#1 Skrevet April 28, 2007 Nermer seg nå, noen som skal?? Vurderer sjøl men banekjøring uten clutch er vel lite kult så får sjååååå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2007 Nermer seg nå, noen som skal?? Vurderer sjøl men banekjøring uten clutch er vel lite kult så får sjååååå Clutch må du ha;) Ellers så var jeg på porschetreff på rudskogen i dag og kjente at det klødde noe sinnsykt i høyrefoten så jeg er klar som en dupp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2007 ej sitter å teller dager til vi skal reise!!!! drit klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2007 æsj må e virkelig vri hjerna mi å snu nokke krone til ny clutch altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2007 æsj må e virkelig vri hjerna mi å snu nokke krone til ny clutch altså... Jepp Kanskje den er på til du kommer hjem: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2007 Jeg stiller med en mann så lenge jeg får deler i tide!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2007 yeeeeess, kommer uten bil å en haug med drikke det blir nokk noen biler som får tungen til å henge å dingle med langstrekka i år teenkjiii føff såå klar ej e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2007 IIIIIIIIIII e klar!! Noen som trenger passasjer? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2007 Spøker litt for meg å så muligens jeg blir passasjer i år... noe jeg liker DÅRLIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2007 Heile treffet spøker for meg... PENGER!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2007 Heile treffet spøker for meg... PENGER!!!!!!!!!! he ikkje dokke bank på sula?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2007 Heile treffet spøker for meg... PENGER!!!!!!!!!! JA takk!! eineste som mangla her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 30, 2007 Kjøp bila som dokke har råd til å bruke neste gang da kara 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 30, 2007 Kjøp bila som dokke har råd til å bruke neste gang da kara Får vel råda til å bruke dei når delane er betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 30, 2007 Får vel råda til å bruke dei når delane er betalt Får no virkelig håpe det Aleks...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 30, 2007 Jeg skal nedover med s4ern, plenty med plass hvis noen vil sitte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 30, 2007 Ja du skal vel det du no Børge når du he fått chippa bilen..... Oss stille nok en liten gjeng fra Geiranger i år me, som vanlig Noken som he chippa til me ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 30, 2007 Ja du skal vel det du no Børge når du he fått chippa bilen..... Oss stille nok en liten gjeng fra Geiranger i år me, som vanlig Noken som he chippa til me ??? Du har no både chip,dyse og turbo da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 30, 2007 Du da pål,blir det tur på deg eller må du skifte fliser igjen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 30, 2007 Du da pål,blir det tur på deg eller må du skifte fliser igjen ? Bare e får OZ-felgane mine hit tidsnok så blir det tur ja.........gidd ikke dra på treff med 15 toms piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 3, 2007 Du da pål,blir det tur på deg eller må du skifte fliser igjen ? : haha : Når har folket planer om å reise nedover da? Kl.9-10 fra Shell som "vanlig", eller etter jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 3, 2007 Samma for meg! Ser ut til at jeg ser lyset i enden og kommer meg på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 3, 2007 Samma for meg! Ser ut til at jeg ser lyset i enden og kommer meg på treff Panta tomflaske så du får råd til ny clutch ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 3, 2007 Panta tomflaske så du får råd til ny clutch ?? nei, men du sier noe der.. spørs om jeg skal pante så har jeg enda mer synd jeg er på sjøen å ikke rekker å pante noe særlig før det blir avreise.. MEN håper Mangler bare sommer dekk så om noen har ;);) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 3, 2007 nei, men du sier noe der.. spørs om jeg skal pante så har jeg enda mer synd jeg er på sjøen å ikke rekker å pante noe særlig før det blir avreise.. MEN håper Mangler bare sommer dekk så om noen har ;);) Jæklig kor du skal bruke altså...Mangler både det eine å det andre... Men jeg har ikke bil å bruke engang så jeg holder kjeft no hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...