noen som skal på gatebil 12-15 juli på Rudskogen

Anbefalte innlegg

hey. noen som skal på gatebil på rudskogen?? kune vært artig og møttes noen.

skal vel nedover på torsdag jeg og noen andre. og blir til søndag.

hade vørt artig og møttes i stede for at man skal sitte utenfår vært sitt telt. : haha :

glede meg allerede. dete skal bli party og moro: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævla kjerring!

 

 

Voksent :)

 

Mulig man tar seg en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ skulle men dama sin onkel skal gifte sæ så ho la ned veto!! Jævla kjerring! Så æ skal ikke ned før i september

 

hallo det er da så mange andre helger i åre man kan gifte seg da huff. : klø : hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Vi er noen fra nord som kjem nedover : rock :

 

-kjører fra trondheim onsdagen, så vis noen vil kjøre ilamme nedover!! ta kontakt da!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg kommer på søndagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har veldig lyst til og ta turen den helga, blir isåfall første helg i ferien så hadde vært godt og starta skikkelig!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være der hele helga på standen til Meguiars, ta gjerne turen innom å si hei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal på Gatebil med denne og delta i breisladdkonkurranse... :P

 

05.05.Hvalfangst06.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp... Skal ned over.

 

Kjører Torsdags morgen, en liten tur innom svenskegrensen og sjenker seg litt før turen går opp igjen på rudskogen fredags morgen/ettermiddag:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg reiser fredag etter jobb:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut dette da. bare spørs om man man møtter på noen da. eller om man bare blir driven rundt alen hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, må jo bortom :) Reiser sikkert på onsdagen og svipper innom svinesund ein tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel vi drar noedover en tur ja. Kan jo prøve å parkere bilene litt samlet på camp eller lignende, så er det bare å se etter hvor det står noen VAG samlet med VACN merker, så er det bare å komme å snakke det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg drar på torsdag håper på og komme oppå der fest plassen er og ikke langt nedi busjen hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker å parkere nede jeg. Lengst unna festplassen/store teltet. Slipper å ha folk rundt bilen hele tiden da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også...kjører fredags morgen...gleder meg som en unge: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal campe vettu...Skal hvertfall sammen 1 fra klubben..Vi er nok på plass på fredag...Er første helga mi i ferien så blir bra....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal på Gatebil med denne og delta i breisladdkonkurranse... :P

 

05.05.Hvalfangst06.jpg

 

Tror kanskje denne gjør det bedre i en Breiflabbkonkurranse.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører sammen med Kenneth Karlsen. blir en liten fest i Trondheim på Tirsdags kvelg, trivelig om noen hiver seg med på det! så kjører vi onsdags ettermiddag videre til rudskogen, så vi får med oss store deler av torsdagen og forhåpentligvis en bra plass. skulle fått til å campe sammen en liten VAG gjeng ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører sammen med Kenneth Karlsen. blir en liten fest i Trondheim på Tirsdags kvelg, trivelig om noen hiver seg med på det! så kjører vi onsdags ettermiddag videre til rudskogen, så vi får med oss store deler av torsdagen og forhåpentligvis en bra plass. skulle fått til å campe sammen en liten VAG gjeng ;)

 

ja skule fått til det.: klø : får årne det du da som skal dit så tidlig *S* så er det bare og sende på en melding til meg på 90894480 litt tidlig på torsdag så kommer jeg dit jeg : vinke : hehe. så jeg vet hvor det blir vag camp.

dette kan bli party.: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen problem, VAG party skal det bli :) håper å få plass litt nermere banen enn di tidligere år jeg har vært, langt å gå med tømmermenn i hode ;) morro er det jo flere vi er sammen !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe fornuftig sted å overnatte, bortsett fra 'partycampen'? Campingplasser eller ett område litt unna den største campen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen problem, VAG party skal det bli :) håper å få plass litt nermere banen enn di tidligere år jeg har vært, langt å gå med tømmermenn i hode ;) morro er det jo flere vi er sammen !!!

 

hallo har du et tlf numer som man kan få takk i deg på torsdag da?? så kan det bli party dette.

ja hade vel vært lettest og vært oppe der festival området er. og ikke langt nede på gården hehe

ma blir jo sliten før man kommer på fest plassen da. og det er ikke bra.

 

 

Finnes det noe fornuftig sted å overnatte, bortsett fra 'partycampen'? Campingplasser eller ett område litt unna den største campen?

 

det er vel ikke så mye bråk helt nederst på campen men er også en anden camp et stykke lenger una. tror det går buss tur rettur der gå in på http://www.gatebil.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

havner nok nedover eg og,men vetje om eg får biln i stand til og ta den med: gråter :

må jo innom og høre litt på metalica på tirsdag og da: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får tak i meg på 91319999.

Har inntrykk at det ikke er mye bråk de gangene jeg har vært iallefall. folk har felles interesse "BIL" selv ønsker jeg å komme nermest nok festivalområdet. men uansett blir det nok dritarti!! smeller opp et stort partytelt, hever Audi flagget, fyrer i grillen å spretter pilsen og brennvinsdonken så er vi i gang gutter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.