Trondheim: (Hvem anbefaler dere til lakkering?)

Anbefalte innlegg

Lakkering

 

Hvem anbefaller derre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For alt i verden styr unna Tiller Billakkering iallefall,mulig de har byttet navn til Tiller Biloppretting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roar's lakkveksted i industriveien lakkerete A6 for meg for noen år siden.

god service og bra resultat.

var en meget opptatt kar men alltid behjelpelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roar's lakkveksted i industriveien lakkerete A6 for meg for noen år siden.

god service og bra resultat.

var en meget opptatt kar men alltid behjelpelig.

 

Han lakkerte også RS2 fangeren min en gang. Ble bra lakkert det:)

Spray bilakk skal jo være gode også, men er ikke sååå fornøyd med jobben de gjorde på frontfangeren på boraen.

 

Har også hørt mye bra om Elgeseter billakk? Noen som vet om disse er bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elgeseter er mitt valg, har lakkert alle bilene jeg har hatt opp gjennom tiden.

 

Flinke karer men har utrolig mye å gjøre så noe vente tid er det.

 

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elgeseter er mitt valg, har lakkert alle bilene jeg har hatt opp gjennom tiden.

 

Flinke karer men har utrolig mye å gjøre så noe vente tid er det.

 

 

Morten

 

da tror jeg det blir elgeseter fikk grei pris der=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden litt..:)

 

 

Noen som aner ca pris på hellakkering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden litt..:)

 

 

Noen som aner ca pris på hellakkering?

 

alt fra 10---45 spørs jo hva du skal ha til lakk, to delt,candy,flakes,metallic og om det er mye grunnarbeid som må gjøres på bilen...

 

 

Normal pris på stv'n min lå på rundt 15 da er alt gjort hos lakkern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. takker. :)

 

Får fortsette å drømme en stund til da...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt fra 10---45 spørs jo hva du skal ha til lakk, to delt,candy,flakes,metallic og om det er mye grunnarbeid som må gjøres på bilen...

 

 

Normal pris på stv'n min lå på rundt 15 da er alt gjort hos lakkern.

 

Dette var vel "rett i handa pris"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det er nok sikkert en liten forskjell på om man lakker bilen indigoblau eller "svart" regner jeg med...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel "rett i handa pris"?

 

nope..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så forresten en ribba, rød coupe som kjørte inn på lakkeringa ved KBS i dag. es tuning merker i siderutene og ic i fronten.

Noen fra klubben? fin lyd i den iallefall.

 

Alle røykerne på jobb fikk nesten hakeslepp da den kom kjørende for egen maskin, uten fangere, lys og skilt...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope..

 

Sikker på at du ikke har fått pris uten mva da Kenti? Er litt slu til å oppgi det lakkerene uten å si fra om det:p

 

Så forresten en ribba, rød coupe som kjørte inn på lakkeringa ved KBS i dag. es tuning merker i siderutene og ic i fronten.

Noen fra klubben? fin lyd i den iallefall.

 

Alle røykerne på jobb fikk nesten hakeslepp da den kom kjørende for egen maskin, uten fangere, lys og skilt...:P

 

Hmm, lurer på om dette kan være gamlebilen til estuning. Hørte rykter i at noen i klubben skulle kjøpe den ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du ikke har fått pris uten mva da Kenti? Er litt slu til å oppgi det lakkerene uten å si fra om det:p

 

 

 

Hmm, lurer på om dette kan være gamlebilen til estuning. Hørte rykter i at noen i klubben skulle kjøpe den ja:)

 

jepp... fikk pris overslag ink mva...

 

 

ein venn av Egil som kjøpte den røde S2'n... mulig han er medlem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe velkjent med det motorrommet.. ;)

 

http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=2375

 

Var i allefall han jeg tenkte på;)

 

Snakket med Elgeseter billakkering idag om lakkering av boraen. de hadde skaffet noen gode avtaler med diverse kunder om jobber. Så de hadde ikke tid til å ta hellakkeringer av biler nå var det jeg fikk høre. Ble bare henvist til å få bilen lakkert noe annet sted. Ble dyrt å lakkere hos de nå: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i allefall han jeg tenkte på;)

 

Snakket med Elgeseter billakkering idag om lakkering av boraen. de hadde skaffet noen gode avtaler med diverse kunder om jobber. Så de hadde ikke tid til å ta hellakkeringer av biler nå var det jeg fikk høre. Ble bare henvist til å få bilen lakkert noe annet sted. Ble dyrt å lakkere hos de nå: klø :

 

kjipe greier:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

River denne litt opp igjen, da jeg tanker på hellakkering surrer rundt i hodet for tiden.

Noen som nylig har lakkert bil i trondheims-området for en overkommelig penge?

Er ute etter å kjøre en bil til et lakkverksted og hente den nylakkert etter avtalt tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk retta og lakkert opp noen parkeringsskader på Hiacen hos Roars Billakkering i Industriveien, kjempefornøyd med resultatet..

 

En kompis fikk også lakkert enn takvinge der, fargen matcha 100% den 10 år gamle bilen.

Er ikke i tvil om hvor jeg tar min neste lakkjobb hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo ikke dumt ut dette. Er noen "city syd-bulker" på bilen min og denslags som må fikses også. Får ringe og høre om cirkapris. Fint med forslag! Flere mottas med takk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo Roars billakkering som har lakkert Tevo Supran:) så skulle tro han har litt peiling:): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk god pris på lakkering av noen smådeler hos Byåsen Bilskadesenter...og resultatet ble meget bra : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo ikke dumt ut dette. Er noen "city syd-bulker" på bilen min og denslags som må fikses også. Får ringe og høre om cirkapris. Fint med forslag! Flere mottas med takk;)

 

Si fra hva du får til pris da. er litt nysgjerrig på hva Roar ligger i til prisleie. Har snakket en del med spray, og de lover bra resultat, men koster mye gjør det:o Ble vel ca en 25K for hellakkering, og da fikk jeg ikke gjøre noe selv. Bortsett fra evnt demontering kunne lette prisen litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trondheim billakering AS på sluppen (rett ved ES-tuning)

Fikk tilbud på 4000+moms for lakking av svarte plastlister, svarte nederst på fanger/dører og fra liste og opp på førersiden. Det er jo meget billig, men det så litt tvilsomt ut i lakklokalene og folkene.

Noen som har prøvd disse ?

 

- skeptisk.. skeptisk..-: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.