#51 Skrevet Mai 11, 2007 Har fått ordna både barne og hundevakt så e blir med uansett!!! Så buret ditt kan få plass baki Passaten Du må no ha med hunden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 11, 2007 Har ordnet barnevakt vi også, så det blir sikkert tur.Fikk vite det i dag.. wiihiiii! Men sedan og bur, tja.. Har deg som back-up da Pål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 11, 2007 Du må no ha med hunden! Hehe det gidde ikke e......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 13, 2007 Ser ut til at vi prøver å få til ei bra kolone nedover la med nordmøre å molde.. Avreise kl 08:00 eller 08:30 ? blir vel en del dilling på veien så trenge sikkert tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 13, 2007 Flere enn vi som må kjøre litt senere på fredagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 13, 2007 Flere enn vi som må kjøre litt senere på fredagen? ka litt seinere vil si da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 13, 2007 Mulig e må kjøre etter jobb på fredag,vet ikke om e får triksa til at e bruka en fri-fredag til å dra fredags formiddag. Greit å gå skift å ha fri anna hver fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 13, 2007 Ti tia på Åndalsnes? Avreise fra molde ca kl ni! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 13, 2007 ka litt seinere vil si da? Blir vel rundt 4-5 tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 13, 2007 Ti tia på Åndalsnes? Avreise fra molde ca kl ni! Den støtter jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 13, 2007 noen som skal nedover lørdagen!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 14, 2007 Blir vel rundt 4-5 tenker jeg. Må vel nedover å prøve ut nyebilen, så hiver meg nok med i desse tidene tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 14, 2007 Må vel nedover å prøve ut nyebilen, så hiver meg nok med i desse tidene tenker jeg Spørs om du klarer å holde følge med S2'en da, cruise-mobilen drar nok fra. dieselpower ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 14, 2007 Spørs om du klarer å holde følge med S2'en da, cruise-mobilen drar nok fra. dieselpower ! Ja kan vel bli vanskelig det der, men jeg for vel bare prøve å henge meg på så godt jeg kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 14, 2007 Da har e bytta frifredag så e drar tidlig fredag istedenfor ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 14, 2007 7 tia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 14, 2007 Ser ut til at vi prøver å få til ei bra kolone nedover la med nordmøre å molde.. Avreise kl 08:00 eller 08:30 ? blir vel en del dilling på veien så trenge sikkert tida Hehe ja sir vi oppmøte klokka 0800 e vi vel ikke avgårde før klokka 9 tidligst i god stil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 14, 2007 Vi satser vel på å stå på åndalsnes ca kl 10:02 så da sier vi oppmøte kl 08:00! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 21, 2007 Ej snakka med en lokal helt fra løten i dag å han sa at d va meldt strålende vær der nede til helga!!! he det blitt noe endlig av klaring på ka ti folk reiser?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 21, 2007 Litt utpå ettermiddagen er planen. noe nøyaktig klokkeslett er ikke bestemt. Blir kanskje en 3-4 biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 21, 2007 Syns vi skal være litt snill med Nordmøre å være på Næs klokka 1100 istedenfor 1000 som først sagt. E jo for faen ikke nokke som brenne der nede......om vi kommer en time seinere så spilla vel det ingen rolle ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 21, 2007 God Tur folkens: ) : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 21, 2007 God Tur folkens: ) : vinke : Gauder......skal ikke du bli med da ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 21, 2007 Syns vi skal være litt snill med Nordmøre å være på Næs klokka 1100 istedenfor 1000 som først sagt. E jo for faen ikke nokke som brenne der nede......om vi kommer en time seinere så spilla vel det ingen rolle ??? Poenget er bare at vi skal rekke systembolaget i sverige som stenger 1800.. Da bør vi være på plass rundt 3 på våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 21, 2007 Poenget er bare at vi skal rekke systembolaget i sverige som stenger 1800.. Da bør vi være på plass rundt 3 på våler Tar jo ikke 3 tima å kjøre til Sverige ifra Våler da..........men men. Va bare et forslag ifra mi side da,gjør ikke me nokke å være på Næs klokka 1000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...