noen som skal på gatebil 12-15 juli på Rudskogen

Anbefalte innlegg

Kan noen i styret svare på om vi får plassering samlet på gokart banen??? Ellers får jeg vell stå med dbdrag istede.. men vil helst stå med VACN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.motorsport.no/vaeret/?artid=2684245&city=Rudskogen&longitude=11.28&latitude=59.36&moh=140

 

Her er link, så det går ann til å følge med været på banen.

Noen som vet om ledige hytter/overnatting i nærheten, om det skulle bli skikkelig drittvær?: klø :

Det hadde vert moro om bilene fra klubben stod samlet på gocart banen ja. Passaten min skal stå som reklame på standet til Quality Autoimport.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her står det angående klubber på siden til gatebil: Klubbene kommer til ha en mye tettere dialog med Johan og Terje. Mer informasjon kommer. Ved spørsmål ta kontakt med Johan - johan@gatebil.no

 

Noen som har snakket med de??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

)

 

er du klar for gate bil da?? blir det noe av eller??

sett noen rykter om at det hang i en tyn tråd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noen vag camp da? komer vel litt sendt på torsdag. er det noen som er der da?? som kan komme og campe ved??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir camp ja.. Sjøl om jordene blir pumpet for vann om dagen.. : rolleyes

 

Jeg kommer ikke til å være på gatebil tror jeg, men siden jeg bor bare en og en halv mil ifra, så kommer jeg sikkert til å være i bygda.. :) Er jo nesten like mye råe biler å se på Satoil i rakkestad så, bare mindre folk og _LITT_ rimligere :P Passer meg bra : haha :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kommer med min og om eg tør å ta den med. har litt start problemer om dagen:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar meg en tur på Lørdag :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir camp ja.. Sjøl om jordene blir pumpet for vann om dagen.. : rolleyes

 

Jeg kommer ikke til å være på gatebil tror jeg, men siden jeg bor bare en og en halv mil ifra, så kommer jeg sikkert til å være i bygda.. :) Er jo nesten like mye råe biler å se på Satoil i rakkestad så, bare mindre folk og _LITT_ rimligere :P Passer meg bra : haha :

 

Mvh

 

det høres ikke bra ut. har du lyst til og stikke og se åsen det ser ut nå hell er det bare gjørma eller hvordan det er hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjørt fra bodø med vogna;)

 

er for tiden i oslo nuh, har campet i trondheim og lillehammer:)

IMG_3894 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om noen finner ut hvordan forholdene er på områdene man skal campe..

Om det er MASSE gjørme og dritt så må jeg ha med feltseng å ligge på ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det sånn at det ikke er noen påmelding for å stille ut bilen? Jeg skal bare dit på lørdag regner jeg med...Rekker ikke hele helga alikevell...Men håper det blir knall alikevell for dere som skal være der hele helga..Har ikke lyst til å parkere langt unna så lurte på om jeg skule stille ut bilen slik at jeg får parkering ganske nærme...Funker det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar men en tur på lørdagen i allefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres ikke bra ut. har du lyst til og stikke og se åsen det ser ut nå hell er det bare gjørma eller hvordan det er hehe.

 

Har ikke vært der, men det er bløtt. I fjør blei nesten alle taua av jordene på søndagen, og det var ikke mye værre da : rolleyes

 

Men jeg vet at det arbeides med å lage stier og kjørebaner på camp hvartfall, å at dette vil funke greit, så lenge det ikke kommer mere vann. :) men nå snakkes det om go´vær fredag til søndag så : smil :

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært der, men det er bløtt. I fjør blei nesten alle taua av jordene på søndagen, og det var ikke mye værre da : rolleyes

 

Men jeg vet at det arbeides med å lage stier og kjørebaner på camp hvartfall, å at dette vil funke greit, så lenge det ikke kommer mere vann. :) men nå snakkes det om go´vær fredag til søndag så : smil :

 

mvh

trur ikkje det var i fjor da det omtrent var syden der da.??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje innom en tur på Søndag. Men noen som vet hvordan det er med parkering der? har aldri kjørt bil dit før.. så lurer litt på om det er lett å få plass osv. det jeg har sett tidligere har det vært parkering på et jorde, men vet ikke hvor lett det er å kjøre der med en lav bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur ikkje det var i fjor da det omtrent var syden der da.??:)

 

Kan ha vært året før... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje innom en tur på Søndag. Men noen som vet hvordan det er med parkering der? har aldri kjørt bil dit før.. så lurer litt på om det er lett å få plass osv. det jeg har sett tidligere har det vært parkering på et jorde, men vet ikke hvor lett det er å kjøre der med en lav bil

 

regner med det er parkering på jorde nå også har vel ikke andre plasser og gjøre av biler.

 

noen som tar ansvar for og lage vag camp da? kommer vel nedover torsdag kvled.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg drar inn på torsdag og blir til søndag...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser i morgen ved 10-11 tiden!

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endring i planene for min del ser det ut som! Kommer nok inn å utstiller bilen på lørdag! Åssen blei det med VW Audi Club stand på go-cart´en? Jeg skulle desperat vært med der! : rock :

 

MVh: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glad jeg bare bor ca. 3 kvarter unna, da det sikkert ikke ser ut i hele tatt på jordene der borte kan jeg tenke meg. Har jo omtrent regnet i 2 uker i strekk her.: eek : Selv om jeg gjernet skulle hatt overnattet på campen.: rolleyes

 

Hadde det ikke vært for det pokkers været i det siste..: bh :

Tørre jorder hadde jo vært knall for både VACN grupper dere evt. samler dere i og folk ellers.

Gummipæla er nok et must.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da går turen nedover om 5 minutter =)

 

Viiiva las ruudskog... viiiva las ruudskog :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.