Anbefalte innlegg

Det er alltids gøy:)

 

Joda. ;)

Ble jo lite av Tysklandsturen vår og Gjøvik er jo passe nærme så da får man dra med seg noen oppover til dere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo flere som kommer jo bedre: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noe felles kjøring fra hamar eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil vel tro det. hvis ikke må vi fikse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kommer været til å være på vår side a ? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er like fint som i dag så er det nok ikke helt på vår side :P men så skal vi henge på feil side av mjøsa da :P

 

Meldt overskya 16 grader og liten bris på gjøvik på fredag ser jeg. så vi får se.

 

Noen som skal over fra Hamar som har passasjer plass så si ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er like fint som i dag så er det nok ikke helt på vår side :P men så skal vi henge på feil side av mjøsa da :P

 

Meldt overskya 16 grader og liten bris på gjøvik på fredag ser jeg. så vi får se.

 

Noen som skal over fra Hamar som har passasjer plass så si ifra.

 

Da sier jeg ifra.

Men kun hvis det er vær til det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier jeg ifra.

Men kun hvis det er vær til det:)

 

Supert, orker ikke turen hvis det regner selv. da holder jeg meg heller inne med noen kalde brune ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er like fint som i dag så er det nok ikke helt på vår side :P men så skal vi henge på feil side av mjøsa da :P

 

 

Ja. der har det jo vært KJEMPEFLOTT vær de siste dagene : rock :

 

 

audi15.jpg

 

 

Mulig jeg tar turen over også, får se ann været ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tlf samtale i dag av et styremedlem og han sa at for og få være med på premieutdeling så må medlemskort eller noe annet som viser medlemsnummer ligge i frontruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tlf samtale i dag av et styremedlem og han sa at for og få være med på premieutdeling så må medlemskort eller noe annet som viser medlemsnummer ligge i frontruta.

Fint at jeg ikke har fått noe medlemskort da.

 

Ikke at jeg tror jeg kommer til å stikke av med noen premier, men moro å stille ut for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tlf samtale i dag av et styremedlem og han sa at for og få være med på premieutdeling så må medlemskort eller noe annet som viser medlemsnummer ligge i frontruta.

 

Er treffet bare for medlemmer?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er treffet bare for medlemmer?: klø :

 

Utstillinga er kun for medlemmer kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tlf samtale i dag av et styremedlem og han sa at for og få være med på premieutdeling så må medlemskort eller noe annet som viser medlemsnummer ligge i frontruta.

 

Ekke verre en å skrive en lapp med medlemsnr ditt i ruta og legge den der.

 

EDIT: treffet er vel for alle. men siden det er klubben som betaler for premiene vil jeg også annta at det er derfor det skal framlegges et eller anna slags bevis på at du er medlem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekke verre en å skrive en lapp med medlemsnr ditt i ruta og legge den der.

 

EDIT: treffet er vel for alle. men siden det er klubben som betaler for premiene vil jeg også annta at det er derfor det skal framlegges et eller anna slags bevis på at du er medlem

 

 

Helt riktig! Treffet er for alle som vil komme. Og klubben betaler premier, derfor kun medlemmer som kan få premie.

 

Lapp med nr, medlemskort eller annet som viser ditt medlemsnummer er bra nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Ørjan seier her,

klubben "betaler" for premiane,

så det blir kun medlem som har muligheiten til å vinne.

Det skal lønne seg å være medlem. ;)

 

Ein lapp eller medlemskortet er godt nok.

 

Men alle med intresse for VAG eller som har VAG er hjertelig velkomne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja, det er jo en løsning, men gir dette flere medlemmer ? Muligens...

Hvorfor ikke la medlemmer betale litt mindre for å stille ut kr 50,- f eks, mens ikke-medlemmer betaler kr 100,- ? Så lar dere premiene gå til de beste bilene uansett medlemsskap ? OK, dere bestemmer.

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja, det er jo en løsning, men gir dette flere medlemmer ? Muligens...

Hvorfor ikke la medlemmer betale litt mindre for å stille ut kr 50,- f eks, mens ikke-medlemmer betaler kr 100,- ? Så lar dere premiene gå til de beste bilene uansett medlemsskap ? OK, dere bestemmer.

Hilsen

 

Jeg synes faktisk det er en bedre løsning.. menmen.. skakke ha no pokal uansett jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja, det er jo en løsning, men gir dette flere medlemmer ? Muligens...

Hvorfor ikke la medlemmer betale litt mindre for å stille ut kr 50,- f eks, mens ikke-medlemmer betaler kr 100,- ? Så lar dere premiene gå til de beste bilene uansett medlemsskap ? OK, dere bestemmer.

Hilsen

 

Ehh.....hvem har sagt noe om betaling for å stille ut???......er jo et lokallagstreff: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er da ikke et betalingstreff ala våler. våler skal det dekkes inn leie av område osv osv. å ta betalt for utstilling på et lokallagstreff som ikke har andre utgifter en pokaler så blir det for dumt å ta ekstra betalt.

 

Enkleste måten å gjøre det på. vil du stille ut. meld deg inn i klubben på treffet. lag en løsning så at folk kan melde seg inn. vet at klubben har mulighet til dette både på stands og på hovedtreff så må la seg ordne på lokallagstreffene og. da får de stillt ut vett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja, det er jo en løsning, men gir dette flere medlemmer ? Muligens...

Hvorfor ikke la medlemmer betale litt mindre for å stille ut kr 50,- f eks, mens ikke-medlemmer betaler kr 100,- ? Så lar dere premiene gå til de beste bilene uansett medlemsskap ? OK, dere bestemmer.

Hilsen

 

det koster ingen ting og stille ut på disse treffa, Om det gir flere medlemer veit vi ikke, men det vill kanskje gjøre så folk ser at det lønner seg og være medlem. og det er vell på tideat folk skjønner at det er foskjel og være medlem en og ikke være medlem.

mange som surfer på det at og være medlem, trenger man ikke for vi for jo vært på de samma treffe osv.

 

det vi kunne gjort er og tatt 100kr for ikke medlemer til og stille ut, det er jo en mulighet. men det er ingen ting vi rekker og gjøre med til i morra, men vi kan ta et raskt møte på det i morra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syns det rett og slett blir helt på tryne at medlemmer skal betale for lokallagstreff som dette. som jeg også har nevnt tidligere. la folk kunne melde seg inn i klubben på stedet og da få muligheten til å stille ut. treff hvor det er måtte leie plass for å stille ut syns jeg det absolutt er forsvarlig med en kostnad for å stille ut. men dette er ikke tilfelle her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syns det rett og slett blir helt på tryne at medlemmer skal betale for lokallagstreff som dette. som jeg også har nevnt tidligere. la folk kunne melde seg inn i klubben på stedet og da få muligheten til å stille ut. treff hvor det er måtte leie plass for å stille ut syns jeg det absolutt er forsvarlig med en kostnad for å stille ut. men dette er ikke tilfelle her.

 

 

rolig nå rolf he he ingen medlemer som skal betale noen ting.

blir i så fall ikke medlemer som må betale

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med John her angående premieringen..Ikke-medlemmer burde også kunne ha muligheten til å få premie synes nå jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også enig om det. men syns da de burde melde seg inn i klubben. siden dette tross alt er et treff arrangert av vwaudi-club ? innmeldelse i klubb = 350kr i kassa til klubben og da kan det nye medlemmet stille ut bilen sin. easy as that.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.