Haugesund: "Sommeravslutning" 5. juli?

Anbefalte innlegg

For min del så e jo aksdal 'for langt' vekke.

 

 

den der e altfor "tynn" vettu hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det va litt tåpelig at det kj blei noe road trip.. det som har vart planen heile vegen. så ustabilt ver va det ikke.. virka som om "de eldre" ville sitta der å snakka, mens me "yngre" ville ta ei stripa.. men planlegging var som nevnt dårlig. .

 

Hehe, makan til syting for ein sånn ting. Jeg spurte gang på gang om forslag til hvor vi evt kunne dra å grille og jeg fikk ihvertfall ikke med meg ett eneste forslag fra deg (eller andre) foruten Arsvågen.

 

Helt enig at det ble dumt da flere tydlig ble sure da flertallet bestemte (ved avstemming) at vi ble i Aksdal men nå ble det nå engang slik og en hel del av skylden må "dere" også ta siden dere ikke kommer med alternativ. Jeg foreslo at vi i det "som plaster på såret" kjøre til Peppes og sitte ute der, men da ble det bare surmuling om parkering osv.

 

Helt greit å komme med konstruktiv kritikk, men da må dere jaggu meg vise at dere kan komme med forslag/innspill selv også!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del så e jo aksdal 'for langt' vekke.

 

Ja det er MYE lenger vekke enn for oss som kommer fra Ølen og Etne og innover der : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe,har ikkje tenkst på at ølen/etne låg onna samma lokallaget eg:rolleye: my bad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil ikke bli beskyldt for syting altså.. va ingen sure miner der igår av noen... det syns eg blir litt feil å si.. men er nok planlegging som er dårlig denne gang. Var uten tvil kjekt igår å var sosiale og sparka i dekk.. mn siden opplegget var ein kjøretur så tror eg eindel syns det va litt kjedelig at det ikke ble, så dårlig ver var det ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, makan til syting for ein sånn ting. Jeg spurte gang på gang om forslag til hvor vi evt kunne dra å grille og jeg fikk ihvertfall ikke med meg ett eneste forslag fra deg (eller andre) foruten Arsvågen.

 

Helt enig at det ble dumt da flere tydlig ble sure da flertallet bestemte (ved avstemming) at vi ble i Aksdal men nå ble det nå engang slik og en hel del av skylden må "dere" også ta siden dere ikke kommer med alternativ. Jeg foreslo at vi i det "som plaster på såret" kjøre til Peppes og sitte ute der, men da ble det bare surmuling om parkering osv.

 

Helt greit å komme med konstruktiv kritikk, men da må dere jaggu meg vise at dere kan komme med forslag/innspill selv også!!!!

 

Støtter denne. Hvis ikke folk kan komme med forslag selv så har de ikke grunn til å klage.

Ble faktisk litt oppgitt over hele greia i går. Når hele opplegget blir mer stress en gøy så begynne eg liksom å lure på om eg gidde mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoved grunnen til at det ikke ble noe tur var jo at det hadde vært ustabilt vær tidligere på dagen, og var regn på flere av aktule stedene. Ble jo bra vær men det vanskelig å forsi for oss "gammle".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau jau,eg hadde det nå gøy uansett eg,nå har nå eg ikje vært medlem så lenge som mange andre i dette lokallaget,så når me møtes en gang i måneden å sitter å preiker enten det på verkestedet hos Tore eller andre plasser så er dette fortsatt personlig gøy for meg,om det hadde vært gøy me ein roadtripp vil forhåpentlig tiden vise,for snart så er det treff både i Stavanger å Bergen og da synes eg me kan gjøre alt for å stille,og da blir det jo roadtripp,eg tar selfølgeligt også selvkritikk for å ikke å klare å komme opp me nogen alternativer på ting en kan gjøre på lokallagstreffå våre,så dette skal eg setta meg ner å prøva å tenka på,eg høres vel sikkert ut så ein dott når eg sier dette,men e det noge eg jaffal har lært meg så langt i livet,er at grupper som lokallaget vårt eller i andre sammenhenger i jobb etc fungerer ikke uten ledere eller erfarne faddere,og det har me jo i dette lokallaget ,hyggelige folk faktisk,(nei eg smisker ikje),så når de sier noe er det godt nokk i mine ører og innretter meg etter det,men de kan heilt sikkert ikje lage gull av gråstein enda,så eg trur nokk at me alle kan tenke på nogen alternativer til ka me kan ta oss til på treffå vore,sånn då va eg ferdig me dette treffet og gleder meg til neste gang som forhåpentligvis blir jaffal i Stavanger eller Bergens treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil ikke bli beskyldt for syting altså.. va ingen sure miner der igår av noen... det syns eg blir litt feil å si.. men er nok planlegging som er dårlig denne gang. Var uten tvil kjekt igår å var sosiale og sparka i dekk.. mn siden opplegget var ein kjøretur så tror eg eindel syns det va litt kjedelig at det ikke ble, så dårlig ver var det ikke...

 

SYnes det var akkurat syting du gjorde for ett par innlegg siden jeg ;) Og dersom ikke noen ble småsure når vi diskuterte hva vi skulle gjør (og tom tok avstemming!!) så misoppfattet ihvertfal jeg (og andre) situasjonen. Men det gikk heldigvis over og jeg synes ihvertfall møte igår var blant de trivligere på en stund, greit oppmøte og fin blanding av nytt og gammelt.

 

Når det gjelder været så her er fakta: jeg kjørte fra Etne (via Ølen som var ett av flere aktuelle reisemål) og her regnet det i bøtter og spann når jeg kjørte i halv sju tida. Det var hovedgrunnen til at jeg for min del var skeptisk på å reise ett sted å grille, og igjen, det ble gang på gang bedt om forslag til hvor vi kunne dra og eneste forslag som jeg fikk med meg var Arsvågen.

 

Men at det kunne vært bedre "planlagt/gjennomført" er jeg helt enig i, men som Geir sier så har det vist seg gang på gang på gang vanskelig/umuilg å bli enige om noe så da må noen bare skjære igjennom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.