Anbefalte innlegg

Gauder......skal ikke du bli med da ????? : haha :

 

Det blir enten å blåse pengene på treffet eller å få chippa dinna jævla styreenheten og kjøpe nye dyser, og da er vell det ganske enkelt valg, vill jo at bilen skal funke når vi selv arrangerer treff her oppe. dog med prøveskilt:p

 

Får heller ta det igjen på bana til sensommeren, kanskje på ACR?: klø ::) (vist bilen funker enda da vell og merke..hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir enten å blåse pengene på treffet eller å få chippa dinna jævla styreenheten og kjøpe nye dyser, og da er vell det ganske enkelt valg, vill jo at bilen skal funke når vi selv arrangerer treff her oppe. dog med prøveskilt:p

 

Får heller ta det igjen på bana til sensommeren, kanskje på ACR?: klø ::) (vist bilen funker enda da vell og merke..hehe)

Hehe ekje du fiskar da ??? E no vel tjukk i pææng da ;) Hehe neida skjønna de godt Ole. Litt bedre å få fyring på bilen (e vel lenge siden sist den har hatt asfalt under hjula) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en gledelig nyhet idag......e slippe å kjøre på 15 toms alu med vinterdekk til Våler. OZ felgane mine blir sendt ifra Köln idag eller imorra med direktebil til Oslo. Så i værste fall må e få lagt på dekka på fredags morning eller torsdag kveld. Satse på det ikke subba bake da :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ekje du fiskar da ??? E no vel tjukk i pææng da ;) Hehe neida skjønna de godt Ole. Litt bedre å få fyring på bilen (e vel lenge siden sist den har hatt asfalt under hjula) :)

 

Fisker hekje ej vært siden jul :P Har bare levd på oppgjøra :)

No går ej å slite ut værnesko på lageret til Br.Dahl, som forøvrig er en kjempeplass å jobbe på :)

Må si det er mange tullinger der inne.hehe

Litt greiere med FASTE lønninger på konto selv om det blir som promille iforhold til lønningene på sjøen :P

Bilen har rullet 3km etter oppstart, men funket dårlig med 280chip å 2bars mapsensor: haha :

Nokk offtopic:)

 

Får ta masse bilder og masse film når dokke e der nede da så vi som blir hjemmeværende.(visomdriverogsløserpengerpåmotoråharikkeråatilnoeannet) har noe å se på etter treffet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta masse bilder og masse film når dokke e der nede da så vi som blir hjemmeværende.(visomdriverogsløserpengerpåmotoråharikkeråatilnoeannet) har noe å se på etter treffet:)

 

Hvis ja stikker ned så ska ja filme masse til deg Ole. Fikk iorden min bulletcam idag MED LYD;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ja stikker ned så ska ja filme masse til deg Ole. Fikk iorden min bulletcam idag MED LYD;)

 

SAAKER :) Det liker vi :) Skal du utpå å sladde med Gølfen da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ja stikker ned så ska ja filme masse til deg Ole. Fikk iorden min bulletcam idag MED LYD;)

 

Skal du på Våler noda? steike :P

 

Jeg må desverre melde avbud : gråter :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ti folk kjøre? vi (e,brudern,frode) kjøre litt over 09:00 ser det ut til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ti folk kjøre? vi (e,brudern,frode) kjøre litt over 09:00 ser det ut til..
E må en liten "svipptur" til Oslo å hente fire felga på Schenker Alnabru så e kjøre ganske så tidlig for å rekke terminalen der nede. Regna me e tar litt harryhandling på lørdag hvis e gidde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar på lørdag med caddyen.

 

Må bare finne ut om jeg tørr, litt motorproblem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virka som det e steike få i forhold til "alle" som skulle.......men det e det jo god tradisjon for ;) Ken som SKAL nedover å drar fredag ???? Synd vi ikke klarte å kjøre samla,skulle gjerne kjørt samla med resten som drar men i og med e må til Oslo å hente felgane mine så kjøre e mitt eget løp på fredag :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg/vi SKAL og drar Fredag i 4 tiden. Forhåpentligvis så slår PÅLizei følge, en S2 coop og en Alf-Einar fra Hareid. Tvi tvi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi reise værtfall.. oppmøte 09:00 på shell. e,brudern,frode,jimmie å knut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajeg er super klar :)

 

Gleder meg noe sykt...Håper vi ikke tar med oss dritt været.he.he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar! må bare få ned frokosten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlar!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eeeeeeeej meeeee viiiiiiiill: mad : : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en kjempe tur!!

noen bilder av turen til å campen

 

25052007053.jpg

P8220026.jpg

P8230033.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen til..

25052007054.jpg

26052007060.jpg

26052007061.jpg

26052007055.jpg

26052007057.jpg

26052007058.jpg

 

Og et siste av sykeste dama på treffet som prøvde å voldta han Knut og sikkert fler..

26052007062.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen til..

 

 

Og et siste av sykeste dama på treffet som prøvde å voldta han Knut og sikkert fler..

26052007062.jpg

 

hu beit faktisk min bror i kinnet. det er vi som hadde campen borten for dere, vi som mistet party teltet våres!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hu beit faktisk min bror i kinnet. det er vi som hadde campen borten for dere, vi som mistet party teltet våres!

 

Tror Knut hadde bitemerke i kinnet han også... Og hoven og blodig leppe... Syke kvinne :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. Snakka med den voldtatte knut på jobb idag, trur han var i sjokk enda : haha :

Å ja, han hadde bitemerke midt i tryne .. hehe :P

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror hu bodde i teltet sammen med trønderne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angra på at e ikke dro opp skøyteledning,tok med sirkelsaga borti skogen å meia ned et stort tre : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.