Finnmark: Sommertreff '07?

Anbefalte innlegg

Det bynne væll kanskje å bli på tide å planlægge nåkka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får gjøre det, men det passer jo aldri for noen...:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får gjøre det, men det passer jo aldri for noen...:(

Sant d, men man kan jo umuli planlegge sånn at alle kan være me.

sånn som æ ser d, så e d største probleme at di fleste medlæmman e så j****la sløv å læse på forume, å dermed så blir d litt vanskeli å finne ut ka slags dato som passe best.

Man kan jo ikke akkurat sette sæ ned å ringe t over 100skt heller...

Uansett så må vi jo få i gang nåkka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant d, men man kan jo umuli planlegge sånn at alle kan være me.

sånn som æ ser d, så e d største probleme at di fleste medlæmman e så j****la sløv å læse på forume, å dermed så blir d litt vanskeli å finne ut ka slags dato som passe best.

Man kan jo ikke akkurat sette sæ ned å ringe t over 100skt heller...

Uansett så må vi jo få i gang nåkka.

 

Sender som regel ut mail til alle om hva som skjer og får veldig lite tilbakemelding på dette!

 

Men helt rett, vi må få til noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jobbes fortsatt så smått med å prøve å få til noe her i Hammerfest..Mer som et "lokaltreff" for Hammerfest/Rypefjord..

Blir det veldig vanskelig å arrangere sommertreff kan det jo være at vi kan slå to fluer i en smekk..Har begynt å dukke opp veldig mange fine VAGprodukter her i byen de siste ukene, så potensialet for å få folk til å møte opp er absolutt til stede.

 

Problemet mer Hammerfest er vel mer hva man skal finne på etter selve treffet : bh :

Ikke all verden av tilbud akkurat..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jobbes fortsatt så smått med å prøve å få til noe her i Hammerfest..Mer som et "lokaltreff" for Hammerfest/Rypefjord..

Blir det veldig vanskelig å arrangere sommertreff kan det jo være at vi kan slå to fluer i en smekk..Har begynt å dukke opp veldig mange fine VAGprodukter her i byen de siste ukene, så potensialet for å få folk til å møte opp er absolutt til stede.

 

Problemet mer Hammerfest er vel mer hva man skal finne på etter selve treffet : bh :

Ikke all verden av tilbud akkurat..

 

Bra at du engasjerer deg Mats, sånt liker vi.

 

Så tilbake til Sommertreff Nord `07, det regner jeg med blir i Alta. Dette ble bestemt av medlemmene under det første treffet vi hadde her oppe. Det er sikkert helt greit å flytte det rundt om i Finnmark, men siden de fleste av ildsjelene for klubben inkl. Lederen sitter i Alta, er det greiest og ta det her. Det er selfølgerlig diskuterbart, men jeg tror det greieste for oss, hvertfall for i år er å ta det her borte. Hvis det er ønskerlig kan godt treffet arrangeres i Hammerfest, men er dere folk nok?

 

Vi er godt over 100 pers i Region Finnmark, og kun 5-6 som er med og arrangerer noe. Sånn vil det nok alltid bli:). Treffet i fjor fikk vi besøk av Troms Lokallag, noe som var meget vellykket, alt klaffet da. Vi gjennomførte et greit treff, og det virket som de fleste var fornøyde.

 

For og si det rett ut begynner jeg og bli litt lei av og skulle få ting til, jeg har forsøkt og sette en dato for årsmøtet med valg, men det har ikke klaffet på de 3-4 siste gangene for noen. Men men, man kan da ikke bestandig få i pose og sekk:)

 

Mail til medlemmene vil bli sendt ut i dag, så får vi se hva som dukker opp av folk til og hjelpe under treffet hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utsendt mail:

 

Heisann

 

Da er tiden inne for litt informasjon ang. vårt treff i Region Finnmark.

 

Treffet vil være 18. August (ikke helt avklart enda), og vi regner med og ha et sammarbeid med Alta Motor AS i år også (dette er heller ikke helt avklart enda).

 

Det vil i år være 1-2-3 plass Vw, 1-2-3 plass Audi, og 1-2-3. plass Folkets valg, Vw og 1-2-3. plass Folkets valg, Audi.

I tilegg vil det være 1. plass Classic Vw-Audi, som i år er en nykommer.

 

Det vil i år være salg av pølser,vafler og brus.

 

Vi trenger hjelp til dette treffet, og derfor er det greit og gi meg en tilbakemelding på om du har mulighet og hjelpe til!

 

Vi minner om at det meste av info ang. dette treffet vil ligge på vår Region side på forumet.

 

Finnmark Lokallag er nå blitt Region Finnmark.

 

Velkommen på treff!!:)

 

 

 

Mvh

 

For Vw Audi Club Norwgen

 

Ken A. Brox

Regionleder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare ønske dokker lykke tel me træffe i år.

Æ kan ikke komme i år heller, da æ sitt ute på Jan Mayen i år igjen.

Kommer ikke tilbake før i midten av oktober.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært utrolig morro om det hadde blitt arangert Sommertreff i Finnmark i år igjen! Fjorårets treff var sjitarti (da snakker jeg for samtlige som var med fra Troms lokallag)! ;) Om vi i Troms kan assistere dere i Finnmark på noen måte er det bare å ta kontakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært utrolig morro om det hadde blitt arangert Sommertreff i Finnmark i år igjen! Fjorårets treff var sjitarti (da snakker jeg for samtlige som var med fra Troms lokallag)! ;) Om vi i Troms kan assistere dere i Finnmark på noen måte er det bare å ta kontakt :)

 

Vi trenger bare dere til og komme:)

 

Det er mere enn nok for oss: smil : , så skal vi finne på noe denne gangen, men det var jo gøy på hytta uansett:)

 

Håper dere stiller mannsterke i år også, som i fjor!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska vel ikkje se bort i fra at eg oxo kommer en tur og da med forhåpentligvis en ny bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært utrolig morro om det hadde blitt arangert Sommertreff i Finnmark i år igjen! Fjorårets treff var sjitarti (da snakker jeg for samtlige som var med fra Troms lokallag)! ;) Om vi i Troms kan assistere dere i Finnmark på noen måte er det bare å ta kontakt :)

 

D va rimeli show i fjor ja, selv om d ikke e alt man huske:rolleye:

Som Ken Arne sa, d e mer enn nok om dåkker bare møte opp, så kanskje vi klare å gjenskape litt av stemninga fra i fjor:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska vel ikkje se bort i fra at eg oxo kommer en tur og da med forhåpentligvis en ny bil :)

 

Å velkommen skal du være!

Ta gjerne me dæ flere fra "oljebyen" åsså;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å velkommen skal du være!

Ta gjerne me dæ flere fra "oljebyen" åsså;)

 

Det ska man vel kunne klare å få til.. Men korsn e det å få med folk som ikkje e medlem?? E vel en fin mulighet å invitere dem for så å få dem verva??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg har fri også, så da regner jeg med jeg og frøkna tar turen over fjellet :)

Må bare få tak i nye sko til bilen først ;)

 

Resten av "moddene" er i boks lenge før den tid, så da blir det shooooooooow!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ska man vel kunne klare å få til.. Men korsn e det å få med folk som ikkje e medlem?? E vel en fin mulighet å invitere dem for så å få dem verva??

 

Ja d e væll egentli d... be dæm bare om å ta me et visakort, så ska vi væll altids få meldt dæm inn;)

Håpe bare d e flere av dåkker som kommer i år enn i fjord, å ikke minst flere av dåkker som blir, førr dåkker gikk glipp av en bra fæst i fjord!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer over fjellet jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer såklart over fjellet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får arrangere samkjøring fra Hammerfest/Rypefjord da siden vi blir en del folk :)

Litt av stasen det også vel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig der mats, er stas det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får arrangere samkjøring fra Hammerfest/Rypefjord da siden vi blir en del folk :)

Litt av stasen det også vel ;)

 

Ja d hørtes nu ut som at tromsøværingan hadde hadd en bra roadtrip oppover i fjor værtfall.

Nedover va d vesst litt værre. Lure på om nån av dæm kanskje va litt fullfjuk: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer over fjellet jeg :)

 

Flotte greier! Du tar væll valseutstyre me dæ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bynne du å bli valseklar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bynne du å bli valseklar :)

 

Mye muli d ja, går greit nu, men når æ får nye fælga på, så tippe æ d blir et problem...

Værtfall bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problem 1. 18.August Er vist tradisjon til å ha bryllup på, så den dagen er booket for meg...

 

Problem 2. Jeg jobber alle dagene i August frem til 18.

 

Men er det noen som ønsker kan vi gjerne bytte til en dato før 18. August?

Det er egentlig ike et stort must at jeg er der, men det var kansje greit at jeg var der i fjor...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.