Anbefalte innlegg

vart startar resan och vilken väg åker ni? jag och polarna kommer dra iväg 3 bilar från oslo på bugrun iallfall. Joinar gärna norska lägret;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reisen starter nok som alltid på esso ryen og fortsetter så videre til momarken hvor man møter flere som slenger seg på. Så går det videre via karlstad og så rett over til mantorp. (med unntak av en stopp eller to da man må jakte på ronas)

 

Merker jeg gleder meg mere og mere etter hvert som snøen forsvinner og tankene går mot sommerdekk og sol :D

 

Gry, er faktisk ganske mange gærne finner som kommer fra Pajala til BugRun. i fjor var de fleste av de nakne :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar med nytt vag produkt men med samme gode combi camp'ern :D

 

Må nesten prøve å modifisere den litt så jeg er sikker på at de 8" felgene med slange holder ca 100 mil den helga, og for ikke å snakke om hjullagrene i 120-130 km/t....

 

Har gått bra en gang før da men, kan være greit å overhalle før reise : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksamenstid... : bråk :

 

er jeg heldig så blir jeg ferdig med eksamen 4. juni : rock :

 

vil være med på Bug RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!!! :D

 

langt fra jessheim til plass for avreise??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jeg heldig så blir jeg ferdig med eksamen 4. juni : rock :

 

vil være med på Bug RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!!! :D

 

langt fra jessheim til plass for avreise??

 

Vi blir sikkert en gjeng som møtes på Esso på ryen for å kjøre i følge til Shell i Mysen hvor vi møter enda fler for kolonne nedover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ut som en bra plan... alltid gøy å kjøre flere sammen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir sikkert en gjeng som møtes på Esso på ryen for å kjøre i følge til Shell i Mysen hvor vi møter enda fler for kolonne nedover

 

Avreise fra Shell i Mysen blir sikkert klokken 09.00 som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Shell i Mysen blir sikkert klokken 09.00 som vanlig.

 

Og derfra er det strak kurs mot Systemet i Töcksfors - i brune T-skjorter:). Det er godt å ha et slikt treff å se fram til når vinteren kommer på gjenvisitt og sjelslivet således får seg en liten bøy:(.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi ordne noe felles avreise fra drammen eller? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi ordne noe felles avreise fra drammen eller? =)

 

Jeg er med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også prøve å treffe sånn ca når oslo gjengen drar;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også prøve å treffe sånn ca når oslo gjengen drar;)

 

Burde jo ikke være så vanskelig. Hva med å møtes på cc, eller hvordan funket det sist gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som funket sist gang var at vi skrudde bil til klokka 4-5 på ettermiddagen, vet ikke med de andre fra drammen, om det var noen?

 

vet ikke hvor vi kan møtes jeg:P vet ikke helt hvor cc er jeg men;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som funket sist gang var at vi skrudde bil til klokka 4-5 på ettermiddagen, vet ikke med de andre fra drammen, om det var noen?

 

vet ikke hvor vi kan møtes jeg:P vet ikke helt hvor cc er jeg men;)

 

Når man kommer fra oslo (nedover lierbakkene) og kjører av til Drammen, så er det andre avkjøringa i rundkjøringa.

 

Prøver gulesider bilde:

7223B312D5773429.gif

 

Link.

 

Flere enn oss 2 fra Drammen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man kommer fra oslo (nedover lierbakkene) og kjører av til Drammen, så er det andre avkjøringa i rundkjøringa.

 

Prøver gulesider bilde:

7223B312D5773429.gif

 

Link.

 

Flere enn oss 2 fra Drammen?

 

eller bare ta i bunn av lierbakkene:P er jo den veien vi skal:P men gidder vi kjøre om oslo egentlig?;) går fortere å kjøre direkte til grensa:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller bare ta i bunn av lierbakkene:P er jo den veien vi skal:P men gidder vi kjøre om oslo egentlig?;) går fortere å kjøre direkte til grensa:P

 

Nå kan jeg forstå problemstillingen om å kanskje få sovet en liten time lengre for å lade opp til en laaaaaaaaaaaang helg samt å slippe noen mil i en bil som kanskje ikke er av det mest komfortable slaget...

 

Men, jeg hadde tatt turen om enten Oslo eller Mysen for å slått følge med de andre.. Ganske spesiell feeling å koste nedover i kolonne med 15-20 liksesinnede i mer eller mindre skamsenka biler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan jeg forstå problemstillingen om å kanskje få sovet en liten time lengre for å lade opp til en laaaaaaaaaaaang helg samt å slippe noen mil i en bil som kanskje ikke er av det mest komfortable slaget...

 

Men, jeg hadde tatt turen om enten Oslo eller Mysen for å slått følge med de andre.. Ganske spesiell feeling å koste nedover i kolonne med 15-20 liksesinnede i mer eller mindre skamsenka biler :D

 

hehe, du sier noe der, fritt for å ikke ligge bak gnist spruten til thomas ihvertfall! ;)

 

men hva ligger farten på når man kjører en så stor kolonne!? jeg sliter jo altid å holde følge med 1.1l min=(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farten begynner fornuftig og øker etter hvert som avstanden til bolaget minker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her må jeg bare med meg i år! Endelig har jeg mulighet til dette! Jeg er med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller bare ta i bunn av lierbakkene:P er jo den veien vi skal:P men gidder vi kjøre om oslo egentlig?;) går fortere å kjøre direkte til grensa:P

 

Mtp at vi skal kjøre noen mil så blir det nok langt nok om vi ikke må rote rundt i oslo først. Kunne jo kanskje ha kjørt gjennom oslofjordstunnelen og stått på en av bensinstasjonene på E (6 eller 18, husker aldri sånt :o) og hoppet på lasset når det kom forbi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så mange mil? drammen er da bare borti gata. kjører faktisk omvei fra Hamar jeg for å være med på denne kolonna. og det er 13 mil. :) som Joachim sier. det er noe spesiellt å kjøre i den kolonna. og siden det mest sannsynlig er jeg som kommer med t-skjortene så må jeg jo komme riktige veien ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, du sier noe der, fritt for å ikke ligge bak gnist spruten til thomas ihvertfall! ;)

 

men hva ligger farten på når man kjører en så stor kolonne!? jeg sliter jo altid å holde følge med 1.1l min=(

 

vi er vel glade i å kjøre bil. Så hva gjør vel da noen få mil ekstra. Og det tar jo ikke mange minuttene de få km om oslo med tanke på bedre veier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mtp at vi skal kjøre noen mil så blir det nok langt nok om vi ikke må rote rundt i oslo først. Kunne jo kanskje ha kjørt gjennom oslofjordstunnelen og stått på en av bensinstasjonene på E (6 eller 18, husker aldri sånt :o) og hoppet på lasset når det kom forbi.

 

ja det var jo den veien jeg tenkte på=) men kan like så godt kjøre gjennom oslo som flere her nevner, har jo så lav bil uansett, så er greit å holde seg på gode veier så langt det går;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på følge fra drammen... men vil helt klart kjøre innom oslo å henge oss på fra der: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører vi inn og møter i Oslo then! Men kan jo møtes et sted i Drammen for å samle troppene som kjører derfra for eksempel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.