Stavangertreff 24 - 26 august 2007

Anbefalte innlegg

Vil da bare informere om at det blir treff i regi VACN Stavanger.

 

Sted vil være Bore Strandcamp, der vi har lånt "partyhall", samt 3 * 16-mannstelt, med ovner i tilfelle kjølige netter. Videre vil det bli anledning å leie hytter, men det er lite hytter etterhvert så man bør være kjapp.

 

For overnatting i hytter eller egne telt/campingvogner, må det reserveres av campingen på booking telefon: 976 16 623.

 

Overnatting i teltene koster kr 150,- fra fredag til søndag, og kr 100,- fra lørdag til søndag.

Dette bestilles pr e-post: stavanger.vacn@gmail.com

 

Håper så mange som mulig vil komme og benytte anledningen til å bli kjent med flere fra lokallaget og ikke minst de kjekke folkene som kommer langveisfra!!

 

Vi får jo også sette vår lit til at den omstridte Campingvogna kommer også!!

 

Vi vil komme tilbake til spesifikt program, men det vil være mange sosiale "små opplegg" man kan delta på, og vi satser friskt på at dette kommer i rekken av "gode sommerminner".

 

 

Mange har spurt om vi trenger hjelp, og ja nå gjør vi det!!

Vi trenger hjelp til å fylle partyhallen med latter og skrøner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arg, då e eg i spania!!:(:) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Count me in:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SJEF! : rock :

 

Bra jobba Øivind! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg tar en tur jeg også :D om det ikke kommer noe i veien...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper at så mange som mulig vil benytte seg av overnattingtilbudet som er reservert (teltene).

Dette skal være et trygt og godt alternativ for de besøkende. Alt man trenger er sovepose og evt et liggeunderlag etter eget ønske.

 

Uansett hadde jeg sett positivt på at de som VET de vil delta, sender en e-post til stavanger.vacn@gmail.com og legger inn antall personer og hvilke dager det ønskes overnatting.

Dette gjelder hovedsaklig telt-overnatting i 16-mannstelt.

 

Det er også tillatt å gi en beskjed på samme e-post, dersom man har reservert hytter, eller har tenkt å stille med campingvogn, slik at vi ser deltagelsen.

 

På forhånd takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er denne plassen da? hilsen nyinnflytta romsdaling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er denne plassen da? hilsen nyinnflytta romsdaling

 

Denne plassen heter Bore Strandcamping, og ligger 5 minutter kjøring fra Klepp sentrum. Man kjører mot Bore, ut mot havet.. litt vanskelig å forklare, men ta en titt på web-sidene deres, så finner du noe kart og info. Kan anbefale plassen, og ting blir kjekkere når man "er der", istedet for å komme og dra samme dagen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner kjørerute på kartet på gulesider.no :) Nordsjøveien 123

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest crappy veien ever for å komme seg dit. (Hvis det er der boble treffene har vært?) Jaja, får vel heise bilen da før jeg tar turen ut:D Men dette må jeg få med meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest crappy veien ever for å komme seg dit. (Hvis det er der boble treffene har vært?) Jaja, får vel heise bilen da før jeg tar turen ut:D Men dette må jeg få med meg..

 

HEISE BILEN???? Går jo ikke det når du skal på treff, går alltid ann å komme seg frem

 

Jeg kommer nok, vertfall med audien, tar også muligens med meg golfen om været til sier det å den er på hjul osv.. Slik at de som harlyst ka den i neærmere ettersyn + eg kan skrøyda litt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest crappy veien ever for å komme seg dit. (Hvis det er der boble treffene har vært?) Jaja, får vel heise bilen da før jeg tar turen ut:D Men dette må jeg få med meg..

 

Det er 100 meter med litt dårlig vei ja, men går fint det visst man kjører litt rolig!;) Forstår ikke hvorfor dem aldri spanderer på den veien litt ny asfalt!: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å skremma folk men den veien er bi ringe.

kjempe tiltak å laga til ett treff her i stavangerområdet og det trengs:) det er vel bare å få heist bilen å få tatt turen. blir spennende

 

Men det er vel helst grusveien som er litt dårlig å den må det vel vere mulig å få skrapa på forhånd av treffet vis grunneiger tilater det? det er vel bare snakk om ca 200m. eg tipper det er mange av medlemene som bor der i strøket som har tilgang på traktor å skrape.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden du har vært på Bore eller?? Er ikke grusvei ned til campingen, bare litt elendig asfalt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ler så jeg griner snart. Var der på befaring for ei lita uke siden, og vil vel ikke karakterisere veien som en go-cart bane, men det var ikke noe problemer med å kjøre til området. Så lenge det er 5 cm+ under bilen, og man kjører i den anbefalte hastighet på max 30 km\t så er det ingen problemer. Som det er sagt, så dreier seg om ca 200 meter med litt hull i veien. Campingen er i daglig drift og det er ikke noen som har kjørt derfra pga dårlig vei, som jeg har hørt om iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, jeg kan ordne slik at deltageravgiften blir på ca 7.000,- pr pers v/100 påmeldte, slik at vi kan asfaltere veien inn til campingen. Slik vil alle bli glade, og da få muligheten til å kunne kjøre inn på campingen i ca 150 km/t, blandt lekende barn og late turister.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden du har vært på Bore eller?? Er ikke grusvei ned til campingen, bare litt elendig asfalt!

 

Va det asfalt det var alså: klø : ok då beklager eg det. har vert å fiska laks der å meinte det var grus. å det er jo ikke meiningå å syta eller någe men eg synst bare å huska att veien var av grus og i dårlig forfatning, men eg tok kansje feil.

 

Eg synst jo att det er kjempeflott att någen orker å ta seg tid til å ordne med sånne ting i fritida.: rock :

så vis det trengs hjelp så kan eg sikkert vera me å hjelpa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No worries :D

Men hvis det er noen som kommer med biler som sleper asfalt, kan det sikkert ordnes med "biltralle support" de siste metrene (selv om jeg tviler på at det er nødvendig.. Dette er ikke en camping for allroad-delen av klubben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på bore på lørdag, og siste delen av veien er ikke av ypperste kvalitet, men den er fullt mulig å bruke for selv de laveste bilene. Bare du ikke har hastverk, og ser litt hvor du kjører så går det bra det! :) Ser frem til dette treffet. tror det blir bra!

 

Kan til og med ta med rc bilen min sånn at me kan kjøra litt i sand dynene! :) E kanon bra der te rcbilane!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... Ser frem til dette treffet. tror det blir bra!

 

Kan til og med ta med rc bilen min sånn at me kan kjøra litt i sand dynene! :) E kanon bra der te rcbilane!

 

God plan dette Stian :)

Gleder meg jæ*ligt til dette jeg også, men synd det er så lite interesse for "teltinga" ..

 

Ganske spent om jeg blir sittende med en slump penger i "gjeld" til campingen, pga liten overnattingsinteresse.. : gråter :

 

Jeg håper at de som har sagt de kommer, også tenker på å overnatte der i vår regi..om ikke vil det NEPPE bli organisert treff de nærmeste årene.. :rolleye:

 

Påmeldig til overnatting er klar på e-post stavanger.vacn@gmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sør-Rogaland VW-Klubb (Luftkjølt) arrangerer også treff på Borestrand ... 10-12 August

Selve treffet er på søndagem, men fest og moro starter noen med på lørdagen.

 

Er litt skjult denne posten, kan jeg legge ut info vanbøffel treffet på http://www.srvwk.com?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det utarbeidet noe program for helgen?

Tenker da på når utstilling og premieutdeling skal være..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åy helvede e jo allerede nå te helgå dette. Satse på å få tatt meg ein tur ut å kikka på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.