Vestfold: Sandefjord vs Tønsberg

Anbefalte innlegg

Ja da har vi muligens funnet oss en ok leilighet i Sandarveien 9, skal vist være 5min å gå ned til sentrum av sandefjord!

Noen som vet om det er et greit strøk eller?

 

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps=0&companies=&imgt=ORTO&id=a_1502015&n=59.1380880115088&s=59.1347085884912&e=10.2276378035931&w=10.2176377964069&zoom=3&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

 

Mye støy fra jernbanen?

 

Der vil du nok høre en del fra jernbanen ja.Gangavstanden til sentrum er jo bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er så veldig enig i pølsedyret over... ;)

 

Jeg tror ikke dere vil så veldig sjenert av jernbanen. De kjører jo sakte forbi stasjonen og etter det jeg husker så er det ikke noen høyttaler som skriker ut at togene kommer i spor bla bla bla osv. Huset har jo et hus til, en vei og en parkeringsplass i mellom seg og jernbanen. De bruker hovedsakelig sporet som er lengst unna.

Strøket er i hvertfall bra og det er kort vei til både vaskehall og byens beste kebab :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er så veldig enig i pølsedyret over... ;)

 

Jeg tror ikke dere vil så veldig sjenert av jernbanen. De kjører jo sakte forbi stasjonen og etter det jeg husker så er det ikke noen høyttaler som skriker ut at togene kommer i spor bla bla bla osv. Huset har jo et hus til, en vei og en parkeringsplass i mellom seg og jernbanen. De bruker hovedsakelig sporet som er lengst unna.

Strøket er i hvertfall bra og det er kort vei til både vaskehall og byens beste kebab :)

 

Hei!

Tror jeg er enig med deg her om at togene passerer jo ganske rolig forbi så den lille støyen som kommer klarer jeg sikkert å overleve med:)

Får vite om noen dager om jeg får leiligheten, noe jeg tror jeg gjør da det er en kjenning av meg som leier ut!

Ang vaskehall og kebab er jo det helt konge hehe : rock :

 

Nå gjenstår det bare å finne seg en OK bil.. driver å ser litt etter en s4 på grønne skilter.. helst 2001mod, men det er jo ingen til salgs!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått dere kåk?

 

Jeg har ledig hus som jeg muligens låner bort veldig billig fra ca 1 september til ca 1 november.... Katten min må følge med på lasset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått dere kåk?

 

Jeg har ledig hus som jeg muligens låner bort veldig billig fra ca 1 september til ca 1 november.... Katten min må følge med på lasset :)

 

Joda fått oss kåk vet du :D

 

Sandarveien 9. Like ved jernbanen. 2etg 100km2 leilighet! 5500.- :D

Skulle funke bra det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grisebillig..

Toget hører dere bare 1. dagen, jeg bodde et år på skoppum rett ved jernbanen, og nye tog er temmelig stille i lav fart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grisebillig..

Toget hører dere bare 1. dagen, jeg bodde et år på skoppum rett ved jernbanen, og nye tog er temmelig stille i lav fart..

 

Greit å ha litt kontakter, da får man fine priser også: rock :

Gleder meg til å komme sørover å handle ny bil igjen!

Er for tiden uten..: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått jobb som logistikkansvarlig i A&SS http://www.a-ss.net blir nok en spennende utfordring :)

Jobben ligger vel på Kullerød ja.. 'Søndre Kullerød 4' :D

 

Ah, der kan du se... Jobber selv på Østre Kullerød 2 som da er noen få meter mot Torp fra A&SS. Fruen jobber jo på Søndre Kullerød 6, så hun blir direkte nabo faktisk. Vi er faktisk en del medlemmer som jobber på Kullerød nå, men det er vel ikke alle som er like aktive. Vi har jo et par medlemmer på Østre Kullerød 4, Kenneth Grønlund på Østre Kullerød 5... og det er vel det jeg kommer på i farten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, der kan du se... Jobber selv på Østre Kullerød 2 som da er noen få meter mot Torp fra A&SS. Fruen jobber jo på Søndre Kullerød 6, så hun blir direkte nabo faktisk. Vi er faktisk en del medlemmer som jobber på Kullerød nå, men det er vel ikke alle som er like aktive. Vi har jo et par medlemmer på Østre Kullerød 4, Kenneth Grønlund på Østre Kullerød 5... og det er vel det jeg kommer på i farten.

 

Kuult :)

Da møtes vi vel etterhvert tenker jeg : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuult :)

Da møtes vi vel etterhvert tenker jeg : vinke :

 

Jepp, vi får ta en lunsj en dag. Ser A&SS fra kontoret her... er noen få meter unna bare ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.