min som står igjen, så er VI på tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som er våkne:rolleye: : klø : allerede ser jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seff, har vært oppe over en time.;) Ikke så rart siden jeg sloknet på sofaen etter bil-shiningen i går. Jeg har drømt om å polere eksos i natt til og med.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seff, har vært oppe over en time.;) Ikke så rart siden jeg sloknet på sofaen etter bil-shiningen i går. Jeg har drømt om å polere eksos i natt til og med.: bh :

 

Gjeeeeeeesp, Er flere av oss ja som er oppe. Nå bærer det ned i garasjen for å polere felgene før "avgang"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.