#426 Skrevet Mai 16, 2008 ikke mer en 3 uker nei, det sniker seg innpå!! *skummelt* hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet Mai 16, 2008 3 uker igjen til BUG RUN!!!Og HJÆLP.... Har ikke noe Bil som er klar.... hehe... Hvis du ikke er forsiktig nå, så må du sitte på med meg i Jetta'n : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet Mai 16, 2008 Etter å ha lest denne tråden her ser det ut som at det kanskje blir Bugrun på meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet Mai 16, 2008 Etter å ha lest denne tråden her ser det ut som at det kanskje blir Bugrun på meg også Da synes jeg du skal lese den EN gang til.. så fjerner du "kanskje" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet Mai 20, 2008 Bilde hentet fra siste bilsport: rock : Reklame for BugRun 6-8 Juni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet Mai 20, 2008 Bilde hentet fra siste bilsport: rock : sorry.. feil camp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet Mai 20, 2008 Weee som jeg gleder meg! Tiden går fort, digg for oss som ikke bygger bil, men dere andre får stå på!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet Mai 20, 2008 sorry.. feil camp;) EHHHHHHHHH???? Var vel vi som stod for musikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet Mai 20, 2008 Men vi hadde med det viktigste tilbehøret: Strippestang! He he.. Neida, det var bra med musikk og desto flere folk desto bedre (osv.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet Mai 20, 2008 I år så blir det kun 3 øl og rosignalet går klokka 11. Husk tannbørsten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet Mai 20, 2008 EHHHHHHHHH????Var vel vi som stod for musikk? men som sagt, vi som sagt stod vi for strippe stanga! hadde vært gull å samkjørt med like shirts egentlig! da hadde vi blitt mange da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet Mai 20, 2008 men som sagt, vi som sagt stod vi for strippe stanga! hadde vært gull å samkjørt med like shirts egentlig! da hadde vi blitt mange da! Snakket med Rolf ang shirts på Hadeland treffet.Så kan jo hende det blir flere i Camp Norwegen i år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet Mai 20, 2008 Herlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kjenner sommerfugla begynner å flagre vilt i magen nå. Ser så frem til ny tur igjen og jeg kan sikkert reise Torsdag og holde av den "øvre" delen av camp'n slik at vi alle er mest samlet. Bare huske å få med nok sperrebånd og slikt OOOHH shitt, bare 17 dager igjen må forte meg å bli ferdig med bilen min *****løper i garasjen "igjen"***** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet Mai 20, 2008 OOOHH shitt, bare 17 dager igjen må forte meg å bli ferdig med bilen min *****løper i garasjen "igjen"***** Dude!! Flere som kjenner presset Og det er den lette enden av ledningsnettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet Mai 20, 2008 Jeg er i rute (tror jeg), Passaten er til lakkering nå og felger, nytt understell og dekk er bestilt. Så er det litt rens og puss og sånn, så er vi klare. (sånt bortsett fra og bytte motorfestene, reg.reim og ta en generell service) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet Mai 20, 2008 tja , så ikke helt ulikt ut som mitt det der du .. hehe og jeg har igjen heeeeeele veien bakover i tillegg,dempematter, bygge ferdig,koble,justere anlegget osv (sikkert en milion andre ting).. men men , en får ha litt trua så går det nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet Mai 21, 2008 OOOHH shitt, bare 17 dager igjen må forte meg å bli ferdig med bilen min *****løper i garasjen "igjen"***** HYSJ PÅ DEG!!! ....."litt" igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet Mai 21, 2008 Bilde hentet fra siste bilsport: rock :Reklame for BugRun 6-8 Juni. Hmmm hvor var jeg da dette bildet ble tatt da: klø : Lå sikker drita i ei grøft jeg da: smil : I år så blir det kun 3 øl og rosignalet går klokka 11. Husk tannbørsten... Hehe du får informere om hvordan rosignalet høres ut. Har aldri fått med meg det:nana: Herlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kjenner sommerfugla begynner å flagre vilt i magen nå. Ser så frem til ny tur igjen og jeg kan sikkert reise Torsdag og holde av den "øvre" delen av camp'n slik at vi alle er mest samlet. Bare huske å få med nok sperrebånd og slikt OOOHH shitt, bare 17 dager igjen må forte meg å bli ferdig med bilen min *****løper i garasjen "igjen"***** Hadde vært supert om du tok av plass Raymond: rock : Bare 17 dager igjen ja. Ligner litt på bilen din innvendig min slik den står nå Må vel få inn litt interiør og stereo til da får jeg håpe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Mai 21, 2008 Hehe du får informere om hvordan rosignalet høres ut. Har aldri fått med meg det:nana: ..det varierer VELDIG. Ett år var det to stk. VR6 på sperra (BAP BAP BAP BAP BAP BAP BAP) kl. 5 lørdag morgen. Etterfulgt av "faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.. gå og legg dere!!!!!!!!" Undertegnede hadde akkurat sovnet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Mai 21, 2008 haha;) bilen min er ihvertfall nesten klar! mangler bare noe småtteri! må valse hjulbuene forran(brette kant), instalere strøm uttak til gps'n til når dere kjører fra meg:P pluss montere div småtjafs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Mai 21, 2008 haha;) bilen min er ihvertfall nesten klar! mangler bare noe småtteri! må valse hjulbuene forran(brette kant), instalere strøm uttak til gps'n til når dere kjører fra meg:P pluss montere div småtjafs! HYSJ!! ...sa jeg!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet Mai 21, 2008 HYSJ!! ...sa jeg!!!! heier på deg jeg Thomas! har all troen på at du rekker det! du får dra i gang en dugnad hvis du tror ikke rekker å bli ferdig! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet Mai 21, 2008 Hehe du får informere om hvordan rosignalet høres ut. Har aldri fått med meg det Vel, det skal jeg finne ut av til Bug Run... Bare vent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet Mai 21, 2008 Rosignal eksisterer ikke på partycampen. bare på lugna campen dere kan prøve å gjennomføre noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet Mai 21, 2008 Rosignal eksisterer ikke på partycampen. bare på lugna campen dere kan prøve å gjennomføre noe sånt rosignalet er når siste man går å legger seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...