Finnmark: Sommertreff '07?

Anbefalte innlegg

Ja d hørtes nu ut som at tromsøværingan hadde hadd en bra roadtrip oppover i fjor værtfall.

Nedover va d vesst litt værre. Lure på om nån av dæm kanskje va litt fullfjuk: smil :

 

Litt fullsjuk? Værste karen blåste jo "hot" på alkometeret;)

Jeg personlig slet med for dårlig vei til å komme meg trygt frem og tilbake til Alta. Men jeg kommer i år og, mest sannsynlig med lavere bil en i fjor!

Festen i fjor var genial! det får meg til å tenke, lurer på om vi er velkommen på campingplassen igjen: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt fullsjuk? Værste karen blåste jo "hot" på alkometeret;)

Jeg personlig slet med for dårlig vei til å komme meg trygt frem og tilbake til Alta. Men jeg kommer i år og, mest sannsynlig med lavere bil en i fjor!

Festen i fjor var genial! det får meg til å tenke, lurer på om vi er velkommen på campingplassen igjen: klø :

 

Blir nok ingen problem tror jeg, campingen er solgt, og skal gjøres om til boliger:)

Men tror det er camping der ut sesongen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror (for min egen del) at det er best og bytte til 21.Juli.

 

Med tanke på at det er mulighet for varmere vær, og at vi skal samle en del folk. Det vil nok ikke kunne passe for alle...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror (for min egen del) at det er best og bytte til 21.Juli.

 

Med tanke på at det er mulighet for varmere vær, og at vi skal samle en del folk. Det vil nok ikke kunne passe for alle...

 

hmm, passe væll egentli ikke nåkka dårligere da enn ellers førr min del. Håpe nu bare æ klare å være jæmme uansett katti d nu blir, d va jo mildt sagt show i fjor, så vi satse på en gjentakelse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn no heller bare en dato.Så får dem som kan komme,kommmmme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn no heller bare en dato.Så får dem som kan komme,kommmmme...

 

Jepp...

 

Sant nok, skal få d til...

 

Tlf tar man når den ringe!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja la oss finne en dato, men få den gjerne spikret ei stund på forhånd slik at de som eventuelt måtte trenge å ordne seg fri faktisk kan klare det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg personlig har ingen mulighet å møte i juli.. Så 18 august hadde vært best for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan godt ha det 18 August, men da må noen overta mitt ansvar og få avholdt dette treffet...

Siden jeg ikke kan den 18. August har jeg ingen mulighet til å gjøre noe...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan godt ha det 18 August, men da må noen overta mitt ansvar og få avholdt dette treffet...

Siden jeg ikke kan den 18. August har jeg ingen mulighet til å gjøre noe...:)

 

Men kem som da skal lage spritmelon?! :confused:

: haha :

Hadde vært arti om du hadde kunne vært med Ken Arne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kem som da skal lage spritmelon?! :confused:

: haha :

Hadde vært arti om du hadde kunne vært med Ken Arne!

 

Hehe, ja den slo godt:)

 

Skal ta en rask beslutning om hva og hvordan vi gjør dette, med tanke på dato!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar til Oslo å hente cabèn i helga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey ken arne...si nu 21 juli.. Passer perfekt d..kansje man har fått senkesette til da.va visst litt lang leverings tid på d....(og kansje man klare og få polert di felgan litt bedre en æ har gjort nu)

viss du trenger hjelp på treffet så e d bare si i fra..men er i kauto og jobber i ukedagen hele ferien..kommer hjem på torsdagan..

hilsen micro (naboen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt undersøking så blir datoen 18 August, hvis det blir noe i det hele store.

 

Å arrangere ett treff trengs folk, og folk med stå på vilje.

I fjor var det jeg og Magnus som sto for det meste, i år vil jeg ikke være med. Jeg har rett og slett ikke tid til noe som helst denne sommeren... Har et hus som krever sitt. Så i stedet for å gå å kvie seg til å bynne å planlegge, så lar jeg heller andre få overta.

Magnus er i tvil om han også får tid, han kommer med en avklaring om han har mulighet ila neste uke.

 

Jeg har lagt ut ett spm om å arrangere Sommertreff Nord sammen med Troms, og at vi evnt deler på det, annen hvert år. Det tror jeg hadde vært det absolutt beste for alle parter.

 

Sånn er nå ståa, beklagerligvis. Håper dere forstår!

 

Ha en riktig fin helg!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey.... skal vell gå d også..gi nu beskjed om kæm som ska være med og ordne til..har som sagt mulighet og hjelpe til viss d e behov..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey.... skal vell gå d også..gi nu beskjed om kæm som ska være med og ordne til..har som sagt mulighet og hjelpe til viss d e behov..

 

Skal gi besjed til Magnus at du kan stille...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Magnus ble enige i dag om at treffet i år blir avlyst.

 

Vi beklager dette på det sterkeste!!

 

Det er nok ikke noen tid til overs for hverken meg eller Magnus i år, men vi får komme sterkere tilbake til neste år.

 

Mvh

 

Ken A.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Magnus ble enige i dag om at treffet i år blir avlyst.

 

Vi beklager dette på det sterkeste!!

 

Det er nok ikke noen tid til overs for hverken meg eller Magnus i år, men vi får komme sterkere tilbake til neste år.

 

Mvh

 

Ken A.

 

D va nu som... Nu blir jo æ settanes hær me en masse Minttu som æ ikke får konsumert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan du hive deg med på cruising i lofoten helga 10.11.12 august ! troms lokallag kjører nedover å prøver å få til ei uforglemmelig helg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan du hive deg med på cruising i lofoten helga 10.11.12 august ! troms lokallag kjører nedover å prøver å få til ei uforglemmelig helg :D

 

Sku gjerne ha gjort d, men førr d første så tar nok d litt førr lang ti, å førr d andre så tippe æ at kjærringa blir litt sutrat vesst æ i stede førr å møte opp i barnedåpen t dattra våres, e på fæst i lofotn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehehe ja den blir litt lei å ro seg unna :P nå skal det legges til at vi håper folk tar med seg sin bedre halvdel og gjerne avkom også, men for din del er det vel ikke mange argumenter som hjelper ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehehe ja den blir litt lei å ro seg unna :P nå skal det legges til at vi håper folk tar med seg sin bedre halvdel og gjerne avkom også, men for din del er det vel ikke mange argumenter som hjelper ;P

 

Trur ikke d nei... Hadde jo sikkert vært arti å hive sæ me, men tanken på å sove på plæn i et par uke etterpå friste ikke nevneverdi: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.