Trondheim: (Hvem anbefaler dere til lakkering?)

Anbefalte innlegg

Trondheim billakering AS på sluppen (rett ved ES-tuning)

Fikk tilbud på 4000+moms for lakking av svarte plastlister, svarte nederst på fanger/dører og fra liste og opp på førersiden. Det er jo meget billig, men det så litt tvilsomt ut i lakklokalene og folkene.

Noen som har prøvd disse ?

 

- skeptisk.. skeptisk..-: klø :

 

ja, han jeg kjøpte bilen av sa til meg at jeg skulle gå på spray bil hvis jeg ville ha det strøkent, men da kosta det endel. Men hvis jeg ville ha det gjort billig så kunne jeg dra til trondheim billakkering, men da ble resultatet deretter. "Man får det man betaler for":p Men er jo uansett greit å sjekke forumet også, kanskje jeg finner noe som ligger midt i mellom i prisleie, og med supert resultat lakkmessig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg personlig blir litt skeptisk når jeg hører om hellakeringer til 15000kr inkl mva osv..

Ser ikke for meg at de da vil bruke så altfor mye tid på å demontere dørhåndtak,listverk og fangere for den prisen ,hvis de ikke oppererer med sinnsykt lave timepriser da.

Jeg personlig er igrunn fan av å demontere mest mulig slik at man har bedre grunnlag for å få lakk alle steder og å slippe å få lakk på steder der det ikke skal være lakk.

Sjangsene for å få slipet godt nok før lakk er også lettere når ting er demontert,slik at man unngår at lakk vil slippe i kantene med tiden.

 

Men det er mange måter å lakkere bil på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppe hos Roars i dag . Fikk et kjapt overslag på hel lakk av bilen +++ da skulle han ha ca 25 lapper. da gjør jeg intet selv da. det var da med lakk av dørlister + lister på fangerne og lakk helt ned

ikke for ille det etter hva jeg har sett av kvalitet han han gjort på biler tidligere.

Det er vel som andre har påpekt her , man får som regel det man betaler for når det gjelder lakk. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder Roar til ? adaresse, tlf ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder Roar til ? adaresse, tlf ?

 

Idrettsveien vis a vis Prima Frukt og Grønt. Avstikker fra Industriveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.