Haugesund: "Sommeravslutning" 5. juli?

Anbefalte innlegg

Neste lokallagsmøte er 7. juni og blir muligens siste møte før sommeren... lurte derfor på om vi skal finne på noe litt mer enn vi pleier eller skal vi møtes i Aksdal som vi pleier?

 

Hva med en kjøretur til ett eller annet sted hvor vi så kan stoppe og f.eks. grille? Siden jeg bor fra landsbygda kom jeg selvsagt til å tenke på at dere utenfra kunne møtes i Aksdal f.eks. kl 19 for så at en kjører inn til Etne hvor jeg evt kunne hørt med kammerat som driver Rodin om han kunne servert grillmat i bakgården der nede. Mulig vi på den måten også hadde fått med flere inne herfra også...

 

Evt kunne vi kjørt til en helt annen plass dersom noen har bedre ideer... eller vi kan som sagt gjøre det på den vanlige måten, pizza i Aksdal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hørtes kjekt ut, jeg er med, håper bilen er på veien til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg bortreist - men høres ut som et kjempe forslag med en cruse tur...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillmat i Bakgården høres knall ut for meg,så me andre "i`m In"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe godt forslag! eg e me:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at dette skal bli "suksess" bør vi nesten være en liten gjeng så fint med tilbakemeldinger om en er med eller ikke :) Evt om vi skal vurdere annet istedet... så fyr løs!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg er med. bra forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e vekkreist då men hørtes kjempe kjekt ut........ svarten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres knall ut!

jeg er gjerne med på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser offshore den dagen : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres greit ut, regne med at det passer for meg o.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det passer for meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser desverre ut til at dette blir vanskelig å få til bl.a. pga Rodin skifter eier nå øyeblikk :(

 

Så det må nok enten bli vanlig møte eller at en tar turen ett annet sted

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kam me kj ha en road-trip te ein elle anna plas å grilla litt då ?? kan vel kj var så vanskelig det. bare håpa vere e på vår sia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan me kj ha en road-trip te ein elle anna plas å grilla litt då ?? kan vel kj var så vanskelig det. bare håpa vere e på vår sia.

 

eg e med på road trip, det hadde vært fett, men spørsmålet e kor?

Bokn f.eks.? oppe på langtidsparkeringen der? må vel værra lovt å grilla der?

bare ett forslag men, folk må jo gjerna komma med andre forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre noen hoster opp ett nytt forslag veldig kjapt tror jeg vi må satse på vanlig møte i Aksdal. Tore: satser vi på Aksdal BIl eller kroa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre noen hoster opp ett nytt forslag veldig kjapt tror jeg vi må satse på vanlig møte i Aksdal. Tore: satser vi på Aksdal BIl eller kroa?

 

Burde vell være mulig å klare å få til noe annet enn det trange parkeringen hos oss,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst det ikkje kommer noen andre forslag, blir det aksdal bil då? Med grillmat og saft?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

me bør vel som Tore seie, klara å finna ein aen plass (med litt mer plass) enn parkeringen utenfor Aksdal Bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss ikkje Aksdal Bil eller kroa er aktuelt må vi bare fort å gale bestemme ett annet sted slik at de som ønsker å komme ihvertfall har ett sted å møte :) Er dette permanent Tore eller bare akkurat denne gang?

 

Foreslår derfor at en kan ta det på Dolly på Oasen.... litt så som så med parkering der også men i mangel på andre/bedre alternativ er kanskje det det beste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det fryktelig travelt for tiden med skole avslutninger og alt mulig så det passer ikke for meg denne gangen , får prøve å komme bedre tilbake senere harjo tros alt vert på nesten samtlige møter siden starten og da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det me roadtrip høyres kjekt ut eg, går ut ifrå at me adle lika å "kjøra" bil og ikkje bere snakka om bil hehe

 

blir det roadtrip? forbikjøringar ut t bokn: eek : : eek : ?? hehe eller ska me kjøra ein aen plass??

 

forslag? kin vil ka???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg synes Bokn å ein Engangsgrill høres bar ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller kroa i arsvågen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då foreslår eg at ein gjør det jysla enkelt.... dei som vil være med møte på Shell Aksdal og så tar ein det derfra! Heilt enig at tur til Bokn høres bra ut... så kan ha det som utgangspunkt, evt kjøre til kroa på Arsvågen.

 

Eg får desverre ikkje tatt turen sjølv... men det er kanskje ein ide å møtast kl 19 istedet for 19.30?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.