Vestfold: Overnatting vålertreffet?

Anbefalte innlegg

Har bare et par bilder i fra banen, og de i fra campen vil jeg ikke legge ut uten samtykke:rolleye:

Men hvis noen vil ha så kan jeg sende via messenger. Bare legg meg til bd190e@hotmail.com

filmene er i mpg format men pga feil med videokameraet er de tatt opp med hp 707 fotoapparat (litt dårlig kvalitet): flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å planlegge høst treffet på rudskogen.

Ligger info om det under "Treff", forventer at du kommer!

 

B.

 

Forhåpentligvis rekker jeg det rett før jeg skal inn og tjene landet i Sjøforsvaret. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke blir det tjuvperm på deg Sindre! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en kongetur gutta, enig med Iden at dere bodde langt unna gitt, var jo så sliten av å gå et par ganger at bilen bare måtte til pers: smil : Iden har filmet en del og det er til redigering i dette øyeblikk, så stay tuned;)

 

Hjelp meg da! jeg ser jo ikke en dritt!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp meg da! jeg ser jo ikke en dritt!: smil :

 

Stakkars gutt:

Camp_11.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin; Dama til svigerfar trenger ny sand i sandkassene på barnehagen hun driver. Jeg ga ho nr ditt... : haha :

 

Da er du nok for seint ute... har allerede skrevet kontrakt med Vålerbanen og Rudskogen om strøing av banen hver gang Dag skal ha spisepause :nana:: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:) Var i slaget der da: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er du nok for seint ute... har allerede skrevet kontrakt med Vålerbanen og Rudskogen om strøing av banen hver gang Dag skal ha spisepause :nana:: haha :

 

HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ:klapp: Du må passe deg så du ikke går MESTA i næringa!:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nesten takke dere for en hyggelig lørdagskveld på campen og en behagelig tur hjemover i kolonne.

Ser frem til Rudskogen nå, vi får nesten avtale litt nærmere, slik at Drammen og Vestfold kan sette opp camp ved siden av hverandre. Det var jo så langt å gå, vi måtte jo kjøre samband lissom.

 

Men det ble da party når dere kom dere over sletta til slutt da. : haha :

HPIM0750s.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ:klapp: Du må passe deg så du ikke går MESTA i næringa!:nana:

 

Det kan hende at det blir lagt ut en ny anbudsrunde på strøing da. Det er fler som kan ha lagt inn tillbud.

: haha :: rock :

vaalersandfella s.jpg

vaalersandfella2 s.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem jente fra klubben som jobber på Netshop i Sandefjord? Forstod det slik at hun hadde vært på treffet på Våler... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem jente fra klubben som jobber på Netshop i Sandefjord? Forstod det slik at hun hadde vært på treffet på Våler... :)

 

 

Tipper det er Charlotte dama til Andreas Skotner.. tror hu jobber på Netshop

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er Charlotte dama til Andreas Skotner.. tror hu jobber på Netshop

 

Ah... Skikkelig koselig jente.

 

"Er det du som har A4-en som står utenfor," spurte hun. "Ja," svarte jeg... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah... Skikkelig koselig jente.

 

"Er det du som har A4-en som står utenfor," spurte hun. "Ja," svarte jeg... ;)

 

He he. Er såklart en større forskjell. Men de fleste tror også jeg har a3 og spør om det er min a3. Sier bare ja og ikke noe mere om det:) Nå har jo jeg fjerna emblemer og sånn også men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.