Justerbare senkesett! Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide å gi kjerra litt mindre bakkeklaring! Men hva skal man gå for? : klø :

 

Fikk tilbud på H&R senkesett fra Brakes.no, på 11900,-

Er kvaliteten på det tilsvarende prisen?

 

Ser at NBS har KW Var.2 til ca samme pris. -10% klubbrabatt hvis jeg ikke husker feil.

 

Eibach kanskje?

 

Bilstein er bare til banebruk?

 

Noen som har prøvd alle settene?

+- med disse?

Eventuelt andre alternativer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen erfaringer med justerbare senkesett?

Er noen av disse typene vanskelig og justere? Ruster de? Blir de til blomster når en hund kommer og pisser på dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør Jons dekk og felg om erfaringer og priser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilstein PSS9 er supert både på vei og bane.. med 9 hardhets klikk og høydejustering.. men prisen er deretter da... Prøv Cobra.. grei pris.. greit i bruk... men cobra har leverings problemer for tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får Koni justerbart til ca 8-9K hos Rodin & Co med rabattene våres,skal være meget bra de. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker KW variant 1 og mer meget fornøyd med stivheten og brukbarheten på det!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det på tide å gi kjerra litt mindre bakkeklaring! Men hva skal man gå for? : klø :

 

Fikk tilbud på H&R senkesett fra Brakes.no, på 11900,-

Er kvaliteten på det tilsvarende prisen?

 

Ser at NBS har KW Var.2 til ca samme pris. -10% klubbrabatt hvis jeg ikke husker feil.

 

Eibach kanskje?

 

Bilstein er bare til banebruk?

 

Noen som har prøvd alle settene?

+- med disse?

Eventuelt andre alternativer?

 

 

Kan sterkt anbefale Bilstein PSS9 : rock :

Hvis du legger på en høvding mer, enn det tilbudet du fikk fra Brakes.no, så har du pss9 levert hjem på døra etter 3-5 dager ;)

En av fordelene med PSS9 er at man bare vrir på en liten knott nederst på demperen for å justere hardhet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat montert KW1 på a4 nå, og det er KNALL!

Det ble bra både med tanke på comfort og veigrep. Anbefales!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilstein pss9 settene er det mulig å justere demperene mens de står på bilen? Koni må man trykke helt sammen for å få justert hardet. Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilstein pss9 settene er det mulig å justere demperene mens de står på bilen? Koni må man trykke helt sammen for å få justert hardet. Noen som vet?

 

På PSS9 er det bare å vri på en liten knott som sitter "bak bremseskiva"..;) Den har 9 hardheter, hvor 1 er hardest og 9 er mykest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man tak i Bilstein?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja? hvor finner man pss9 til best pris og kanskje tilogmed klubbrabbat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kor i å vil ha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Passat 98 3B sedan, kas justertbart senkesett dokke vil anbefale?:) Tenkte å skaffe ifrå Tyskland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde supersport coilovers på A3'en min, disse ble gyngete med tiden, var ikke i nærheten av S3'en men det blir kanskje en dårlig sammenligning. Får det man betaler for, men veldig billig var settet iallefall.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja? hvor finner man pss9 til best pris og kanskje tilogmed klubbrabbat?

 

ja kor i å vil ha!

 

Dere burde sjekke ut The TireRack.com

Meget god service, hurtig levering og bra priser. (dollarkursen hjelper jo litt også;) )

Fikk mitt levert på døra etter 3 dager, og inkl frakt, moms og div kom det på 13k :)

Hvis noen skal handle derfra, så ta kontakt med en som heter Kyle Schirripa. Han svarer meget kjapt på henvendelser, og er veldig behjelpelig med alle ting en måtte lure på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

13000 for PSS9 ???? satan hvor billig!!! en kompis kjøpte til porscha si (ja, alt til porsche er dyrt) mener han gav over 25K...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

13000 for PSS9 ???? satan hvor billig!!! en kompis kjøpte til porscha si (ja, alt til porsche er dyrt) mener han gav over 25K...

 

hehe, jepp! Stemmer nok at det meste kan være smådyrt til porsche, men akkurat på pss9 tror jeg ikke det er så store prisforskjeller fra bil til bil, med mindre man har en bil som man må få spesiallaget no greier til.. Han kjøpte sikkert fra noen av de norske importørene han da..?! Høres ut som norsk pris, ihvertfall ;)

Det er ihvertfall helt klart at de norske importørene tjener FETT på disse settene...:fy:

 

En annen ting som også er verdt å merke seg, er at fra de i norge som tar inn bilstein, fikk jeg beskjed om 3-5 ukers lev. tid til de, for så at de måtte sende til meg.. I USA hadde de på lager, og blei sendt med dhl express med en gang de fikk $$$, og da kom settet på døra etter tre dager :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har FK Silverstar på min s3, fungerer veldig bra, bortsett fra at den ene demperen foran tok kvelden, men dette fikk jeg igjennom på garantien, dette er justerbart i høyde foran og høyde og trykk bak, tror jeg gav 9-10 k på artracing.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere burde sjekke ut The TireRack.com

Meget god service, hurtig levering og bra priser. (dollarkursen hjelper jo litt også;) )

Fikk mitt levert på døra etter 3 dager, og inkl frakt, moms og div kom det på 13k :)

Hvis noen skal handle derfra, så ta kontakt med en som heter Kyle Schirripa. Han svarer meget kjapt på henvendelser, og er veldig behjelpelig med alle ting en måtte lure på ;)

 

sendte mail til kyle idag.. kursen på dollar'n er lav.. så dette kan bli bra :D

 

takk for tipset jon erlend langset!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte mail til kyle idag.. kursen på dollar'n er lav.. så dette kan bli bra :D

 

takk for tipset jon erlend langset!!

 

Bare hyggelig det!:) Hva slags senk er det du vurderer?

(Litt ot, men for de som er ute etter stab stag kit, selger TireRack dette også.. Eibach, H-sport, H&R osv.. Jeg har H-sport, kombinert med PSS9, og bilen har fått en helt annen balanse! : rock : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig det!:) Hva slags senk er det du vurderer?

 

det er disse det står om

Koni Threaded Suspension Kit

Bilstein PSS9 Coil-Over Kit

 

vil nå si at bilstein er favoritt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mjmautohaus selger pss9 til golf3 for 1500dollars.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.