Anbefalte innlegg

Har fått ordna både barne og hundevakt så e blir med uansett!!! Så buret ditt kan få plass baki Passaten ;)

 

Du må no ha med hunden! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ordnet barnevakt vi også, så det blir sikkert tur.Fikk vite det i dag.. wiihiiii!

 

Men sedan og bur, tja.. Har deg som back-up da Pål. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må no ha med hunden! : haha :
Hehe det gidde ikke e.........;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at vi prøver å få til ei bra kolone nedover la med nordmøre å molde..

 

Avreise kl 08:00 eller 08:30 ? blir vel en del dilling på veien så trenge sikkert tida

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere enn vi som må kjøre litt senere på fredagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere enn vi som må kjøre litt senere på fredagen?

 

ka litt seinere vil si da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig e må kjøre etter jobb på fredag,vet ikke om e får triksa til at e bruka en fri-fredag til å dra fredags formiddag. Greit å gå skift å ha fri anna hver fredag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ti tia på Åndalsnes? Avreise fra molde ca kl ni!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka litt seinere vil si da?

 

Blir vel rundt 4-5 tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ti tia på Åndalsnes? Avreise fra molde ca kl ni!

 

Den støtter jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal nedover lørdagen!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel rundt 4-5 tenker jeg.

 

Må vel nedover å prøve ut nyebilen, så hiver meg nok med i desse tidene tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel nedover å prøve ut nyebilen, så hiver meg nok med i desse tidene tenker jeg :)

 

Spørs om du klarer å holde følge med S2'en da, cruise-mobilen drar nok fra. dieselpower ! :);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om du klarer å holde følge med S2'en da, cruise-mobilen drar nok fra. dieselpower ! :);)

 

Ja kan vel bli vanskelig det der, men jeg for vel bare prøve å henge meg på så godt jeg kan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har e bytta frifredag så e drar tidlig fredag istedenfor ettermiddag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at vi prøver å få til ei bra kolone nedover la med nordmøre å molde..

 

Avreise kl 08:00 eller 08:30 ? blir vel en del dilling på veien så trenge sikkert tida

Hehe ja sir vi oppmøte klokka 0800 e vi vel ikke avgårde før klokka 9 tidligst i god stil : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi satser vel på å stå på åndalsnes ca kl 10:02 ;) så da sier vi oppmøte kl 08:00!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej snakka med en lokal helt fra løten i dag å han sa at d va meldt strålende vær der nede til helga!!! : rock :

he det blitt noe endlig av klaring på ka ti folk reiser??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt utpå ettermiddagen er planen. noe nøyaktig klokkeslett er ikke bestemt. Blir kanskje en 3-4 biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns vi skal være litt snill med Nordmøre å være på Næs klokka 1100 istedenfor 1000 som først sagt. E jo for faen ikke nokke som brenne der nede......om vi kommer en time seinere så spilla vel det ingen rolle ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Tur folkens: ) : vinke : : vinke : : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Tur folkens: ) : vinke : : vinke : : vinke :
Gauder......skal ikke du bli med da ????? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns vi skal være litt snill med Nordmøre å være på Næs klokka 1100 istedenfor 1000 som først sagt. E jo for faen ikke nokke som brenne der nede......om vi kommer en time seinere så spilla vel det ingen rolle ???

 

Poenget er bare at vi skal rekke systembolaget i sverige som stenger 1800.. Da bør vi være på plass rundt 3 på våler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er bare at vi skal rekke systembolaget i sverige som stenger 1800.. Da bør vi være på plass rundt 3 på våler
Tar jo ikke 3 tima å kjøre til Sverige ifra Våler da..........men men. Va bare et forslag ifra mi side da,gjør ikke me nokke å være på Næs klokka 1000 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.