Justerbare senkesett! Erfaringer?

Anbefalte innlegg

det er disse det står om

Koni Threaded Suspension Kit

Bilstein PSS9 Coil-Over Kit

 

vil nå si at bilstein er favoritt.. :)

 

mjmautohaus selger pss9 til golf3 for 1500dollars.

 

Da er det bare å klinke til : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mjmautohaus selger pss9 til golf3 for 1500dollars.

 

MJMautohaus selger faktisk det til 1500$ .... beste prisen jeg har sett til nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ganske billig, spesielt med tanke på dollarkursen for tiden, så vurderer å bestille iløpet av vintern, Håpe på at dollar synker mer til da :D. Blir litt under 11k med moms. Hva betaler dere som har bestilt coilovers fra usa i frakt? Mjm sender gratis i USA, så man kan bruke Jetcarrier, men det er ganske dyrt med fly og med båt tar det 3-4 uker, men det koster 300kr+frakt i norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ganske billig, spesielt med tanke på dollarkursen for tiden, så vurderer å bestille iløpet av vintern, Håpe på at dollar synker mer til da :D. Blir litt under 11k med moms. Hva betaler dere som har bestilt coilovers fra usa i frakt? Mjm sender gratis i USA, så man kan bruke Jetcarrier, men det er ganske dyrt med fly og med båt tar det 3-4 uker, men det koster 300kr+frakt i norge.

 

Mener å huske at jeg betalte 700 kr i frakt, men det var express. Blei sendt med fly, sånn at jeg fikk alt levert på døra etter 3 dager : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at jeg betalte 700 kr i frakt, men det var express. Blei sendt med fly, sånn at jeg fikk alt levert på døra etter 3 dager : rock :

 

å betale 700kr i frakt fra statene er ganske greit... spesielt hvis det var express ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ganske billig, spesielt med tanke på dollarkursen for tiden, så vurderer å bestille iløpet av vintern, Håpe på at dollar synker mer til da :D. Blir litt under 11k med moms. Hva betaler dere som har bestilt coilovers fra usa i frakt? Mjm sender gratis i USA, så man kan bruke Jetcarrier, men det er ganske dyrt med fly og med båt tar det 3-4 uker, men det koster 300kr+frakt i norge.

 

 

fikk svar fra MJM idag.. de bruker kun western union i betalingsform til internation ordre.. noe som ikke er noe problem.. men fikk ikke noe svar på om hva frakten vil koste og hvordan får lagt inn en ordre.. sendte ny mail nå.. så får se om de greier å svare på det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW 3 er bra:)

 

den er noen høvdinger dyrer enn bilstein.. har den justering av hardhet via en vribryter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.