#26 Skrevet Mai 3, 2007 Jæklig kor du skal bruke altså...Mangler både det eine å det andre...Men jeg har ikke bil å bruke engang så jeg holder kjeft no hehe Har lyst på alt! hehe å da bruker man peng på ting man rett å slett ikke trenger.. så når man virkelig trenge så Men skal du sitte på i år å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 4, 2007 Har lyst på alt! hehe å da bruker man peng på ting man rett å slett ikke trenger.. så når man virkelig trenge så Men skal du sitte på i år å? Hehehe...Det har ikke jeg hørt om hvertfall Joda,kan sikkert joine jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 6, 2007 Fler som skal? og ka tidspunkt vi kjøre? fredags morgen en gang? molde gjengen er på åndalsnes rundt 11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 7, 2007 Fler som skal? og ka tidspunkt vi kjøre? fredags morgen en gang? molde gjengen er på åndalsnes rundt 11 Det med å møte Molde-gjengen skjærer seg hver gang igrunn,men hadde vært artig å hatt en liten kolonne nedover da Visst vi sier kl 9 på Shell, betyr det da kl 10, sunnmørsk tid? : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 7, 2007 sånn ca rett d ja.. vi kan no alltids prøve på ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 7, 2007 Det ble vel snakk om en sverige tur på fredagen også,men da bør vi starte i 8 tia.. Noen flere som er sugen på en tur til søta bror? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 7, 2007 Ja ej stemme for å reise tidlig på fredag! kan jo ikkje ligge å sove til langt på dag.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 7, 2007 Ja ej stemme for å reise tidlig på fredag! kan jo ikkje ligge å sove til langt på dag.......... Øyy.. stått opp alt Trond: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 7, 2007 Øyy.. stått opp alt Trond: smil : GJESP........ Ej e oppe kl 6 kvar dag ej..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 7, 2007 Skal vi prøve på 07:30 på shell da så kanskje vi har klart å flytta oss rundt 9? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 8, 2007 Kor e planen å overnatte hen da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 8, 2007 Kor e planen å overnatte hen da ?? Wålengen....... I telt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 8, 2007 Bana vel? Stemmer for den mellom kl 7.30 - 9.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 8, 2007 Bana vel?Stemmer for den mellom kl 7.30 - 9.00 Er ikke lov å overnatte på bana i år Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 8, 2007 Skal mesteparten overnatte på Wålengen? Lurer på å dra, men virkelig nedtur at det ikke blir camping on-site. Og eksamen på tirsdagen og torsdagen rett etter. kremt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 8, 2007 Håh,noe jeg ikke har fått med meg ja Hvor er Wålengen da? Ullevåll stadion? : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 8, 2007 Håh,noe jeg ikke har fått med meg ja Hvor er Wålengen da? Ullevåll stadion? : haha : tydligvis i skauen rett ved siden av 5min å gå.. hadde vært mye bedre på bana ja! satser på vi kjører seinest 09:00 da!! helst før vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 8, 2007 det er ikke så langt unna da.. den ligger på venstre side av langstrekket. blir brukt på gatebiltreffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 8, 2007 Ååå...Ikke værre altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 8, 2007 Ååå...Ikke værre altså var der vi var med hinna for et par år siden:P var vell så full at du ikke husker du.hehehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 10, 2007 Er det noen av dere som har plass til et alu. halvbur på vei opp igjen? Flatpakket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 10, 2007 var der vi var med hinna for et par år siden:P var vell så full at du ikke husker du.hehehe:p Hehe, var jo det året vi va med på gatebilfilmen det.. Å jeg med heiniken flaska Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 10, 2007 Er det noen av dere som har plass til et alu. halvbur på vei opp igjen? Flatpakket Ja hvis e får OZ felgane i tide før Våler så har e sikkert plass til et halvbur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 10, 2007 Er det noen av dere som har plass til et alu. halvbur på vei opp igjen? Flatpakket Om ikke jeg har noen i baksete å ikke det er for stort så er det sikkert håp.. Regner med Pål blir med så han har helt sikkert plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 11, 2007 Er det noen av dere som har plass til et alu. halvbur på vei opp igjen? Flatpakket Har fått ordna både barne og hundevakt så e blir med uansett!!! Så buret ditt kan få plass baki Passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...