noen som skal på gatebil 12-15 juli på Rudskogen

Anbefalte innlegg

Det er bare EN ting å si: Det blir JÆVLI mye folk på Gatebil i helga!! : rock :

 

Camp 1 og 2 er allerede fulle, og det er styla biler overalt! : smil : Antall besøkende er venta å være ca 5-6ganger innbyggertallet i Rakkestad!

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare EN ting å si: Det blir JÆVLI mye folk på Gatebil i helga!! : rock :

 

Camp 1 og 2 er allerede fulle, og det er styla biler overalt! : smil : Antall besøkende er venta å være ca 5-6ganger innbyggertallet i Rakkestad!

 

: smil :

 

kan bli en slitsom tur detta:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke bra ut med mindre du har gummibåt for festival deltakerane på Rudskogen i helga: :rolleye:

 

http://www.r-a.no/nyheter/article2871949.ece

 

Mvh

 

FY faen for et konge vær det er her Aleks!

 

sol Sol og atter SOL :D

 

Er du å se på gatebil forresten?

nah, ringer deg senere uansett ;)

 

rai rai : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY faen for et konge vær det er her Aleks!

 

sol Sol og atter SOL :D

 

Er du å se på gatebil forresten?

nah, ringer deg senere uansett ;)

 

rai rai : rock :

 

har jonus vært utpå med s2n enda?:) reiser nedover i natt og gleder meg som en unge;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ca hvor ligger rudskogen? Om noen har et kart eller noe hadde det vært fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakkestad, nær Askim og Mysen, og Spydeberg, og Sarpsborg. Midt mellom Rakkestad og Sarpsborg egentlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY faen for et konge vær det er her Aleks!

 

sol Sol og atter SOL :D

 

Er du å se på gatebil forresten?

nah, ringer deg senere uansett ;)

 

rai rai : rock :

 

Hehe.. Er bare LITT misunnelig skjønner du ;)

Sola glimter faktisk fram her i Ålesund også nå. Er så sliten etter byturen igår att det blir bare rolig ikveld.

Dere får ha det trevligt :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som gidder reservere plass på utstillingen om vi skal stå samlet??

Vet ikke helt hvor tidlig jeg får kommet... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jonus vært utpå med s2n enda?:) reiser nedover i natt og gleder meg som en unge;)

 

Han hadde den ute noen runder idag ja. Så ut som ting virka slik det er ment. Brukte dog gamle 90'n under 201-metern. Det var som vanlig HÅRREISENDE!!!! : eek :

 

Noen som gidder reservere plass på utstillingen om vi skal stå samlet??

Vet ikke helt hvor tidlig jeg får kommet... : klø :

 

Det er satt av plass til VW/Audi-klubben. Omtrent like mange plasser som tidligere år. Var opptatt alle disse plassene da jeg kom dit idag i 12-tida. Men det kan jo fort være at de som sto utstillt idag ikke skal være der hele helga.

 

Til alle dere som har tenkt dere inn på utstilling. Det gikk MEGET knirkefritt og raskt å komme inn på området. En tommel opp til organiseringen av dette iår.

 

Til slutt: Mye å se fram til for dere som enda ikke har tatt turen denne helga. Selvsagt er det fortsatt Gatebil med alt det innebærer. Det vil si mye folk, fyll og (for min del) unødvendig "babe-fokus". Men er en interessert i å se god underholdning på banen fortsatt Gatebil verdt et besøk. Jeg hadde ihverfall en fin opplevelse på rudskogen også denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakkestad, nær Askim og Mysen, og Spydeberg, og Sarpsborg. Midt mellom Rakkestad og Sarpsborg egentlig...

 

Takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Gatebil idag og syns det var veldig mye bra kjøring, mange flotte biler og stor babe faktor! (OG veldig mye folk). Så til dere som ikke har tatt turen enda så er årets juli-treff absolutt å anbefale!

Synd med regnet som kom etterhvert, men i morgen Søndag er det meldt strålende solskinn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Fyllebil i dag, og kom dit ved halv-ni-tiden, og mer surrete innkjøring og retninger og det ene og det andre på utstillinga har jeg ikke vært borti! Og det var heller ikke en plass å oppdive som man fikk lov til å parkere på, til slutt(1,5 time leit etter plass) kom en vakt og fikk flytta noen nissaner, så jeg sto midt i nissan-klubben.. Grattis! Nei,m kunne hatt litt faste kjøreretninger og litt mer organisert parkering...! Ellers var gatebil helt greit, gadd ikke være der mer enn i 4 timer da, men fikk sett det meste..! Så det klarer seg for i år.. Myyye kule biler, noe rå kjøring... Hadde helt klart håpa på mer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt skuffa over gatebil idag! Fullt før 8.45 på marran hvis man skulle stille ut bilen! Litt rotete overalt egentlig.. Og så brukte jeg 2t 35min fra parkeringa(NAF-øvingsbane) til hovedveien! : rolleyes

Begynner å bli litt lei Gatebil igrunn : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Blir vel ikke noe mindre kø i morra som det er meldt fint vær?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil på Rudskogen er jo BARE rot.. Uff nei,takke meg til Våler. :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at jeg ikke skal ha med meg bil neste gang ihvertfall. Fy faen for ett kaos. Å kjøre 35mil og prøve å stille ut kan du glemme. Var jo ikke mulighet for å spyle bilen engang. Nesten alle plassene var reservert til forskjellige klubber, men jeg kunne ikke finne noe for VACN.... Så der å da mistet jeg lysta. Parkerte bilen der og begynte å drekke i steden. Det var morro da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan glemme å kjøre buss på de rette tidene hvertfall! venta tre timer på buss lørdag formiddag... da regna det ganske mye og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag var absolutt den beste dagen, litt skya med sol og lite folk iforhold til lørdagen hvor det regna i tillegg.: rolleyes Litt synd det ikke skjer noe mer eller mindre spesiellt på banen denne dagen.

 

Rudskogen blir et for lite anlegg til et slikt arrangement idag føler jeg.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Gatebil på lørdagen. Kjørte med rød/rosa 80(a4) caben. Vi kjørte rundt på området i nesten 1 og halv time for og finne utstillingsplass.

 

Syntes det at det blir feil og bare forsette og presse inn biler på plassen når det ikke er plass. Masse folk som ikke fikk plass på lørdagen.

Surr og rør med kjøringa inne på området, kunne plutselig møte en svær varebil med henger midt nede på gocarten med 15biler bak deg. var vilt til tider.

 

Men ellers, mye rått og se på. synd med været utover dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også utrolig kjett att dt står så mye orginale biler samt biler som ikke har noe med ustilling å gjøre inne på området..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at jeg ikke skal ha med meg bil neste gang ihvertfall. Fy faen for ett kaos. Å kjøre 35mil og prøve å stille ut kan du glemme. Var jo ikke mulighet for å spyle bilen engang. Nesten alle plassene var reservert til forskjellige klubber, men jeg kunne ikke finne noe for VACN.... Så der å da mistet jeg lysta. Parkerte bilen der og begynte å drekke i steden. Det var morro da :)

 

du hadde en konge plass, som jeg har brukt i hele dag: p

hehe

 

men dårlig att dt ikke er "plasser" til oss.. men samtidig er dt alltid andre vw/ audi som tar plassene til de som sier selv på forumet de skal dit å vil ha plass..

en annen ting er att å ha en camp på ett jordet er veldig lite idielt om man har en bil med plastikk å senk, felger osv..

måtte krangle tre timer for å få stå ved en låve litt unna campen. fikk endelig tilatelse til dt, fra han som eide dt etter 3 timer! men dt hadde flere sett så neste kveld var dt fullt..

tragisk!

rett å slett. masse osm ikke har noe med "gatebil" å gjøre i mine øyne..

harry fest å bråk så jeg mere av en fine biler i helga, så er ikke fornøyd etter å ha betalt 1500 kr for 2,5 dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å få stilt ut ja, etter å ha kjørt rundt hele gokarten uten å finne en ledig plass så tok jeg å parkerte ved siden av lastebilen til en gammel kollega. :)

 

Skjønner ikke hvorfor de ikke skal ha bedre organisert utdelingen, kan ikke være lett å være dommer heller....

Burde ha fortsett med forhåndspåmelding så kunne de ha sortert ut hva som burde stått der og ikke...

Bilder ligger her:

http://vagner.jeje.je/bilder/album409?page=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å få stilt ut ja, etter å ha kjørt rundt hele gokarten uten å finne en ledig plass så tok jeg å parkerte ved siden av lastebilen til en gammel kollega. :)

 

Skjønner ikke hvorfor de ikke skal ha bedre organisert utdelingen, kan ikke være lett å være dommer heller....

Burde ha fortsett med forhåndspåmelding så kunne de ha sortert ut hva som burde stått der og ikke...

Bilder ligger her:

http://vagner.jeje.je/bilder/album409?page=1

 

Sweeet bia! : smil :

 

IMG_5641.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt skuffa over gatebil idag! Fullt før 8.45 på marran hvis man skulle stille ut bilen! Litt rotete overalt egentlig.. Og så brukte jeg 2t 35min fra parkeringa(NAF-øvingsbane) til hovedveien! : rolleyes

Begynner å bli litt lei Gatebil igrunn : rolleyes

 

 

Samma her var jo nesten direkte patetisk den dirigeringa dem holdt på med lenger nede i veien.

på ca 2 timer så fikk jeg flytta bilen ca 2-3 bil lengder...

Og denne råkjøringa av disse tullingene på atv`ene mellom folk hadde jeg ikke sansen for.

Bortsett fra det så var det ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÅPLØST!

 

Tenkte jeg skulle ta turen dit på søndag, men det var bare å gi opp.

Først så kommer jeg til der hvor innngangen til depoet er(ved fotoboksen) og der står politiet og vinker inn nye celicaer og rs2'er for teknisk kontroll eller hva nå enn.

 

Så ser jeg at det er parkering rett fram og kjører dit, og når jeg kommer dit så er det ingen som dirigerer, har oversikt eller noe som helst. Bare å kjøre inn(dette var inn til campen - hvor ble det av parkeringa som det var skilta til?).

 

Så da står jeg en time for å komme inn på camping området siden det bare er en fil og begge retningene må dele på denne(uten noen som dirigerer blir dette ganske kaotisk og det endte opp med full stopp og biler med hengere som måtte rygge hele veien ut).

 

Og da når jeg endelig er der farter det traktorer og atv'er over hele plassen og jeg ser x antall biler med gjørme opp etter taket og ødelagte fangere.

 

Jeg tenker da at "Ja, siden så mange har dratt er det vel greit å få p-plass" og det var det sikkert, men jeg visste jo ikke hvor parkeringen var... det var jo bare telt, campingvogner og folk som plukka knust glass overalt(noe som gjorde det mindre fristende og kjøre der). Endte opp med at jeg bare snudde og dro hjem(ja - etter en 30 - 45 min i kø for å komme ut igjen på veien).

 

Tror jeg tar å parkerer i Sarpsborg og sykler inn neste gang for makan til uorganiserte greier skal man lete lenge etter(har da vært LITT kontroll på det tidligere år hvertfall).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.