noen som skal på gatebil 12-15 juli på Rudskogen

Anbefalte innlegg

Fredag var for min del den beste dagen..Sol og varme ikke sånn alt for mye folk.Var egentlig knall på fredag.

Var endel rot på utstillinga ja..Dette er noe de bør fikse..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der på Søndag.

Kom litt før klokken 10.00 og opplevde ingen problemer av noe slag. Parkerte ved NAF banen og ruslet opp uten å oppleve kø av noe slag. Men sikkert verre utover dagen mht parkering.

Synes det var en fin dag- MYE fint å se på :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil tro du kom for sent til køen , jeg sto som nummer to ved porten klokken kvart på 8

slapp inn kvart over 9, stjal plassen magne hadde dagen før, sammen med en kompis , så vasket vi på tur så den andre voktet plassen:p

kjett dt skal være slik

brukte 4 timer på å komme inn, vaske å slik før begge kunne rusle rundt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns at dette treffet var dårligere enn 2005 og 2006 da det virkelig begynte å ta seg opp. DESVERRE ble det dårlig vær på lørdagen :( Mye kule biler, mye kule mennesker, altfor mye rånere som vanlig, og enda mer kule biler gjør at jeg igjen gleder meg til neste juli for ny gatebil i juli :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns at dette treffet var dårligere enn 2005 og 2006 da det virkelig begynte å ta seg opp. DESVERRE ble det dårlig vær på lørdagen :( Mye kule biler, mye kule mennesker, altfor mye rånere som vanlig, og enda mer kule biler gjør at jeg igjen gleder meg til neste juli for ny gatebil i juli :D

håper september blir bedre jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært der, og spørs om jeg kommer til å dra på Gatebil... Mulig dette er blitt for "stort" for dem, mistet kontrollen og har for lite område,men fortsatt kun tenker penger...? Nei takke meg ti ACR som er en mye bedre bane og har plass til det folket man kan ønske seg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bekrefte om Norris Evoen kræsja?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var bra at det begynte og regne jeg, for da slapp endelig gateslicksa mine tak også: smil :

Hehe, noen som har bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært der, og spørs om jeg kommer til å dra på Gatebil... Mulig dette er blitt for "stort" for dem, mistet kontrollen og har for lite område,men fortsatt kun tenker penger...? Nei takke meg ti ACR som er en mye bedre bane og har plass til det folket man kan ønske seg..

Spørs vel litt hva man er ute etter; vil man se de råeste byggene så er det Gatebil som gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bekrefte om Norris Evoen kræsja?

Ikke noe kræsj, bare et girkassehavari.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der på søndagen og syntes treffet var ganske bra :) Vi kom når nesten alle dro, så det var ikke så vanskelig å finne parkeringsplass. Men skilting osv var litt rotete.

Her er noen bilder fra treffet.

Audi%20S2.jpg

audi.jpg

audi%202.jpg

audi%203.jpg

audi%20s1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som fikk med seg "dirt-driftingen" min da :P:nana: :nana:

Bilde021.jpg

Hehe, må jo ha det litt morro med 4X4 pluss gjørmete underlag ^^ : smil : : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er litt skuffet jeg også over gatebil arrangemanget...prøvde å komme oss opp lørdags morgen for å få kjøre litt på banen men det kunne vi bare glemme,fikk beskjed om å prøve igjen om en time. Så nesten ingen Vw utstilt heler nede på go kart banen....Hele arrangemanget har gått over styr for dem...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jævli dyrt,kjøpte en hamburger,eller var vel engentlig et brød med minimalt med salat og karbonade i med en brus..110 kr host host: bh : ene gangen kjøpte jeg hotdogs med frosent brød og kald pølse: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke engang inne på området på lørdagen jeg, pga været.

Og søndagen var jeg inne der i noen timer.

Min første tur til gatebil noensinne, og hadde vel trodd det var bedre.

To stikkord fra min side: 1:for mye folk.

2: For lite plass til utstilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, er vel ikke for liten plass til utstilling! Når jeg drar på gateil eller andre store show forventer jeg EKSTREME BYGG som stilles ut, ikke en bil med litt styling og kul lakk etc. Det skal være mindblowing, noe mange av bilene var. Kjipeste med gatebil er at man må ha skilter igjen på frikjøringen. Pga dette er mesteparten av de feteste kjærrene ikke med på frikjøringen, DET er trist. Som sagt, alltid digget gatebil som et fristed der folk med ekstreme maskiner som koster for mye å regge eller få/eller ikke få godkjent! Var for mye "vanlig" på frikjøringen. Ramler inn med volvoer, slitne gamle bimmere, MYE audier, men altfor få supra, skyline, rx7, wrx, evoer, s15, pluss pluss pluss... Positivt: Ultima GTR var moro å se, ekstrem klassen var OVERFYLT av fete kjærrer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jeg og enig i,var ALTFOR mange gamle sletne ekstremt stygge volvoer: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei.. Gatebil har mista sjarmen.. Det blir for mye fokus på Babes og fyll, og det er bare en pengemaskin.. På banen er det sikkert mye rått blandt de "store" gutta, men vet ikke om jeg kommer til å dra dit mer.. Satser heller på VACN treffet i september! : rock :

MEN; det kom jo noe godt ut av det å da.. : rolleyes

fikk jo hilsa på Joachim med golfen og fikk tidenes grommeste lekebil av dama! : rock : Sånn die-cast modell som en kan bygge om å som har justerbart senkesett å greier! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg begynte nesten å grine da jeg så alle de vagene som sto parkert nede på campen.. SKJERP DERE folkens.. ikke behandl bilene deres på den måten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker absolutt ikke volvo,er den verste bilen jeg vet. Men så dere den golf 2 til den svensken? med bakhjul strekk og 450 hk...: rock : gikk bra da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker absolutt ikke volvo,er den verste bilen jeg vet. Men så dere den golf 2 til den svensken? med bakhjul strekk og 450 hk...: rock : gikk bra da

Du får ta et grunnkurs i Golf, det var en Golf 1 :)

Til alle som klager på hvor dyrt det er. Det har jo blitt klaga på at det er dyrt i flere år, dere MÅ ha fått med dere det ?? Å Dersom dere har fått det med så hvorfor drar dere på Gatebil når dere vet det er dyrt. Blir litt som å kjøpe en S8 for så å klage fy f den bilen var dyr altså..

Så klart det er dyrt, hva hadde dere gjort dersom dere hadde ett arrangemang der det er et "problem" med for mye folk. Hadde dere senka prisene ? Det ville vel i såfall ha ført til enda mere folk eg enda mere syting / klaging..

Jeg for min del har ikke vært på gatebil på noen år, pga jeg var lei av å stå i kø, men har begynt å vurdere det igjen ettersom køen på banekjøringen er mindre enn på ett vag treff til tider.

Tom Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største aberet som nevnt øverst er desverre at det blir for mye vanlige biler. Jeg kunne ALDRI tenkt meg å kjørt på gatebil med min bil, men banen oste over av 180 - 250hk biler til tider under frikjøring. Nei, avslutt regel med krav om registrerte biler og få tilbake alle go bilene :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største aberet som nevnt øverst er desverre at det blir for mye vanlige biler. Jeg kunne ALDRI tenkt meg å kjørt på gatebil med min bil, men banen oste over av 180 - 250hk biler til tider under frikjøring. Nei, avslutt regel med krav om registrerte biler og få tilbake alle go bilene :(

Er på en måte enig med du. Men så er det jo veldig gøy for oss dødelige å få prøvd bilene våre på bane også, uten å måtte ha en S/RS,/M3/M5, 200sx, silvia, supra osv.. som er trimmet opp i skyene. Det er nettop derfor det heter frikjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på en måte enig med du. Men så er det jo veldig gøy for oss dødelige å få prøvd bilene våre på bane også, uten å måtte ha en S/RS,/M3/M5, 200sx, silvia, supra osv.. som er trimmet opp i skyene. Det er nettop derfor det heter frikjøring.

Ja, men det er trackdays, klubber, bilmeaniker foreninger etc som du kan du være med å kjøre på bane. HVER helg nesten. Når jeg drar på gatebil, så forventer jeg, eller rettelse, KREVER rå maskiner, jeg krever å se biler som river gummi av dekket, biler føreren sloss med for å prøve å ha ett snev kontroll, jeg krever å se maskiner jeg ALDRI vil kunne eie eller bygge, og jeg krever at det skal lukte brent, bråke, ose, smelle, suse, kvittre og sist men ikke minst, få meg til å glise og grøsse nedover ryggen. Esktremklassen klarte det, drifterene (I love it) klarte det nesten, frikjøringen, nei. Var som en hvilken som helst trackday på rudskogen der alle og enhver kan kjøre ;) Missforstå meg rett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.