Vestfold: Overnatting vålertreffet?

Anbefalte innlegg

Jeg blir gjerne med, om jeg har faatt istand bilen til da. Klarte aa ryke ene overføringa på kassa istad :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke jeg rekker å bli med på keppler... skal levere bilen på møller onsdag og håper dem klarer å bli ferdig til tia som er torsdag... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cabben er shinet etter alle Glyms regler, så København vinker i det fjerne for oss! Husk F1 i Monaco den helgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover på fredag jeg og.... møter på kopstad

 

Er det blitt noe enighet om klokkeslett på Kopstad? : klø : Er ikke ferdig på jobb før kl 15.00 men kan muligens komme unna en halv time før. Bor i Holmestrand så jeg kan også henge meg på der, når dere passerer.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er snakk om rundt 1-2 tida... men det blir sikkert noe surr og rør... Men jeg kan jo evt kontakte deg når vi samles på kopstad og begynner å bli klare for å rulle....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er snakk om rundt 1-2 tida... men det blir sikkert noe surr og rør... Men jeg kan jo evt kontakte deg når vi samles på kopstad og begynner å bli klare for å rulle....

 

ok. send en sms eller ring 92453714 :) Er hjemme i fra jobb ca kl 2: smil :

Har bilen pakket ferdig dagen før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har interesse av å dra til Keppler på torsdagen for å ta litt vask etc. før man kjører oppover så man slipper å bruke hele lørdagen til vask?

 

Kjapp tilbakemelding for å måle interessen..

 

Ben

Hørte snakk om dette, ene fyren på Kepler nevnte det da jeg var der den 16., men vi fant ut at bilen min trengte mer jobb enn det hadde blitt tid til på torsdag, så jeg fikk time i morgen isteden.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pg.a min veldig gravide halvdel ikke ville være alene hjemme har det nå blitt til et kompromiss, VI kommer opp på lørdag morgen.. Istedenfor camp så ble det rom på haslemoen.. Men det betyr ikke at jeg ikke skal være der det skjer lørdag kveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var godt Ben,ble litt skeptisk når jeg begynte å lese innlegget ditt nå. For vi vil jo ha med Lokallagslederen i Værstfold campen vettu(Har ikke jeg vært borti før).....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pg.a manglende interesse så hopper vi over keppler i denne omgang.

Kanskje vi skal vurdere et alternativt lokallagsmøte..

Pizza på keppler + bilvask\stell?

Sees på våler lørdag, noen andre som kjører lørdag?

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pg.a manglende interesse så hopper vi over keppler i denne omgang.

Kanskje vi skal vurdere et alternativt lokallagsmøte..

Pizza på keppler + bilvask\stell?

 

Hørtes bra ut, kan være greit å vaske bil og spise pizza samtidig.

 

Ellers så drar vel vi opp på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar nok mest sannsynlig bare en dagstur:) Sugen på å få til et par runder på banen også, men får se om det lar seg gjøre når jeg er det så kort tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pg.a manglende interesse så hopper vi over keppler i denne omgang.

Kanskje vi skal vurdere et alternativt lokallagsmøte..

Pizza på keppler + bilvask\stell?

Sees på våler lørdag, noen andre som kjører lørdag?

 

B.

Pizza på Kepler høres bra ut:) ..bare de får igang rensemaskinen sin igjen.. Setene mine trenger sårt en rens! With that said, så gjorde Eric en fantastisk jobb med alt som kunne fikses uten rens:)

 

Som nevnt i annen tråd så har jeg også i utgangspunktet tenkt meg oppover på lørdag, sammen med en kamerat eller to. Hvis det er flere som skal oppover da, og jeg ikke bestemmer meg for søndag isteden, så hadde det jo vært gøy å kjørt litt flere sammen:)

 

EDIT: PS! Jeg kjører pent for tida, har ikke så mye annet valg... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og frøkna kjører oppover tidlig lørdag morgen.. Hiv deg gjerne med sammens med oss..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann allesammen !

 

Jeg må bare takke alle som tok seg tid til og komme på VACN treffet og ikke minst de som kom for og kjøre på banen, og utenfor.... (Martin: -"Plutselig en dag kan det hende at han klarer og kjøre ett heat uten og dra ut i sannfella").

 

Dette har vært moro, håper de som var med denne gangen også kommer på neste treff, og kanskje vil jungeltelegrafen i lokalaget føre til at andre også blir fristet til og komme neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ja!

Fin tur og fint vær, begnner å merke at jeg har vert i sola....(en smule solbrent):rolleye:

Har kopiert alle bildene og filmene ti en cd nå og tar den med på peppes 7.juni.

Denne turen ga mersmak.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mannen er inhyllet i spy!!!! Er det Sondre?!?!!? : haha ::nana::rolleye:

 

 

Dag: Fikk bevist på søndag at det var mest dekka som var skyld i at jeg snart kan komme med en utfyllende raport om kvaliteten på de forskjelling sandfellene.... Må bare få gravd ut resten av sanda fa bilen for teknisk analyse :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tur og flott samvær med lokallaget!

Bare få prata med skotner og få fyrt opp lokallagsdelen så vi får inn litt bilder og slikt der..

 

Til de som ikke var med så er dette å anbefale på det sterkeste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp takker for turen... skal få laga sammen en film av det vi har filma....

Var gøy med litt banekjøring, og Dag du trenger ikke stenge banen hver gang du skal spise....: haha :

Fatter ikke hvorfor folk går glipp av dette? Veit kanskje ikke hva de går glipp av: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor folk går glipp av dette? Veit kanskje ikke hva de går glipp av: klø :

 

Må være det Thomas... Disse treffa er jo noen man går å gleder seg til hele året : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin; Dama til svigerfar trenger ny sand i sandkassene på barnehagen hun driver. Jeg ga ho nr ditt... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vanlig var jeg på jobb, uten å få kunne få byttet vakter (og med behov for penger). :(

 

Venter på bilder og evt film!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vanlig var jeg på jobb, uten å få kunne få byttet vakter (og med behov for penger). :(

 

Venter på bilder og evt film!

 

Da er det bare å planlegge høst treffet på rudskogen.

Ligger info om det under "Treff", forventer at du kommer!

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nesten takke dere for en hyggelig lørdagskveld på campen og en behagelig tur hjemover i kolonne.

Ser frem til Rudskogen nå, vi får nesten avtale litt nærmere, slik at Drammen og Vestfold kan sette opp camp ved siden av hverandre. Det var jo så langt å gå, vi måtte jo kjøre samband lissom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.