Stavangertreff 24 - 26 august 2007

Anbefalte innlegg

Kommer nok jeg og!!! :):)

Er jo bare 5 min og kjøre for meg!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veien ned er jo nyasfaltert nå. Men bare 2 fine fartshumper nå. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det utarbeidet noe program for helgen?

Tenker da på når utstilling og premieutdeling skal være..

 

Lørdag:

Fra kl 11:00 Cruising med handlerunde etc.. Vi bør være tilbake på campen senest 15:30,

"småaktiviteter" (etter været), Her er det alt som dere ønsker å sysselsette dere med.

Det blir klargjøring til kveldens utstilling, grilling.. (utstillingen bør være igang kl 17:30 - 18:00, og folket samles i denne tiden.

Premieutdeling rundt kl 21:30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noen som nevnte noe om at vi skulle være på reve og. Det stemmer vel ikke. Alt skjer på bore? Skal vi møte på bore før crusingen og eller er det en annen møteplass???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst å komme eg og, men slite med jobb denne helgen..

typisk eg må jobbe hele helgen, inkl søndag. (jobber med å få fri)

 

Og ikkje nok med det, så har den mansjetten på tannstanga tatt kveld : mad :

Någen så plukker opp haiker? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noen som nevnte noe om at vi skulle være på reve og. Det stemmer vel ikke. Alt skjer på bore? Skal vi møte på bore før crusingen og eller er det en annen møteplass???

 

Vi han ingen aktivitet på Reve "denne helga heller".. :P

 

Opplegget er at vi starter på campingen kl 11:00, og drar langsomt mot kvadrat, stopper der for litt shopping (ca 30 minutter, eller nødvendig tid), kjører opp til Ålgård, over heia ned til Bryne, gjennom Klepp, og tilbake til campen..

 

Det ser jo ut til at det blir godt vær, og da er det jo sikkert ønskelig at vi sneier innom noen plasser og knipser litt bilder. Her er det ønskelig med tips til gode "photo-session plasser" som vi kan benytte. Det er ønskelig med alt fra grafittivegger, nedlagt industribygg til grustak og åpne gressbaner, bare det er tillatt for motorisert ferdsel til stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då va eg klar t å reisa t stavanger imårå. glede meg så den ungen eg e! Blir du på campen i helgå øyvind?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då va eg klar t å reisa t stavanger imårå. glede meg så den ungen eg e! Blir du på campen i helgå øyvind?

 

Heile helga : rock : Dette blir kult, vi er helt klare her nede iallefall.. fortsetter været som dette, kan det bare bli helt topp!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

starter dette i morgen kl 11? fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

starter dette i morgen kl 11? fredag?

 

 

Nei,

fredag kl 17:00 og utover..tar vi inn på campen, treffes, griller litt og kulern..etc..

 

lørdag er "hoveddagen".. da er det crusing som starter kl 11:00, på campingen, utstilling etc..

 

søndagen er en "takk for et fint treff dag" og blir sosialisering og avreise dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sånn, når me komme på campingen i mårå, så reine eg me me må betala for øvenatting, bler me betrakta som vanlige gjesta eller koss funke det der greiene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som tidliger sagt, ja.. dere er å regne som campingens gjester..

Ingen reservasjon kreves, og det er jo positivt, eller hva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres græla bra ud dette opplegget. Eg trur eg kjeme eg og.. Satse på det !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å si det, men det betyr også at campingen vil ha betaling av overnattingsgjestene. Prisene på dette får dere ved henvendelse til campingen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det någe sånn ca tidspunkt for når cruisingen e på Kvadrat? Blir ikkje så tidlig morgen på meg så tenkte kanskje henga meg på når det va der ute å følga med videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen så har ansvar for sånne VACN "skilter" så henger rundt forbi på gatene?

Såg plutselig det henge ein sånn "vei viser" på veiskilte der du ende opp når du svinge av motorveien mot Ganddal.. någen så fjerne de? :confused:

 

Bare lurte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist eg kjørte forbi klepp/bore hang skiltet om treffet der fortsatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist eg kjørte forbi klepp/bore hang skiltet om treffet der fortsatt :)

 

Kult.. Ska me sei nytt treff i helgå då? hehe.. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult.. Ska me sei nytt treff i helgå då? hehe.. :nana:

 

Trodde det va kver helg eg?:confused: Bare eg så va så seine me å stå opp at adle va gått : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det va kver helg eg?:confused: Bare eg så va så seine me å stå opp at adle va gått : klø :

 

hehehe : haha :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e jo greit hvis nogen kjøre forbi så e d jo bare å ta d ner å gje det te lederen på neste lokalagstreff... drid når d henge oppe ennå då!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.