noen som skal på gatebil 12-15 juli på Rudskogen

Anbefalte innlegg

dette blir bra!!får håpe at det blir fint vær denne helga !!så folkens kom å hils på da og prat litt bil :)

er jo artig å bli kjent med folk fra klubben da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få overtalt gjengen til å blir med samtidig jeg også. Slik at vi får campet sammen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bra

 

knall da er numer lagret. så ringer jeg deg eller sender på en melding på torsdag. du får late som om du er ganske så brei da vet du. så vi får stor nok plass hehe. breie deg ut over et stort område hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall da er numer lagret. så ringer jeg deg eller sender på en melding på torsdag. du får late som om du er ganske så brei da vet du. så vi får stor nok plass hehe. breie deg ut over et stort område hihi

 

skal gjøre det vet du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi ( meg og samboeren) gleder oss vilt. dette er den beste helga i ferien syns jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi ( meg og samboeren) gleder oss vilt. dette er den beste helga i ferien syns jeg!

 

det er da bra. får du i stand bilen til da ?? eller blir det en anden??? hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg at vi smeller opp et billig jysk party-telt 9x3 meter. hadde med et slikt i fjor. kan vi sitte under alle mann :) å ha sammen som en VAG leir :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres knall ut. skal sette opp et hus telt vi tenkte vi. så da blir det saker da. men har tenkt og sette opp telte en tur her heme først har ikke sett opp det på 5 år så dette kan bli spenden . driver og skule fått tak i et kjøleskap fra en camping vong noen som har som vil selge?? så hade vi hatt kjøleskap også hehe. er vel snart så man må ha med henger for og komme seg nedeover men skit au. gleder meg som en unge kan det ikke være den helga snart da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg masse!!! vi skal vise ka slags merke som er tingen ivertfall!!!:)

 

høres jo ut som folk er intr i vag leir på campen da!!!er jo fint å ha en plass der man kan møttes alle sammen: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hadde vært knall om vag samlet seg på campen...Hvordan er det med utstilling fra klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og kim tenkte å ha våres på utstilling da!!!ja, vi må samlet vag på campen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også dit. Fra Torsdag til søndag. Lurte på å stille ut bilen også. hmmm. Er det bare å stille opp da? eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også dit. Fra Torsdag til søndag. Lurte på å stille ut bilen også. hmmm. Er det bare å stille opp da? eller?

 

er ingen forhåndspåmelding i år, bare å møte opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs om jeg ikke må ta turen dit i år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer definnitivt! Fri uke til uka så :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer definnitivt! Fri uke til uka så :D

 

HÆHÆ ferieeeeee:D Når drar du a? Kan vel ture med deg bortover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo bare komme til meg først da! Så får du ENDELIG tatt en tur innom :P

 

Jeg bor lissom 20min unna :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo ha VAG camp...Sier seg selv! Konge det da! :D

 

 

skal gjøre det vet du :)

 

Du kjører jo RS4 jo. Er jo min avstand på 20 meter i i diameter rundt den bilen... :D

 

Du kan jo bare komme til meg først da! Så får du ENDELIG tatt en tur innom :P

 

Jeg bor lissom 20min unna :D

 

Roger That!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet noen om en vettug campingplass eller lignende hvor man kan leie rom eller hytte utenfor Rudskogen gjør ikke noe om man må kjøre ett lite stykke for å komme dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reiser øst over på Onsdagen og tar turen innom svenskegrensa før jeg returnerer til Rudskogen! Blir nok å stille ut bilen jeg også! :)

 

Gleder meg MASSE! Håper bare været blir godt.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peiling på om det finnes en "oversikt" over hvem som skal kjøre nedover fra trøndelagen? Kjører selv sammen med no kompiser fra trondheim på torsdag, når på dagen er usikkert ennå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dama kommer nok på fredagen, blir nok en liten tur innom sverige først.

VAG camp hadde jo vært tingen så man får møta folka. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg å en til med vag prøver å få til en lite kolonne fra hamar på fredag i alle fall.. men har en ganske lav bil å er ganske redd for den ( som sikker de fleste andre ) vil unna harry volvo folket som kaster flasker å klår å gnir seg inntil bilene..

hvor lønner det seg å være da?

er dt "jordet" som er langs veien der man kjører inn til banen eller dt lengre bort som er campen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor på Hamar så kan sikkert henge meg på en kolonne... Og er redd for bilen min også, så hadde vært fint å kunne parkere unna det værste så man kan lukke øynene med god samvittighet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.