Hva gjør man når justerbart senkesett ikke senker nok?

Anbefalte innlegg

;):o;)

 

 

Haha... Says who? :rolleye:

 

Ble nødløsningen fram til jeg får nye fjærer da.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått fjærer i hus nå og ser veldig lovende ut så langt.. har ikke tid til å få montert det enda, men er litt spent på hvordan høyden blir.. :o

 

Ble iallefall et sett med hovedfjær og hjelpefjær bak.. Supert gjort av Kjartan på Quality! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du i klaring fra kanaler og ned til bakken nå da? Ser bare på bilde i avataren din jeg. Og 3 cm lavere enn det igjen? Du kommer jo til å få problemer med å pasere støvkorn på veien...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du i klaring fra kanaler og ned til bakken nå da? Ser bare på bilde i avataren din jeg. Og 3 cm lavere enn det igjen? Du kommer jo til å få problemer med å pasere støvkorn på veien...

 

Bildet der er litt gammelt, så har byttet fra 17" til 18" nå så ble bittelitt høyere men ikke mye (kanskje en cm eller noe).. Selve kaross blir ikke lavere enn før men hjula står lengere opp i hjulbuene.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.